Gå til innhold

Fornebuklinikken

Fremhevede innlegg

Skrevet

:blomst: HEi!

Jeg lurer på om det er mange som har tatt silikon på fornebuklikken?

Og om dere var fornøyde.. har lest om den nye garantien også..

Men ville undersøke litt med andre her inne. Litt greit å vite om de er flinke og folk ble fornøyde.

Jeg skal legge inn silikon i løpet av kort tid, men er usikker på hvilken klinikk...

Setter stor pris på svar :dagens-rose:

Videoannonse
Annonse
Gjest puselabb
Skrevet

Gå inn på CeeCee's hemmelige verden.

Der finner du masse informasjon og tanker fra andre som har hatt og skal ta operasjon. Jeg har selv tatt silikon på Fornebuklinikken, og kunne ikke vært mer fornøyd. De er profesjonelle, flinke og veldig hyggelige. Jeg anbefaler den klinikken på det varmeste. Dessuten har de jo en helt unik garantiordning.

Skrevet
Gå inn på <a href="http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=115105" target="_blank">CeeCee's hemmelige verden.

</a>Der finner du masse informasjon og tanker fra andre som har hatt og skal ta operasjon. Jeg har selv tatt silikon på Fornebuklinikken, og kunne ikke vært mer fornøyd. De er profesjonelle, flinke og veldig hyggelige. Jeg anbefaler den klinikken på det varmeste. Dessuten har de jo en helt unik garantiordning.

Tusen takk for svar :klemmer: Ja jeg leste om garanti ordningen for litt siden. Er jo kjempe bra!

Skal ta en titt på siden til CeeCee.. Tusen takk igjen!! :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei! :sjarmor:

Nå har jeh bestilt time til konsultasjon på Fornebu klinikken til den 3 oktober!!! ÅÅ jeg gleeder meg... Skal ikke ha operasjon før i midten av januar men gleer meg noe vannvittig!!(driver å sparer å er ferdig til i januar:) )

Måtte bare få fortalt det til noen...

Å så lurer jeg på noe.. Når man har strekk merker, hvordan blir det da etter at man har fått lagt inn silikon? noen som vet?

Å hva er best under eller over muskelen?

Men det er vel sikkert noe som blir tatt opp på konsultasjons timen?

:blomst:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...