Gjest Gjest_Line_* Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Hei der. Er det noen som kan gi meg noen tips om hva slags leker man har i et liten gutt sitt bursdagsselskap? :bukke:
ThirtySomething Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Spørs hvor lenge bursdagen varer. Du vil nok oppleve at 2 timer går fryktelig fort, og at 3 timer er i meste laget dersom det er fullt hus. Kanskje trenger du ikke å arrangere leker, men lage skattejakt på et tidspunkt..? Lykke til!
Gjest Elastica Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Vi har, til stor glede for alle små gjester, alltid hatt fisking av en liten pose med forskjellige ting. Da hører det med at Herr Utrolig også henger på sko, kleshengere etc. på krokene innimellom til hysterisk glede for fiskerne. Alle får selvsagt en pose hver til slutt...
Gjest Gjest_Line_* Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Jeg har ingen herr.Utrolig, men skal se hva jeg kan greie på egenhånd:) Har begrenset med plass, så skattejakt blir heller dårlig.
Thomasine Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 Skattejakt er morsomt, men sikkert vanskelig på liten plass. Vi hadde "øyet på mike" i steden for "halen på grisen". Det likte de. Og så fisket alle barna en LITEN pose med godt opp fra trappa /bak et forheng går like bra.... Alle må få noe annet enn posen først En sko, en bamse, bleie? Da ler de så de nesten griner... Ta også en titt her: http://www.kalastips.com/ I sin tid brukte jeg bursdagshuset.no, men der kommer jeg ikke inn nå... Lykke til.
Gjest Lovely Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 Utkledningsbursdag er en fin ting, stol-leken, eller bare diskotek? Jeg tror ikke vi hadde noen leker i 4 årsbursdagene, var mere fra 6års alderen mener jeg å huske. Et år hadde vi flasketuten peker på til gaveåpningen, da tok dette litt ekstra tid og ble mere spennende:)
Gjest S Skrevet 9. mai 2012 #7 Skrevet 9. mai 2012 Vi arrangerte nettopp en 4-årsdag der vi hadde "teppelek": Hvem er under teppet? En går ut. Alle sitter i en ring. En får et teppe lagt over seg. Bursdagsbarnet går ut for å gjette først. Deretter får den som ble skjult under teppet gå ut for å gjette i neste runde. Alle gjestene får delta som gjettere. Med 4-åringer på sukker-rus blir leken fort ustrukturert, men det må man bare akseptere. Det er gøy likevel. I halvparten av tilfellene ble den skjulte personen under teppet avslørt av en ikke-gjetter. Noen ganger måtte vi kile litt på teppet for å få frem noen lyder som kunne gi oss et hint. Noen ganger ville flere være med å gjette. Noen ganger hadde vi flere personer under teppet. Hvis den som administerer leken finner på litt tøys og inkluderer alle fungerer dette fint for 4-åringer...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå