Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

*Enigma*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dagens første treningsøkt unnagjort. 25 min sykkel, 20 min intervaller tredemølle, 45 min min styrke bein og mage og 30 min intervaller tredemølle.

Nuh skal jeg bare gjøre meg i stand og møte Ansjoni til brunsj :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunsj med Ansjoni vel overstått. Litt usikker på om endringen de hadde gjort på brunsjtallerkenen var bra eller ikke. Forrige gang jeg åt den hadde de andre brødsorter, og en slags omelettlignende sak med jordbær. Nå var det kun landbrød fint + grovt og yoghurt. Ingen omelett eller jordbær. I tillegg mener jeg de hadde kuttet ut en skinke. Altså, veldig godt nå også, og det kan vel hende det var en mer sommerlig versjon jeg fikk forrige gang.

Har også gjort unna dagens 2. treningsøkt. 25 min sykling og 45 min spinning. Kroppen føltes kjempefin, og jeg merket ikke stort til at jeg allerede hadde vært gjennom en treningsøkt. Tror nok den kraftige lunsjen hjalp en del. Godt å kunne spise noen sånne måltider med god samvittighet faktisk.

Til middag skal jeg spise rugbrød med lun, ovnsbakt leverpostei. Garnert med litt rå, raspet rødbet, agurk og tomat, også en liten salat med div. salatsorter, gulrot, rå rødbet, nepe og reddik. Det er ordentlig høstmat for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til middag skal jeg spise rugbrød med lun, ovnsbakt leverpostei. Garnert med litt rå, raspet rødbet, agurk og tomat, også en liten salat med div. salatsorter, gulrot, rå rødbet, nepe og reddik. Det er ordentlig høstmat for meg.

Å nå ble jeg sulten! Det hørtes fantastik godt ut! Brød, ovnsbakt leverpostei, salat og rødbeter er noe av det beste jeg vet :sikle: (hver for seg også). Mmmm... Heldiggris :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nå ble jeg sulten! Det hørtes fantastik godt ut! Brød, ovnsbakt leverpostei, salat og rødbeter er noe av det beste jeg vet :sikle: (hver for seg også). Mmmm... Heldiggris :)

Det var veldig godt også :) Sånne ting gjør meg lykkelig ;)

Urk, er jeg slem som blir litt lei og grinete når sommerflørten min plutselig virker som om han ikke engang hører på hva jeg sier? I sommer, og den første tida etter at vi traff hverandre var han utrolig oppmerksom og han husket hva vi hadde snakket om. Nå føler jeg at jeg må gjenta, og gjenta, og gjenta i det uendelige for at han skal huske. :tristbla: Jeg må innrømme at jeg lett blir betatt av gutter/menn som faktisk er interessert i hva jeg sier, og som husker ting vi har pratet om. Når de da plutselig ikke lenger husker hva man har sagt får jeg følelsen av at interessen har dalt veldig. Likevel tar han jo masse initiativ til å snakke med meg, så sånn sett så skulle det jo ikke være noe veien med interessen ville jeg tro?

Jaja, vi får nå bare se. Har snakket med bestekameraten min i dag. Vi sliter litt med en del av de samme tankene. Jeg er redd for å bli betatt av en person jeg normalt ikke ville blitt betatt av, fordi jeg så gjerne vil ha litt oppmerksomhet og en som bryr seg om meg. Jeg lengter etter en å dele dagene med, og jeg merker det mer og mer jo mørkere kveldene blir. Begynner å få nok av uavhengigheten min, vil ha en å krype tett inntil og kose med, finne på ting med... Men den personen finner jeg vel forhåpentligvis når jeg minst venter det :gjeiper: Gud, så lei jeg er av å høre det, og å få spørsmål om jeg ikke snart skal slå meg til ro... Det er ingen trøst i å høre at jeg finner nok den rette til slutt. Jeg vil ha noen nuh, ikke gå i 3 år til som singel ;)

Endret av *Enigma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: på deg!

Nå ble jeg også sulten!!

Uoppmerksomme gutter passer ikke jeg sammen med heller. Jeg må også ha en gutt som husker det vi har snakket om, og som gjerne også responderer uansett. Min svarer liksom uansett om jeg bare sier "Åh, nå må jeg nappe øyenbrynene snart" eller "irriterer meg at jeg ikke finner den buksa". :ler:

Han gjør så godt han kan i hvertfall :)

Men det er jo ikke alt som betyr noe heller, nei. Det må være flere ting som stemmer :Nikke:

Godt at du har bestekompisen din å snakke med da! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: på deg!

Nå ble jeg også sulten!!

Uoppmerksomme gutter passer ikke jeg sammen med heller. Jeg må også ha en gutt som husker det vi har snakket om, og som gjerne også responderer uansett. Min svarer liksom uansett om jeg bare sier "Åh, nå må jeg nappe øyenbrynene snart" eller "irriterer meg at jeg ikke finner den buksa". :ler:

Han gjør så godt han kan i hvertfall :)

Men det er jo ikke alt som betyr noe heller, nei. Det må være flere ting som stemmer :Nikke:

Godt at du har bestekompisen din å snakke med da! :klem:

Rugbrød med leverpostei er jo superenkelt å lage, også så godt det var! Det blir minst én sånn middag til, til uka. :Nikke:

Kompisen er litt deprimerende å snakke med om dagen ;) Siden han har omtrent like lyst på en kjæreste som meg :gjeiper: Men joda, det er veldig greit å ha ham å klage til, for han kan i det minste ikke bare be meg holde kjeft og tenke positivt, ettersom han synes det er greit å få klaget til meg også :fnise: Så da sitter vi og er like "sutrete" begge to.

Samtalen med ferieflørten har tatt seg opp ;) Tror han er litt i tvil om jeg egentlig er interessert i det hele tatt, så føler jeg må ta litt initiativ her. Kanskje det blir litt bedre da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt å ha noen som vet hva det dreier seg om å snakke med.

Og kanskje sommerflørten kan bli noe mer?

I utgangspunktet tror jeg ikke det gitt :) Han er en søt fyr, men akkurat nå er jeg litt grinete fordi han ikke klarer å huske ting vi har snakket om, i tillegg er han egentlig alt for ung. Vi er overhodet ikke på samme sted i livet. Han er jo også 6 år yngre enn meg, så annet er ikke å forvente. Jeg hadde ikke trodd etter første kvelden at jeg kom til å se ham igjen, men han ba meg jo faktisk på date og greier. Det trekker naturlig nok opp, men det at vi ikke er på samme sted i livet trekker veldig ned, i tillegg til at han bor i et annet land selvfølgelig.

Bestekompisen er verdens beste :Nikke: Alltid greit å ty til ham hvis jeg trenger litt forståelse. Vi har veldig lik tankegang, og veldig like meninger om mange ting. I tillegg er vi på samme ståsted i livet. Begge ønsker å slå oss litt mer til ro og finne noen å dele livet med, men sliter med det. Tror jeg kan si det meste til ham og han forstår hva jeg mener, han trenger ikke få ting forklart med teskje fordi han kjenner meg så godt. Dermed unngår jeg misforståelser og slipper å virke mye slemmere enn jeg egentlig er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At mat gjør en lykkelig er det ingen tvil om :)

At oppmerksomme gutter gjør det samme, er det heller ingen tvil om. Ei heller det med at bestevenner gjør en lykkelig :)

Takk for i stad :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fram til nå har dagen i dag vært en ordentlig blåmandag. Jeg har vært trøtt og gretten og kollegaene mine har vært en gjeng idioter (Mest fordi jeg er sur, utålmodig og morgengretten, evt. mandagsgretten :gjeiper:)

Fikk nå melding fra han som skal foreta intervjuet av meg angående jobb. Vi skal ta et telefonintervju i kveld kl 18 :) Gruegleder meg. Det blir interessant å finne ut av hva dette egentlig er for noe og om jeg kan være interessant, samtidig er jeg jo redd for at jeg ikke skal ha tyngde nok for dem. Uansett blir det spennende, og jeg har jo ventet spent på å høre fra ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Telefonintervju overstått. Jeg har litt mindre erfaring enn det de aller helst ønsker, men det utelukker ikke at jeg kan bli innkalt til neste runde. Han oppfattet meg som veldig interessert i den typen stilling de skal ansette folk i, og det å være motivert og kunne sette seg inn i en slik stilling raskt og opparbeide seg kunnskapen som er nødvendig kan visst fint veie opp for manglende erfaring.

Jeg får tilbakemelding i løpet av uka om jeg går videre eller ikke. Kommer jeg til å sove fram til jeg får tilbakemelding da tro? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var veldig hyggelig på telefonen. Han skulle også prøve å gi meg tilbakemelding tidligere, men absolutt senest fredag. Han lurte på om jeg kanskje helst ville unngå at han ringte på dagtid, og ble positivt overrasket over at jeg hadde informert sjefen min om situasjonen. Han syntes det var en veldig fair ting å gjøre.

Han nevnte jo også det at det å ønske en slik jobb, være motivert for å sette seg inn i det stillingen krevde og være villig til å måtte gjøre det raskt med den arbeidsinnsatsen som da måtte til fint kunne veie opp for min manglende erfaring. Han var ikke i tvil etter denne samtalen om at jeg virkelig vil dette her, at det er denne typen stilling jeg ønsker meg og at det er det jeg føler mangler i min nåværende jobb.

Så nå er det bare å krysse fingrene for at jeg kommer videre til neste runde....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...