Gå til innhold

Angel


Thea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann..

Jeg testa meg idag ilag med ei venninne som også prøver, vi har lik syklus...

Hun var gravid!..min test var merkelig- istedenfor en blå strek (CB), ble hele feltet blått....så jeg ble jo litt frustrert da...kjørte inn til byn igjen og kjøpte meg ny test, den ble nok negativ...så jeg får håpe jeg får mensen snart så vi kan sette igang igjen.....

Ble jo litt skuffa da, men siden det er 1 prøvemåned så er jeg ikke fortvila heller...ble glad da mannen min kom hjem, for han hadde kjøpt 5 langstilka hvite roser til meg, og et herlig kort hvor han fortalte hvor mye han elsket meg og hvor lykkelig han var!!!...DA BLE JEG RØRT DA!

Men takk for at dere tenker på meg, det varmer!!..men så tenker jo jeg på dere også da! icon_smile.gif

Ønsk meg lykke til neste gang da??

Forresten, noen som vet hva som kan ha skjedd med den første testen som jeg tok??

klemz12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Angel icon_smile.gif

Det var bra vi fikk livstegn fra deg nå!!! Begynte å bli engstelig jeg...

Du...så synd at du ikke fikk 2 blå icon_cry.gif

Ikke for å gi falske håp, men det kan jo hende at du er gravid men kroppen din har ikke produsert nok HCG ennå...*håpe*

Ang. den rare testen som ble blå over hele vinduet så har jeg ikke peiling icon_confused.gif

Opplevde engang for mange år siden at det kom en strek: men den var loddrett istedenfor vannrett - feilvare. Var ikke gravid da...

Legg ut spørsmål på SG, der er det sikkert noen som vet icon_smile.gif

Krysser fortsatt fingre for deg, håpet er der ennå.... icon_smile.gif

Stor klem fra

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er ganske vanlig at tester slår ut feil jeg.Men har bare hørt om de som har fått test treken feil vei,aldri hele feltet.Kanskje du er propp full av babyer icon_smile.gif

Det klaffer nok snart serru icon_wink.gif

Så koselig med venninna di da.Min fikk en gutt i dag hun,så det er vel barsel besøk på gang igjen snart tenker jeg icon_smile.gif

Skal krysse alt jeg har for at det funker neste gang icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

Idag kom tante rød på besøk...er litt glad. for da slipper jeg å gå rundt å fundere så mye. Kjekt at syklusen min kom i normalen igjen med engang da!..bare 1 dag etter pillesyklusen min....SÅ NÅ ER DET PÅ AN IGJEN!

takk for omtanken Zafir og Thea!....håper det klaffer for dere snart da!!! (jeg vet Zafir skal prøve nå, men hva med deg Thea?)

klemz12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thea icon_rolleyes.gif prøver ikke å bli mamma hun da.Men den dagen kommer nok icon_smile.gif

Synes det er litt kos og følge andre som prøver å bli det.Og muligens hjelpe litt om jeg kan det icon_smile.gif

Skal be deg krysse fingrer og tær når den tid er inne jeg icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...