Eowyn Skrevet 1. april 2003 #1 Del Skrevet 1. april 2003 Hva sier dere? Skal vi dundre sammen en dag?? Finne på noe dundrende moro på en dundrende fin dag? Hadde vært dundrende gøy!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 1. april 2003 #2 Del Skrevet 1. april 2003 dundreti-dunk! dundrende bra ide! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 1. april 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 1. april 2003 Så du dundrer til med et dundrende ja til mitt dundrende forslag? Dundrende bra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 1. april 2003 #4 Del Skrevet 1. april 2003 Dere syter og klager over moderatorer osv som driver forskjellsbehandling, men allikevel starter dere nye tråder som provoserer og som garantert vil lage bråk her på KG. Det er faktisk lett å se at det er grupperinger her som bevist er ute etter enkelte personer. Makan til barnslig oppførsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 1. april 2003 #5 Del Skrevet 1. april 2003 Jeg vil også være med å dundre!! 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 1. april 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 1. april 2003 Oi, en ikke-dundrer i forumet vårt...Du kan gjerne få være med her om du vil dundre Kristian 71, hvis ikke så må ikke du ødelegge tråden vår... Dessuten, for å kommentere noe av det du sa...Noen går bedre overens enn andre, og da er det jo naturlig at man "henger" sammen med de man liker? Sånn er det IRL også. Det er du vel enig i? Kan ikke si at vi syter og klager heller, alle har rett til å si fra om det er noe man reagerer på, sånn som alle her på KG gjør. Dette er en tråd mellom oss "trekløveret", kanskje vi har det moro, så hvorfor skal du komme å klage på oss? Da er du jo ikke noe bedre selv?Og vi er såvisst ikke ute etter enkeltpersoner. Nok om det!!!!! Her skal det bare dundres, ikke krangles!!! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. april 2003 #7 Del Skrevet 1. april 2003 Eowyn, Diva og Ivanka! Fortsett å dundre sammen! STÅ PÅ, JENTER! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 1. april 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 1. april 2003 Kverula, du er velkommen til å dundre sammen med oss hvis du vil? Firkløver betyr jo lykke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. april 2003 #9 Del Skrevet 1. april 2003 Jeg er med! Dette blir dundrende bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 1. april 2003 #10 Del Skrevet 1. april 2003 nå må vi ikke glemme arwen22 heller! dunk og velkommen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 1. april 2003 Forfatter #11 Del Skrevet 1. april 2003 Ja, Arwen22 må også være med!!!! *Kom Arwen22* Og så Madison selvfølgelig, dundredørene står åpne for deg! Dundre dundre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 1. april 2003 Forfatter #12 Del Skrevet 1. april 2003 Jeg vil også være med å dundre!! 8) 'lig velkommen til oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. april 2003 #13 Del Skrevet 1. april 2003 Kan man verve folk til dundre-klubben? Tipper jeg vet om et par som gjeeeerne vil inn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 1. april 2003 #14 Del Skrevet 1. april 2003 Jeg vil, jeg vil! Synd og skam at jeg bor 200 mil unna... :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 1. april 2003 #15 Del Skrevet 1. april 2003 Jeg vil Dundrer i vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 1. april 2003 Forfatter #16 Del Skrevet 1. april 2003 Selvfølgelig. Du er hjertelig velkommen Dundreklem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2003 #17 Del Skrevet 1. april 2003 jeg er også en diva!!!!! *DUNDRE!!!!* :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisle Skrevet 1. april 2003 #18 Del Skrevet 1. april 2003 hva innebærer det å dundre?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 1. april 2003 #19 Del Skrevet 1. april 2003 hva innebærer det å dundre?? Det er en hets tråd rettet mot meg. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisle Skrevet 1. april 2003 #20 Del Skrevet 1. april 2003 tråden virker ikke videre intelligent ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg