Gjest NO Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Var det mange som kommenterte det etterpå? Hva sa de og hva svarer dere? Jeg har fått time til operasjon. Håper på å ikke bli konfrontert med det etterpå, men vil gjerne forberede meg på det. Det hadde hjulpet å få høre erfaringer på det her.
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Jeg har time for konsultasjon i morgen, og lurer på det samme som deg. Hvis du er ferdig med operasjonen vil jeg gjerne høre om det!
Gjest NO Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Jeg har fått time i slutten av oktober. Jeg skal oppdatere deg hvordan det går om jeg tar det før deg. Vanskelig valg å ta altså. Går å ser meg i speilet og undrer ofte nå. Var på to konsutasjoner på to forskjellige plasser. Den første merket jeg at jeg ikke følte meg trygg på. Da jeg var på den andre følte jeg meg tydeligvis trygg for jeg takket ja til operasjon med en gang. Men nå surrer tankene igjen. Har jo bestemt meg, men er redd for resultatet. Har jo ikke sett noen bilder fra operasjonene hans før. Hva skal du operere da? Neseryggen eller tuppen? Spør om du får se før og etterbilder på konsultasjonen. Angrer på at ikke jeg gjorde det. Spør om alt du kommer på, og si akkurat hvordan du ønsker at nesen din skal bli. Lykke til så masse masse! Fint om du også oppdaterer hvordan det går
Gjest Gjest_tiril_* Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Her er enda en som skal operere seg snart. Har ikke kontaktet de aktuele klinikkene enda, men vurderer iallefall Colosseumklinikken, Nobel Clinic og klinikk Bunæs. Alle er lokalisert i Oslo. Må kjøre ganske langt for å komme meg dit. Hvor har dere vært på konsultasjon og hvordan skilte de ulike klinikkene seg ut ift. hverandre? Jeg skal både rette på neseryggen og redusere nesetippen.
Gjest NO Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 Jeg har vært hos Nobel Klinikk og hos Colosseum. Har ikke vært hos Bunæs fordi det var endel dyrere, og jeg må låne penger gjennom der jeg opereres. Huff, det er dyrt lån da.. Var sist hos Colosseum og jeg hadde den beste følelsen der. Men jeg aner ikke hvem som er dyktigst i mine øyne. Spurte etter før og etterbilder på Nobel, men han mente han ikke kunne vise meg det. Spurte ikke på Colosseum, men det skulle jeg ha gjort. Har hørt at det er lurt. Jeg skal bare file litt på neseryggen og gjøre tuppen mindre/smalere. Han syntes kanskje jeg burde heve den litt, men jeg er usikker. Ønsker ikke oppstoppernese.
Gjest Gjest_tiril_* Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 Det blir rimeligere å ta opp lån i banken din, enn å låne via klinikkene! Kanskje du også kan låne av foreldre eller andre som vil hjelpe deg, evt. låne deler av beløpet i bank og resten av privatpersoner. Jeg har heldigvis to foreldre som spanderer. Er såpass misfornøyd med nesa mi at jeg har utviklet sosial angst pga. det. Høres kanskje litt tåpelig ut, men det er ikke greit å leve med stor misnøye med utseendet. Når det gjelder før og etter-bilder så er det blitt forbudt å vise dette på internettsidene til klinikkene, men det skal være mulig å få se slike bilder på konsultasjonene. Vet at klinikk Bunæs tilbyr dette. Skulle egentlig bare mangle at vi får se hva slags resultater kirurgene har fått til. Lykke til videre, håper dere forteller litt om operasjonen osv utover.
Gjest NO Skrevet 26. september 2007 #7 Skrevet 26. september 2007 Har ikke turt å fortelle at jeg skal operere til noen.... De jeg har nevnt det for støtter meg ikke.. Lån i banken får jeg ikke. Ikke engang med kausjonist. Skal fortelle at jeg har planlagt dette til samboern min de nærmeste dagene. Gruer meg til å si det. Ønsker å forandre den, men ikke at det blir helt drastisk sånn at alle ser det.. Han på Colosseum mente at han likte best å operere med den åpne metoden. Altså, at man får et lite arr under nesen. Hva tenker dere om det?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå