Gjest Grafica Skrevet 2. oktober 2008 #2121 Del Skrevet 2. oktober 2008 *klemme enigma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 2. oktober 2008 #2122 Del Skrevet 2. oktober 2008 Sortering av gammel guffe er slitsomt, men det kan være vel verd å ta en mental loftsrydding. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #2123 Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg er kalt inn til nytt intervju Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 2. oktober 2008 #2124 Del Skrevet 2. oktober 2008 Måtte bare reagere litt for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #2125 Del Skrevet 2. oktober 2008 Akkurat nå som jeg leste innlegget ditt hørte jeg på sangen. Det tror jeg ikke var tilfeldig altså! *klemme enigma* Takk! Trengte det Sortering av gammel guffe er slitsomt, men det kan være vel verd å ta en mental loftsrydding. Definitivt slitsomt, men veldig nødvendig nå. Tror det mest effektive vil være å bare skrive det av meg denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #2126 Del Skrevet 2. oktober 2008 Måtte bare reagere litt for deg. Takk for det Vet ikke helt hva jeg gjør nå. Han har foreslått 2 dager til uka, men tidspunktene passer uhyre dårlig, i tillegg var det mulig å få intervjuet uka deretter. Tror det må bli en dag da, og håper det går an å få det på et litt annet tidspunkt.... Gleder meg ikke til å eventuelt måtte be sjefen min om fri til å gå på intervju... Samtidig er det kjempegøy å ha gått videre, vite at jeg faktisk er interessant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 2. oktober 2008 #2127 Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg er kalt inn til nytt intervju GRATULERER! Ååååå jeg håper så at du får jobben! -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #2128 Del Skrevet 2. oktober 2008 GRATULERER! Ååååå jeg håper så at du får jobben! -misa Takk! Det blir spennende framover nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 2. oktober 2008 #2129 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hurra! Krysser alle fingre for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 2. oktober 2008 #2130 Del Skrevet 2. oktober 2008 Ny jobb??? Enlighten me... PLIIIIIIS :psl: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #2131 Del Skrevet 3. oktober 2008 Ny jobb??? Enlighten me... PLIIIIIIS :psl: Sender PM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #2132 Del Skrevet 3. oktober 2008 Sitter og koser meg med te. Kom på at jeg jo hadde vaniljete fra black cat, så da ble det en kopp med det. I tillegg til teen puttet jeg oppi vaniljestang, kanelstang og noen frø med hel kardemomme. Tror jeg skal ta meg en kopp til, og ha oppi en ørliten dæsj honning og melk. Det tror jeg blir enda bedre Elsker krydderlukten, og kryddersmakene som fungerer så godt sammen. Har fått avtalt jobbintervju slik at jeg slipper å be om fri fra jobb. Jeg har ikke samvittighet til å be om fri. Det begynner å bli faretruende virkelig dette her nå. Tenk om jeg ender opp med å måtte ta et vanskelig valg? Samtidig er jeg jo kjempeglad for at jeg framstår som aktuell til tross for manglende erfaring. Det må jo si litt om meg som person det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 3. oktober 2008 #2133 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg gruer meg til å levere oppsigelse, jeg, sjefen min vet kke at jeg har søkt jobber... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #2134 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg gruer meg til å levere oppsigelse, jeg, sjefen min vet kke at jeg har søkt jobber... Det forstår jeg veldig godt. Nå er jo min sjef delvis informert, men det føles ikke helt bra likevel denne situasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 3. oktober 2008 #2135 Del Skrevet 3. oktober 2008 Gratulars med annengangsintervju! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. oktober 2008 #2136 Del Skrevet 3. oktober 2008 Sender PM TUSEN TAKK!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 3. oktober 2008 #2137 Del Skrevet 3. oktober 2008 Det forstår jeg veldig godt. Nå er jo min sjef delvis informert, men det føles ikke helt bra likevel denne situasjonen. Nei, det skjønner jeg godt. Jeg vet jo hvordan det har vært for meg for å få intervju-kabalene til å gå opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 3. oktober 2008 #2138 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg gruer meg til å levere oppsigelse, jeg, sjefen min vet kke at jeg har søkt jobber... Husker hvordan det var å gjøre det i våres. Det er vanskelig. Det forstår jeg veldig godt. Nå er jo min sjef delvis informert, men det føles ikke helt bra likevel denne situasjonen. Det vil nok aldri føles helt bra tror jeg. Nei, det skjønner jeg godt. Jeg vet jo hvordan det har vært for meg for å få intervju-kabalene til å gå opp. Det var ikke lett nei. Spennende dette her er da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 3. oktober 2008 #2139 Del Skrevet 3. oktober 2008 Kjempekoselig å se deg i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #2140 Del Skrevet 3. oktober 2008 Veldig hyggelig i dag ja Det ble aldri noen trening på meg i dag. Hadde dundrende hodepine da jeg gikk fra jobb. Den kom tilbake på vei hjem fra Marhaba også Ikke så glad for det, er rimelig sikker på at det er rygg og skuldre som krangler igjen, og da kan jeg risikere at det bare blir verre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg