*Enigma* Skrevet 6. september 2007 #21 Skrevet 6. september 2007 Er det virkelig mange jenter som liker ren Whisky? Jepp, men da helst single malt Fikk virkelig smaken på det da jeg bodde i Edinburgh. Eks-kjæresten min var også whiskyelsker, så jeg fikk det litt inn der også. Jack Daniels og annen amerikansk whisky/bourbon er jeg derimot ikke spesielt begeistret for bar. Men blandet med cola er veldig godt Som svar på trådstarters spørsmål: gin fizz er veldig fin hvis du ønsker en drink som ikke smaker så mye alkohol. På café sør lager de den med akkurat den frukten/frukblandingen du ønsker. *sukk* Tror jeg må ta meg en tur dit igjen snart.
Wonders Skrevet 6. september 2007 #22 Skrevet 6. september 2007 May Thai, Sex on the beach, Strawb daquries...man blir ik syk av dette. Jeg liker det søtt, fruktsmak, ik smak av alkohol og litt størelse på drinken så jeg ikke drikker den på 5 min. For jeg liker Bailyes godt, men man kan ikke holde den forlenge, den er ikke god når isbiten har smeltet.
chardonnay Skrevet 6. september 2007 #23 Skrevet 6. september 2007 I tillegg til det som er nevnt, er White Russian nam nam! Er mye alkohol, men søt og god... Hvis det ikke skal være så dyrt ute på byen, er det godt med en god dash roses lime i pilsen, eller halvt øl og sprite (shandy). Eller brandbil: jæger og rødbrus...
Gjest Thelma :-) Skrevet 6. september 2007 #24 Skrevet 6. september 2007 Ja, det finnes noen. Det er mye bedre enn cognac, synes jeg. Mulig jeg er litt spesiell for jeg liker ikke konjakk heller .. og det eneste som gjør whisky drikkende er å ha den i irish coffee - etter min smak.
Gjest Pax Skrevet 6. september 2007 #25 Skrevet 6. september 2007 Hva er det for noe søtt skvip dere drikker? Se å gro litt hår på brystet! Jeg bare tuller, hver sin smak.
Gjest Thelma :-) Skrevet 6. september 2007 #26 Skrevet 6. september 2007 Drikker helst bare rødvin, jeg .. men når det gjelder drinker så er det ingenting som slår ekte strawberrymargaritas .. men som du sier - det er veldig søtt - så èn er mer enn nok Jeg liker også Smirnoff Ice - det er en veldig forfriskende og ganske mild drink. Men, men - meg og brennevin er ikke noen god match .. faktisk ikke vin heller lenger .. Så jeg skal bli avholds i mitt neste liv
Noorgie Skrevet 7. september 2007 #27 Skrevet 7. september 2007 (endret) Bloody Mary GT Rom og cola Whisky og cola Bar whisky Yesss, selv om cola i whiskyen er litt kjerringaktig da Endret 7. september 2007 av Goggen
gladidag Skrevet 8. september 2007 #28 Skrevet 8. september 2007 Ja, det finnes noen. Det er mye bedre enn cognac, synes jeg. Digger Whisky!! Sjekket faktisk opp min kjære m Laphroiag ! Liker spesielt godt single malt whisky. Sambo og jeg samler, men drikker nok ikke så mye.. Noen favoritter er Ardbeg, Lagavulin,Dalwhinnie, Glen Moray.. Men "jentedrikker"....da digger jeg Mojito, Gin Mint, Daiquiries, spritzer(hvitvin og soda/farris)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå