Gå til innhold

Han vil gi meg silikon

Anbefalte innlegg

Gjest Chesta LaRue
Skrevet

Jeg er oppe i et dillemma her...

Jeg er sammen med en kjekk fyr som har masse penger.

Alle sier jeg er pen, men puppene er litt små. 75A er målene mine.

kjæresten min vil spandere brystoperasjon. Han gjør det fordi han synes jeg rett og slett er for dårlig utstyrt, og operasjonen vil gi meg den kroppen jeg fortjener.

Jeg er ikke helt imot, men jeg er litt skeptisk. Silikon er jo en fin investering, for jeg er ikke glad i å være så liten. Og han vil gi meg det gratis.

Men er denne gavmildheten et dårlig tegn?

Videoannonse
Annonse
Gjest en som har silikon pupper
Skrevet

Helt ærlig. Han hørtes ut som en tosk...! Hadde noen sagt det til meg hadde jeg tatt operasjonen og gått fra han (hvis dette er noe du selvfølgelig har tenkt på selv) Men at han kan si noe sånt, er ikke bare respektløs, men får han til å virke som en komplett idiot.

Hva har puppene å si for hvem du er??

Vet dette kanskje hørtes litt dobbelt moral ut.., men jeg tok av egen fri vilje og betalte selv.

Man skal ALDRI gjøre noe sånt uten at man vil det selv...

Det er ikke n deilig operasjon og man kan få komplikasjoner.

Er du villig og ofre helsen din for en som vil forandre på deg?

Ta penga og stikk :jepp:

Gjest en som har silikon
Skrevet
Hva koster det?

Jeg betalte 33000,- (fikk 2 i rabatt :fnise: )

Ette er noen år siden..,men prisene variere fra sted til sted.

Gjest en som har silikon
Skrevet
Jeg betalte 33000,- (fikk 2 i rabatt :fnise: )

Ette er noen år siden..,men prisene variere fra sted til sted.

2000,- altså

Skrevet

Betaler han da reoperasjonene som trengs etter en tid? Hva om det blir brudd, hvem sitter igjen med utgiftene til reoperasjoner? Hva om du får store skader, hvem tar de utgiftene?

Og sist men ikke minst, har du i det hele tatt vurdert dette seriøst før han nevnte det?

Skrevet

Dumper han deg hvis du sier nei? Hvis ja vær kynisk, ta operasjonen (hvis du har lyst til det) og dump han etterpå, for da er han en stor tosk!!

Hvis du ikke er sikker på om du vil, bør du la være!

Gjest Puppedama
Skrevet
Dumper han deg hvis du sier nei? Hvis ja vær kynisk, ta operasjonen (hvis du har lyst til det) og dump han etterpå, for da er han en stor tosk!!

Hvis du ikke er sikker på om du vil, bør du la være!

Ja, for DET er jo ikke kynisk...

Skrevet

kjæresten min vil spandere brystoperasjon. Han gjør det fordi han synes jeg rett og slett er for dårlig utstyrt, og operasjonen vil gi meg den kroppen jeg fortjener.

Jeg er ikke helt imot, men jeg er litt skeptisk. Silikon er jo en fin investering, for jeg er ikke glad i å være så liten. Og han vil gi meg det gratis.

Sånt gjør meg så utrolig forbannet! Beklager, men jeg må jo bare si det.

Alt kan ikke fikses med penger, uansett hvor mye man enn har. Hvis han virkelig elsker deg, betyr ikke puppene dine noen undergang selvom de er "små" (som om det skulle være noe krise!), men det virker som om han helst vil ha en jente med store pupper på, ikke hjelpe deg eller være snill! Tror du han vil elske deg mer etter han har punget ut for nye bryster? Hvis han har så mye penger, som du nevner at han har, betyr nok ikke summen for puppene noe.

Jeg vil anbefale deg å IKKE anskaffe silikon for å redde forholdet, men å finne ut om han virkelig vil være med deg og elske deg selvom du ikke vil ha nye pupper.

For å være ærlig, vil jeg påstå at du kan finne en kar med mindre penger, men mye mer følelser for deg :-|

Hva vil du?

Skrevet

Glemte å nevne at akkurat det samme skjedde med venninna mi. Typen ville gi henne silikon fordi han ville hun skulel ha større fordeler (men hun var stor fra før...), hun tok de ikke og rett etter var det slutt mellom dem.

Skrevet

er det virkelig sant...? isåfall gjør han deg jo en kjempetjeneste ved å dumpe deg. makan til idiot! det virker jo ikke engang som om du ivrer så veldig etter en slik operasjon selv.

nei, vettu hva... en sånn fyr hadde jeg ikke holdt ut med i mer enn tre sekunder... :filer:

Skrevet

Dump han..før han dumper deg

Skrevet

Hvis han vil dumpe deg hvis du ikke tar silikon så skal dumpe dumpe først. Jeg foreslår også at du sier at hvis ikke han forstører pikken sin så vil du i hvert fall gå fra ham. Si at du faket alle orgasmene og at har en patetisk liten tiss og at det er avgjørende for din og alle andre damers nytelse. Du kan også si at du ble advart mot at han hadde liten tiss, men tok sjansen og nå ikke klarer å leve med det.

Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg mener at det er du som skal ta avgjørelsen om du vil ha silikon eller ikke, uten press fra kjæresten. Det er din kropp og det er du som må leve med eventuelle komplikasjoner og resultatet etterpå.

Jeg skal ikke spekulere i om han er glad i deg eller ikke, for det vet vi ikke ut fra denne tråden, men hvis han sier at du har å opere pupper eller så vil han ikke ha deg så er jeg redd at du kommer til å få et varig problem med denne gutten. Etter hvert som årene går blir vi slapp i fisken, rynkete og det henger både her og der. Skal han kommandere deg til kirurgen hver gang han finner noe han ikke liker?

Skrevet

Sånne utseende baserte forhold, varer sjelden lenge. En må være opptatt av menneske bak utseende for å få forhold til å vare.

Er sikker på at han finner nye "feil" hos deg etter at du har fått silikon.

Nei, finn heller en som er glad i hele deg uten at du trenger å endre deg i det hele tatt.

Skrevet

Sånne utseende baserte forhold, varer sjelden lenge. En må være opptatt av menneske bak utseende for å få forhold til å vare.

Er sikker på at han finner nye "feil" hos deg etter at du har fått silikon.

Nei, finn heller en som er glad i hele deg uten at du trenger å endre deg i det hele tatt.

Også legger du heller alle kluter inn i prosessen med å forandre han fullstendig etter det du mener er det perfekte!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...