Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

*Enigma*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hodepine er kjipt ja, er en stund siden jeg har hatt spenningshodepine over lang tid nå. Treninga i dag hjalp litt, ettersom jeg da får løst opp litt i musklene bak i rygg, nakke og skuldre.

Dagens treningsøkt:

25 min sykkel, 50 min spinning, 35 min styrke bein og litt mage og 40 min intervaller på tredemølla. Glad været holdt seg sånn at jeg fikk syklet til og fra treninga i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hodepine er ikke ok. Men det er lett å få når man stresser eller er anspent. Håper at du har fått løst godt opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble bare 35 min ellipsemaskin på meg i dag. adde ikke så mye tid til trening, samt at jeg ikke er helt 100%. Føler meg veldig sliten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne ikke skjønne hvorfor jeg følte meg så elendig da jeg våknet i dag.... Før jeg husket at jeg havna på fylla med J i går kveld :fnise: Vi var først på Sahara og spiste, nydelig mat og god vin. Satt og skravlet i evigheter der mens vi åt, mezze er genialt sånn, sitte og småspise og prate.

Da vi var ferdige ville vi ha mer vin, så vi stakk på Fridays, hvor vi vet de har ok vin på flaske til ikke grusom pris, i tillegg er det mulig å sitte der og skravle. Så da satt vi der, mens vi delte 2 flasker vin. Da fant vi ut at det kanskje var greit å stikke hjem, jeg begynte jo da å bli ganske full :gjeiper:

Vi sjanglet oss nå hjemover mot meg, og stod ute og pratet litt, men jeg var full, kald, og måtte på do, så da gikk vi inn til meg, skravlet og drakk brus og bon aqua. Ikke sikker på når J gikk, men tror det var ganske seint, evt. tidlig. Det var så utrolig deilig å prate med ham. Jeg fikk ryddet opp i masse, oppklart en hel del som jeg ikke har skjønt om meg selv. Masse biter som falt på plass. Han kjenner meg jo bedre enn noen annen, og vi er glad i hverandre fortsatt, selv om vi ikke klarer å fungere sammen. Dermed kan han hjelpe meg mye i forhold til hvem og hva jeg er.

Nå sitter jeg og pleier bakfylla med vann. Skal få i meg hele flaska med vann, før jeg sykler til trening. Det er jo fint vær! :) Deilig med litt frisk luft før jeg torturerer meg selv litt ;) Er for en gangs skyld ikke støl etter gårsdagens styrketrening på beina, bør kanskje ikke si det for høyt, da er det fare for at jeg blir dønn stiv etter å ha trent to økter i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer!!!! :klem:

Takk :)

Vel, ferdig med dagens første treningsøkt. Deilig å få syklet litt ute og få frisk luft, 25 min sykkel, 15 min intervaller på tredemølle, 45 min styrke bryst, skuldre, triceps og mage og til slutt 35 min intervaller på tredemølle igjen. Det gikk overraskende bra da jeg først kom igang med treninga. Skal innrømme at jeg vurderte å bare droppe hele treninga i dag, men jeg visste om treninga mi i går da jeg havna på fylla, så da fant jeg ut at jeg bare fikk ta konsekvensene av gårsdagens dumhet og dra å trene.

Nå var riktignok ikke kroppen min helt enig i at benkpress, franskpress og sit ups var de helt riktige øvelsene å ta i dag, men bortsett fra det fungerte kroppen bra. Nå er jeg bare hjemom for å få i meg litt lunsj og slappe av bittelitt før jeg drar tilbake for å ha en spinningtime. Det blir mye kondisjonstrening på meg i dag, noe jeg er godt fornøyd med. 50 min sykkel, 50 min intervalltrening og 45 min spinning bør holde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, drittvær :( Sliten, våt og iskald er ikke min favorittkombo. Det var jo så fint i morges, og da jeg dro til spinningtimen. Jaja, 25 min til på sykkel, 55 min spinning, utrolig deilig å få gjennomført disse to øktene i dag. Formen har tatt seg betraktelig opp. Nå er det på tide med dusj og så middag. Har store planer om å se film i dag i stedet, siden det ikke ble noe av i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er SÅ glad jeg rakk hjem før regnet begynte å hølje ned.

øres ut som en vellykket kveld i går. :) Får se om jeg klarer å dra med meg J ut snart, jeg også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kunne evt. stikke ut alle tre, det var veldig kos sist - og det var i fjor høst! Kanskje vi kunne klare å få med oss E også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kunne evt. stikke ut alle tre, det var veldig kos sist - og det var i fjor høst! Kanskje vi kunne klare å få med oss E også?

Det hadde jo vært veldig hyggelig om vi hadde fått med oss E, men jeg tror rett og slett ikke jeg har tid og råd før i november. Jeg har vært veldig sosial i det siste, og brukt mye penger, de neste ukene blir utrolig stressende med seminarer og jobbreiser osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann, jeg er ikke oppdatert på mer enn denne siden nå, men gratulerer med intervjuinnkallelse som jeg skjønner du har fått.

Hørtes hyggelig ut med kvelden med J. Vet jo ikke helt hva samtalen dreide seg om, men generelt sett er det alltid godt å få pratet ut...i hvert fall har vi kvinnfolk en tendens til å synes det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, jeg er ikke oppdatert på mer enn denne siden nå, men gratulerer med intervjuinnkallelse som jeg skjønner du har fått.

Hørtes hyggelig ut med kvelden med J. Vet jo ikke helt hva samtalen dreide seg om, men generelt sett er det alltid godt å få pratet ut...i hvert fall har vi kvinnfolk en tendens til å synes det.

Takk for det :) J og jeg pratet mye om problemer vi begge har. Vi sliter begge med en del ting, og pratet masse om det. Det hjelper å snakke med en som forstår meg 100%, som jeg kan snakke med om ting jeg ikke kan skrive her. Han er på mange måter en fantastisk person, vi bare fungerer ikke som et par, noe jeg fortsatt synes er litt trist til tider. Spesielt når vi har sånne kvelder sammen som vi hadde på lørdag. Han er min aller beste venn.

Ferdig med dagens treningsøkt. 25 min sykkel, 20 min intervaller tredemølle, 35 min styrke rygg og biceps, og 1 t spinning. Det føles så utrolig god etter treninga, selv om det til tider er så vondt i løpet av treninga at jeg har mest lyst til å gi opp. Da er det greit å ha en instruktør og musikk som driver deg videre.

Skulle gjerne vært i Glasgow på lørdag... Skottland - Norge er en kamp jeg gjerne skulle sett. Men vi får satse på Norge - Skottland, mulig noen av vennene mine fra Edinburgh kommer over hit for kampen. Om de bare kunne legge ut billetter snart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som du virkelig har en god venn i J! :jepp:

Deilig å bare få prate ut om masse, og til og med lære nye ting om seg selv! Herlig å høre at du hadde en så fin kveld. :klem:

Og jeg blir heeelt fascinert når jeg leser om sånne som deg som er så flinke til å trene. Høres så forfriskende og deilig ut. Jeg skal nok begynne snart jeg også. :ler:

Skottland-Norge i Glasgow hørtes bare ut som en sinnsykt artig opplevelse! Me want too!

Men skottene som evt. kommer til Norge kan vel å lage liv dem også! ;)

:klem: og :kline: til flinke *Enigma*!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det høres ut som du virkelig har en god venn i J! :jepp:

Deilig å bare få prate ut om masse, og til og med lære nye ting om seg selv! Herlig å høre at du hadde en så fin kveld. :klem:

J er virkelig topp :Nikke: Tror jeg må dra han med ut på sosiale ting litt oftere.

Og jeg blir heeelt fascinert når jeg leser om sånne som deg som er så flinke til å trene. Høres så forfriskende og deilig ut. Jeg skal nok begynne snart jeg også. :ler:

Joda, det er vel sikkert forfriskende, men også sabla slitsomt :fnise: Sånn sett er sofaen bedre ;)

Skottland-Norge i Glasgow hørtes bare ut som en sinnsykt artig opplevelse! Me want too!

Men skottene som evt. kommer til Norge kan vel å lage liv dem også! ;)

:klem: og :kline: til flinke *Enigma*!!

Regner med at det blir liv i Oslo når Norge spiller mot Skottland på hjemmebane :Nikke: Skottene er generelt flinke til å lage liv. Litt usikker på om jeg faktisk ville ønsket å gå ut med mine skotske kompiser i Oslo... Her kan jeg jo risikere å møte kjentfolk, og jeg er ikke heeeelt sikker på om jeg vil bli assosiert med mine skotske venner gitt :fnise:

:klem::kline: Ikke ofte jeg får sjansen til kos og klining, må jo ta den når jeg får den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei på deg!

Her går det enda i sopp om dagene, og er litt sløv til å lese dagbøker. Når har du neste intervju?

Søkte på ny jobb i dag, men har ikke så store forhåpninger. Er vel egentlig ikke kvalifisert på papiret, men vet at jeg klarer den uten problemer. Jeg tror jeg må bli flinkere til å "selge" meg, men har i alle fall ringt først. Det gjør jeg alltid når jeg søker ny jobb, det er utrolig viktig å gi et godt inntrykk, og vise at man er engasjert.

Vel vel. Ellers så står soppsoyaen min i kjøleskapet og koser seg. :ler:

-misa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei på deg!

Her går det enda i sopp om dagene, og er litt sløv til å lese dagbøker. Når har du neste intervju?

Søkte på ny jobb i dag, men har ikke så store forhåpninger. Er vel egentlig ikke kvalifisert på papiret, men vet at jeg klarer den uten problemer. Jeg tror jeg må bli flinkere til å "selge" meg, men har i alle fall ringt først. Det gjør jeg alltid når jeg søker ny jobb, det er utrolig viktig å gi et godt inntrykk, og vise at man er engasjert.

Vel vel. Ellers så står soppsoyaen min i kjøleskapet og koser seg. :ler:

-misa

Neste intervju er til uka igjen. Han hadde ikke tid så mange ganger denne uka, dvs. mellom kl 12 og 14 mandag og i dag, så det var jo ikke aktuelt. Derfor ble det etter jobb på tirsdag til uka. Gruegleder meg :)

Det er viktig å selge seg selv litt når man søker jobb :Nikke: Jeg pleier å satse litt høyt når jeg søker jobb. Mye bedre det enn å ende opp med en jobb med for lite utfordringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig har jeg fryktelig lite lyst til å jobbe vedlikehold i dag. Jeg går glipp av Spinn Tour som er min definitive yndlingstime for tida, ikke nok med at instruktøren er utrolig dyktig, inspirerende og spiller bra musikk, han er søt også :fnise:

Fikk likevel en liten treningsøkt mellom jobb og jobb da. 30 min intervaller tredemølle og 50 min spinning. Håper inderlig ikke vi blir sittende mye lenger enn til midnatt i dag. Riktignok er det godt betalt, men jeg blir så himla trøtt på jobb dagen etter hvis det blir seinere enn midnatt før vi kommer oss hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...