Myztical Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Hei! Noen som anbefaler noen drikker? Tenker på alkoholholdige drikker ja. Både de man kan kjøpe ute og mikse selv. Er interessert i drikker som har lite alkohol smak i seg. Og som har mye fruktsmak.. Vil gjerne bli tipset om gode viner og andre drikker. Dere kan også fortelle meg hva drikkene inneholder. På forhånd takk.
Bokormen Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Jeg er veldig glad i strawberry daquiri, med mye strawberry og litt mindre sprit en god en, laget på frosne jordbær, smaker omtrent som hjemmerørt jordbærsyltetøy! Ellers syns jeg Mojito også er nydelig, smaker mest lime, mynte og litt sukker
Gjest antigartner Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Og sånn HELT basic, hvis en verken er ute på byen eller gidder å blande selv, så kan man kjøpe både eplecider og pærecider på 1/2-litersbokser på mange matbutikker. Har samme styrke som øl, men er litt dyrere. Smaker godt frukt og lite alkohol, uten å være über-søt. Ellers er jeg helt enig med Bokormen i at mojito er knallgodt.
Gjest Gjest_Julie_* Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 Rødvin - som forøvrig kan drikkes av menn også.
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 4. september 2007 #7 Skrevet 4. september 2007 Strawberry Daiquiry, som nevnt, ooooog Bringebær Daiquiry Nammenamme namm! Lite spritsmak og masssse gode, frosne bær.
Gjest Bartender Skrevet 5. september 2007 #8 Skrevet 5. september 2007 Hvis du skal blande selv, invester i Peachtree, Blå Curacao, Pisang Ambon, Passoa o.l. Alle disse er likører med god fruktsmak. Kan med fordel blandes med sour mix, sprite og juice med appelsin, ananas, tropisk frukt o.l. Smaker sol og sommer i seg selv, men har du en blender, bland gjerne inn litt frossen frukt eller bær for å få en ekstra piff på saken.
Gjest Thelma :-) Skrevet 5. september 2007 #9 Skrevet 5. september 2007 Strawberry margerita er vel noe av det beste jeg smaker. Det er laget med basis i friske jordbær .. alldeles deilig.
Gjest Elastica Skrevet 5. september 2007 #10 Skrevet 5. september 2007 Favoritten min er caipirina. Denne ligger imidlertid ikke i kategorien "smaker nesten ikke alkohol", og kan med fordel også nytes hvis man er mann.
~white lady~ Skrevet 5. september 2007 #11 Skrevet 5. september 2007 Jeg bestiller alltid en long island ice tea når jeg er ute- lite alkoholsmak, syrlig og god
Ce'Nedra Skrevet 5. september 2007 #12 Skrevet 5. september 2007 Hvis du skal blande selv, invester i Peachtree, Blå Curacao, Pisang Ambon, Passoa o.l. Alle disse er likører med god fruktsmak. Kan med fordel blandes med sour mix, sprite og juice med appelsin, ananas, tropisk frukt o.l. Smaker sol og sommer i seg selv, men har du en blender, bland gjerne inn litt frossen frukt eller bær for å få en ekstra piff på saken. Enig i denne og legger til Bacardi Razz og Xante.
Aurela Skrevet 5. september 2007 #13 Skrevet 5. september 2007 Jeg er veldig glad i strawberry daquiri, med mye strawberry og litt mindre sprit en god en, laget på frosne jordbær, smaker omtrent som hjemmerørt jordbærsyltetøy! Naaam
Gjest Bartender Skrevet 5. september 2007 #14 Skrevet 5. september 2007 Både daquiri og margarita er drinker man enten elsker eller ikke kan fordra. Den første er rom-basert, og rom har en ganske spesiell smak som ikke alle synes om. Spritsmaken blir riktignok noe kamuflert i jordbær, men man aner likevel at den er laget på rom. Margarita er laget av tequila, som kanskje er det råeste brennevin som er å oppdrive, og har en smak ikke alle klarer å fordøye. Juksetips er å erstatte originalt brennevin med vodka, for å dempe spritsmaken.
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2007 #15 Skrevet 5. september 2007 Er kommet mange nye, gode cidersmaker og. Skogsbær, lime, granateple og jordbær. Kan anbefales om du liker cider.
Gjest Pax Skrevet 5. september 2007 #16 Skrevet 5. september 2007 Bloody Mary GT Rom og cola Whisky og cola Bar whisky
Gjest Jenna88 Skrevet 5. september 2007 #17 Skrevet 5. september 2007 Jeg liker Sex on the beach :rødme:
Bønna Skrevet 5. september 2007 #18 Skrevet 5. september 2007 Denne ligger imidlertid ikke i kategorien "smaker nesten ikke alkohol", og kan med fordel også nytes hvis man er mann. Er det meningen at menn skal like smaken av alkohol? Selv holder jeg meg stort sett unna hvit brennevin nettopp fordi jeg ikke er så begeistra for smaken av alkohol. Så hvis jeg skal drikke noe hvor hvit brennevin er en sentral ingrediens, foretrekker jeg at den blandes ut med saften fra noen sitrusfrukter som tar knekken på alkoholdsmaken. Men i den senere tid har jeg fått smaken på brunt brennevin med mye krydderier. Slik som akevitt. Er det mandig nok, eller?
Gjest Thelma :-) Skrevet 5. september 2007 #19 Skrevet 5. september 2007 Bloody Mary GT Rom og cola Whisky og cola Bar whisky Er det virkelig mange jenter som liker ren Whisky?
Gjest Pax Skrevet 5. september 2007 #20 Skrevet 5. september 2007 Er det virkelig mange jenter som liker ren Whisky? Ja, det finnes noen. Det er mye bedre enn cognac, synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå