Wonders Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Jeg har hatt samme lege leeenge, ca 10 år, men han går av med pensjon. Hjelp! Jeg har gått på Tetralysal, tetrasyklin, Roccutan osv alt har jeg prøvd, ikke noe funker. Og jeg er ikke noe prøvekanin , så jeg er redd en ny spesialist blir vanskelig å finne. Og hvordan gjør man det med resepter? En pakke Tetralysal er ca 500 kr i året, x 2 blir 1000? Få på blå resept???
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Prøv Kari Leite...Hun deler kontor med Ole Fyrand. Men tilfellet ditt høres jo vanskelig ut..... 1000 kr året er jo ikke spesielt dyrt, ikke mer enn hva man må regne med synes jeg. 1
Saeria Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Har du prøvd to runder med roaccutane? Kjipt at du har det sånn. Skulle akkurat til å nevne Fyrand, men ser gjest har gjort det. Håper du kan få hjelp. Som du sikkert vet så er jeg nå på venteliste for time hos hudlege på Haukeland for vurdering av roaccutane.
Wonders Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. desember 2007 Roccutan er ikke noe for meg, jeg var fin når jeg gikk på den i ett halvt år, men rett etter på, ca 2 uker, så var det på'n igjen. Dessuten fikk jeg masse bivirkninger; lysskyhet, tørre slimhinner og nedstemmt følelsesmessig. Og atopisk eksem, som jeg må slite med resten av livet...Kjipt. Det var så merkelig! Aldri mer! Haha Ole Fyrand. Han sier her at han er steingammal, hadde kviser, men har nå nesten ingen rynker! Det er fordi kvisete hud er en sterk og god hud, som nesten ikke gir rynker! Jeg er bare 27 år og har ikke én linje, mens en venninde av meg, som jeg møtte på bussen hjem her om dagen, som alltid hadde babyhud, nå hadde MASSE rynker, hun er yngre en meg... Dagens opptur! Les her om Eksem, FØFLEKKER, Håndeksem , psoriasis, Basalcellekreft, Hårtap osv av Ole Fryland http://interaktiv.vg.no/tett_paa_nett/html/98olfyrand.html SKal ringe dit å høre hva de har å si... 1
Sekretæren Skrevet 13. desember 2009 #5 Skrevet 13. desember 2009 Tråden er ryddet iht reglene Mrs Shorty, mod
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå