Gå til innhold

Jentedrikker


Fremhevede innlegg

Skrevet
Er det virkelig mange jenter som liker ren Whisky?

Jepp, men da helst single malt :) Fikk virkelig smaken på det da jeg bodde i Edinburgh. Eks-kjæresten min var også whiskyelsker, så jeg fikk det litt inn der også.

Jack Daniels og annen amerikansk whisky/bourbon er jeg derimot ikke spesielt begeistret for bar. Men blandet med cola er veldig godt :)

Som svar på trådstarters spørsmål: gin fizz er veldig fin hvis du ønsker en drink som ikke smaker så mye alkohol. På café sør lager de den med akkurat den frukten/frukblandingen du ønsker. *sukk* Tror jeg må ta meg en tur dit igjen snart.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

May Thai, Sex on the beach, Strawb daquries...man blir ik syk av dette.

Jeg liker det søtt, fruktsmak, ik smak av alkohol og litt størelse på drinken så jeg ikke drikker den på 5 min.

For jeg liker Bailyes godt, men man kan ikke holde den forlenge, den er ikke god når isbiten har smeltet.

Skrevet

I tillegg til det som er nevnt, er White Russian nam nam! Er mye alkohol, men søt og god... Hvis det ikke skal være så dyrt ute på byen, er det godt med en god dash roses lime i pilsen, eller halvt øl og sprite (shandy). Eller brandbil: jæger og rødbrus...

Gjest Thelma :-)
Skrevet
Ja, det finnes noen. Det er mye bedre enn cognac, synes jeg.

Mulig jeg er litt spesiell for jeg liker ikke konjakk heller .. og det eneste som gjør whisky drikkende er å ha den i irish coffee - etter min smak.

Skrevet

Hva er det for noe søtt skvip dere drikker? Se å gro litt hår på brystet! :erter:

Jeg bare tuller, hver sin smak. :)

Gjest Thelma :-)
Skrevet

Drikker helst bare rødvin, jeg .. men når det gjelder drinker så er det ingenting som slår ekte strawberrymargaritas .. men som du sier - det er veldig søtt - så èn er mer enn nok :)

Jeg liker også Smirnoff Ice - det er en veldig forfriskende og ganske mild drink.

Men, men - meg og brennevin er ikke noen god match .. faktisk ikke vin heller lenger .. Så jeg skal bli avholds i mitt neste liv :ler:

Skrevet (endret)
Bloody Mary

GT

Rom og cola

Whisky og cola

Bar whisky

Yesss, selv om cola i whiskyen er litt kjerringaktig da :tommelopp:

Endret av Goggen
Skrevet
Ja, det finnes noen. Det er mye bedre enn cognac, synes jeg.

Digger Whisky!! Sjekket faktisk opp min kjære m Laphroiag ! Liker spesielt godt single malt whisky. Sambo og jeg samler, men drikker nok ikke så mye.. Noen favoritter er Ardbeg, Lagavulin,Dalwhinnie, Glen Moray..

Men "jentedrikker"....da digger jeg Mojito, Gin Mint, Daiquiries, spritzer(hvitvin og soda/farris)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...