Gjest marihan Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Jeg har begynt å legge merke til ei dame som alltid sitter fremst på forelesningene på universitetet. Hun har alltid med seg masse papir og desinfeksjonsmiddel. Først tørker hun av stedet hun skal sitte og og pulten. Hun har også med seg en pose som hun først tørker av, deretter legger den på pluten slik at hun slipper å være i fysisk kontakt med pulten. Hun tar opp 3 plasser, slik at ingen kan sitte ved siden av henne. I tillegg sitter hun å tørker og tørker hele tiden, oppover armene, fingrene osv.. Blir helt fascinert av dette, er jo litt komiskt Er det noen som vet om dette er tvangstanker eller om det er en grunn til at hun gjør dette??
lulle Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Jeg har begynt å legge merke til ei dame som alltid sitter fremst på forelesningene på universitetet. Hun har alltid med seg masse papir og desinfeksjonsmiddel. Først tørker hun av stedet hun skal sitte og og pulten. Hun har også med seg en pose som hun først tørker av, deretter legger den på pluten slik at hun slipper å være i fysisk kontakt med pulten. Hun tar opp 3 plasser, slik at ingen kan sitte ved siden av henne. I tillegg sitter hun å tørker og tørker hele tiden, oppover armene, fingrene osv.. Blir helt fascinert av dette, er jo litt komiskt Er det noen som vet om dette er tvangstanker eller om det er en grunn til at hun gjør dette?? Antagelig sliter hun med tvangstanker/en form for fobi. (Bakterier el) Det krever nok mye av henne å delta på forelesningene, og helt sikkert ikke særlig komisk for henne
Gjest marihan Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Nei, jeg vet d! Synes synd på henne, det må være helt forferdelig for henne.. Men når man ser det utenfra og ikke helt skjønner hvorfor, så kan det se litt komiskt ut..
Gjest vimselot Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Se på filmen "livets lyse sider" med Jack Nicholson? Der spiller han er som lider av tvangsnevrose. Vet ingen jeg kjenner som lider av dette, ikke i en grad som ødelegger hverdagen deres i alle fall.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå