Gå til innhold

hvor finne billig tur til amsterdam


Gjest reisegal

Anbefalte innlegg

Gjest reisegal

vi er 3 venninner som skal til amsterdam i september.. har sett meg ut at vi reiser 20 sept å reiser tilbake 24.. (altså torsdag til mandag) har funnet bill til 1000 kr pr.pers tur/retur.. finner ikke noe billigere.... men trenger billig hotell også.. helst så nerme byen som mulig.. noen forslag til enten hotelle eller eventuelt restplass? har sett på sol.no på restplasser å restplass.no også vert innom finn.no på restplasser å hotels.com....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest reisegal
Kan dette være noe?

Bodde på Stay okay Vondelpark for et par år siden. Helt greit og midt i byen :o)

http://www.stayokay.nl

Ellers kan du jo se på www.holland.com

Får man rom alene der eller må man bo med masse fremmede folk???? åssen er eventuelt rommene? egen dusj??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

andre gode søkemotorer er venere.com, bookings.com og hotels.nl (mrk! .nl, ikke .com altså selv om den også er bra). I romjula ifjor fikk vi dobbeltrom på **** hotell midt på Rembrandtsplein til 95 euro for rommet (før 295) og da brukte vi en type bestill-i-siste-liten-side(var ikke hotwire nei, fordi vi fikk opp alle fakta om hotellet før vi bestilte). Husker ikke hvilken men kanskje noen her har tips?

Området rundt Leidseplein og Rembrandtsplein er fine steder å ligge på hotell, iallefall om dere ser for dere å rusle rundt hjørnet hjem på nattestid. Dam også greit men litt lenger å gå iallefall om dere går ut i retning de to førstnevnte.

Adresser med Oudezijds- i navnet som er opplyst å være i nærheten av 'heftig uteliv' etc, betyr RLD. Redlightdistrict ligger på vestsiden av Damrak (sjekk kart og vær oppmerksom, dersom dette ikke er målet for turen).

Stayokay Vondelpark er veldig sentralt da. og billig. Vi betalte rundt 75 euro for dobbeltrom med bad et par år siden. Tror de også har sovesaler der. Iallefall veeldig basic. Uten håndklær. Men trygt og reint og flott lokalisjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest reisegal

tusen takk for svar=) blir vist 27 sept til 1 okt istede...men har vert på kilroy å se på hosteller.. noen som vet hvor hotel slotania ligger ? eller åssen det er der?? var billig å kunne få 3 rom med eget bad noe som ikke er så lett å finne for den prisen... ligger det langt fra uteliv rld osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest reisegal

nå har jeg bestil flyreise.. å mangler bare hotell. har nå sett meg ut et hotell som heter Euphemia, å som ligger i Simonzstraat 1-9, Netherlands.... det står:

It is in close proximity to all the main tourist attractions within the city centre. This includes the Heineken Brewery, Leidseplein, the museums and nightlife area. But due to its location on a quiet side street, one is able to escape the hustle and bustle of the city.

vil det si at det er I byen?? eller?? vi vil jo helst bo så midt i byen som mulig på et vis... men dette hotellet var så greit i pris å vi kunne få 3roms med bad å dusj...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Sitter og leter etter billig Londonhotell selv og fant ut at inne på hotelclub.net har de siste-liten-hoteller lagt ut til redusert pris! Let litt på siden: siste-liten finner du på nest øverste røde linja med liten skrift.

God tur og natta :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_pia_*
Får man rom alene der eller må man bo med masse fremmede folk???? åssen er eventuelt rommene? egen dusj??

Man kan bestille både 2-4- å "mangesengs" rom... I 2 og 4 sengsrommene vet jeg det er eget bad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_pia_*
nå har jeg bestil flyreise.. å mangler bare hotell. har nå sett meg ut et hotell som heter Euphemia, å som ligger i Simonzstraat 1-9, Netherlands.... det står:

It is in close proximity to all the main tourist attractions within the city centre. This includes the Heineken Brewery, Leidseplein, the museums and nightlife area. But due to its location on a quiet side street, one is able to escape the hustle and bustle of the city.

vil det si at det er I byen?? eller?? vi vil jo helst bo så midt i byen som mulig på et vis... men dette hotellet var så greit i pris å vi kunne få 3roms med bad å dusj...

Joda, det hotellet er sentralt :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...