Gå til innhold

da fikk jeg "plutselig" herpes.

Fremhevede innlegg

Skrevet

for 3 dager siden fikk jeg noe jeg trodde var en kvise på den ytre kjønnsleppen. så fikk jeg et slags sår på den indre kjønnsleppen, også tror jeg (jeg får ikke sett i rumpa) at jeg har et sår der og.

det klær og svir, men er ikke helt ille. jeg overlever plagene.

så tenkte jeg at det var sopp men så fikk jeg ei venninne til å se på såret som også har herpes og hun trodde det var herpes.

det tror jeg og og nå må jeg til legen.

det her syns jeg er ekkelt.

hvorfor vet jeg ikke om det før nå? dette kan ligge latent i kroppen i mange år, ikke sant? eller er det så at samboern min har vært utro eller har hatt herpes uten å vite om det?

Videoannonse
Annonse
Gjest =tentacle=
Skrevet

De fleste som har herpessmitte er ikke klar over at de har det. Du kan godt ha fått dette av din samboer, uten at han hadde noen sykdomstegn da han ble smittet. Kjapp tur til legen øker sjansen for å få vite hvilken type det er, viruset forsvinner fort fra sårene. Type sier noe om sjansen for å få nye sårepisoder.

Skrevet
Her , jeg googlet en gang etter herpes på nett .

UGH you are warned :

http://images.google.no/images?hl=no&q=herpes&gbv=2

når jeg tenker meg om. sambo kom til meg for kanskje 3 mnd siden og sa: hva er dette for noe. også viste han meg penisen sin.

den lignet litt på denne: http://images.google.no/imgres?imgurl=http...%3D10%26hl%3Dno

jeg sa jeg trodde det bare var rift etter sex og det ga seg etter kun et par dager.

kan det kanskje være han som har hatt herpes?

=tentacle=

det virker som om viruset er på retur så jeg tror ikke det er noen vits å stikke til legen før neste utbrudd?. det er ikke så kløete og sviete som før. også smurte jeg på 8 hour cream fra elisabeth arden. :rodme: trodde det hjalp men man må vel ha ordentlig salve. ja det var sikkert dumt av meg men hva gjør man ikke i en desperat situasjon.

kan legen finne ut noe om det er herpes uten at det er sår der??

Skrevet

Har du eller samboeren din herpesutbrudd rundt/på munnen innimellom? For da kan dere ha smittet hverandre via disse om dere har hatt oralsex.

Skrevet
Har du eller samboeren din herpesutbrudd rundt/på munnen innimellom? For da kan dere ha smittet hverandre via disse om dere har hatt oralsex.

mulig det. jeg er litt usikker.

men det er vel ikke sånn at man må ha vært utro hvis herpes kommer plutselig? det kan være noe jeg har hatt i kroppen lenge?

for jeg har hatt munnsår en gang før i allefall

Skrevet

Neida, ingen trenger å ha vært utro :) Du eller samboeren din kan ha vært smittet for mange år siden og plutselig ha fått utbrudd nå.

Skrevet

Man kan å bli smittet ved å drikke av samme flaske f.eks, så visst du eller din samboer har tatt en slurk av noen sin brus kan det være nok!

Skrevet
kan legen finne ut noe om det er herpes uten at det er sår der??

Ja , for du har viruset i blodet selvom du ikke har utbrudd , men du må si til legen din athan skal teste spesifikt for herpes viruset .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...