Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heia! Jeg lurer på hvor jeg kan få tak i små flasker på 1 dl som nå kun er tillatt å inneholde flytende innhold i håndbagasjen ??(stupide regler) Håper det er noen som kan hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trådstarter igjen,

Jeg har litt problemer med magen for tiden og det eneste som roer den er kokt vann....Jeg må ut å reise med jobben og gruer meg forferdelig til flyreisen fordi jeg ikke får ha med meg kokt vann......tror ikke det er lett å få tak i kokt vann på flyplassen heller som er nedkjølt også....

Hva gjør jeg??

Skrevet

Går det an å få en legeattest og høre med sikkerhetskontrollen på flyplassen om du med den kan ta med deg en flaske kokt vann?

Ellers finner du småflasker på Body Shop, H&M har iallfall hatt tidligere, butikker som selger reiseeffekter...

Lykke til!

Skrevet

Jeg har sett slike reisesett til shampo o.l på Lindex, men om du er dårlig bør jo dette kokes først.

Litt udelikat, men hva med å fylle kokt vann på sterile urinprøveglass? De får du på apoteket og de har flere størrelser.

Skrevet

Hva med å kjøpe en flaske vann innenfor sikkerhetskontrollen og tømme den? Så spør du en eller annen kafe som selger te om du kan være så snill å få den fyllt med kokende vann. Kan aldri tenke meg de nekter deg det, og den blir ganske fort kjølt ned hvis du har korken litt av.

Skrevet

Kontakt flyselskapet på forhånd og spør om du kan få servert kokt, avkjølt vann ombord. De bruker å være behjelpelige.

Skrevet

For de som bor i Oslo så har Handy size på byporten alle sånne småting det er lov å ha med på fly. Mulig de har filialer andre steder, har bare vært hos den ene :)

Skrevet

Hvis du har legeattest, får du i alle fall ha med kokt vann.

Ellers har jeg sett småflasker på Nille, H&M og apoteket.

Gjest Apotek har flasker
Skrevet
Heia! Jeg lurer på hvor jeg kan få tak i små flasker på 1 dl som nå kun er tillatt å inneholde flytende innhold i håndbagasjen ??(stupide regler) Håper det er noen som kan hjelpe meg?

Hei !

Fikk brosjyrer fra apoteket før ferien og der fikk en kjøpt liten veske med div. småflasker til flyturer.

Skrevet

Har sett slike på Åhléns i Trondheim også, der har de alle mulige slags små beholdere.

Skrevet

Du finner flasker fra Muji i nesten alle Åhlensbutikker. De er veldig kjekke.

Tror du kan ha med f.eks. en termos gjennom, så lenge den er tom. Og så kan du be om å få fylt den på en kafe. Sjekk i så fall med flyplassen hvor du skal reise fra, så du ikke må legge fra deg termosen.

Alternativt fyll opp 7-8 av de små flaskene med kokt vann, mulig det holder til du er på flyet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...