Gjest Nivvy Skrevet 2. april 2003 #21 Del Skrevet 2. april 2003 Glemte jeg logge meg inn!! Grrr, jaja...det over er det jeg som har skrevet Er det noen andre som har oppskrift på youghurtkake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. april 2003 #22 Del Skrevet 2. april 2003 Fikk ikke bakt i går siden min ......nabo, innkalte til husmøte for å mase om det samme som vi diskuterte, og var enige om sist uke( maken til treiging trenge en uke på å tenke ut nye argumenter :evil: ) Skal bake i kveld i stedet. Tror jeg skal prøve Minnies kake, den så helt fantastisk ut. Takk for oppskriften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 2. april 2003 #23 Del Skrevet 2. april 2003 Youghurtkaken tar 15 minutter å lage, om man bruker lang tid Er kjempegodt! Brukte Melon i går Synes den er best! Unnskyld min uvitenhet :oops: , men hva er yoghurtkake? Det høres i hvert fall interessant ut, så kanskje en oppskrift hadde vært på sin plass...? *spørre pent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nivvy Skrevet 2. april 2003 #24 Del Skrevet 2. april 2003 Unnskyld min uvitenhet :oops: , men hva er yoghurtkake? Det høres i hvert fall interessant ut, så kanskje en oppskrift hadde vært på sin plass...? *spørre pent* Jupp, ligger ut oppskrift ute på Mat og Drikke ( om fem minutter! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå