Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Er det trikk som er det enkleste? Nr?noen som har peiling på pris?
liv Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 (endret) sjekk trafikanten.no Prisen er 30 kr om du kjøper billett hos fører og 22 om du kjøper på f.eks automat , 7/11 eller narvesen. Endret 3. september 2007 av liv
brumma* Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Er det trikk som er det enkleste? Nr?noen som har peiling på pris? Trikken er grei, den stopper rett utenfor Rikshospitalet. En enkeltbillett koster 22 kroner hvis du kjøper på automat/kiosk, 30 hvis du kjøper på trikken.
aline Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 går du fra bussterminalen til brugata, utenfor gunerius, så kan du ta trikk 17 til rikshospitalet. prisen har du fått av Liv, og når den går finner du på trafikanten.no.
Grønt blad Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 I tillegg til trikk nr 17 kan du ta nr. 18.
Adonia Skrevet 3. september 2007 #6 Skrevet 3. september 2007 en annen mulighet er t-bane nr 1 mot frognerseteren, og gå av på gaustad - da er det bare noen minutter gange til rikshospitalet ellers pleier jeg noen ganger å ta t-bane til forskningsparken, derfra kan man enten gå eller ta 17/18 trikken derfra (to stopp) for jeg synes trikken bruker så lang tid..
Karambole Skrevet 3. september 2007 #7 Skrevet 3. september 2007 Hvis du skal ta trikken må du passe på, det er mye rot rundt Jernbanetorget pga oppgraderinger. Trikk nr 18 snur på Stortorvet for tiden.
Ugla Skrevet 4. september 2007 #8 Skrevet 4. september 2007 Er det trikk som er det enkleste? Nr?noen som har peiling på pris? Jeg synes at Taxi er det enkleste. Er redd jeg skal "rote" meg bort om jeg forsøker noe annet. Ofte er det knapp tid til oppsatt time. Da er det greitt med Taxi som kjører til inngangen. Prisen bruker å bli ca kr 120 - 130 (som jeg får refundert sammen med de andre reiseutgiftene/diett. Mine RH-besøk gjelder kontroll eller innleggelse).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå