Nótt Skrevet 19. september 2008 #1941 Del Skrevet 19. september 2008 Veldig hyggelig å møte deg i dag. slik så jeg ut mye av kvelden i kveld føler jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Regndråpe Skrevet 19. september 2008 #1942 Del Skrevet 19. september 2008 Så utrolig koselig å treffe deg i kveld, *Enigma*!! Du var jo bare ei fantastisk søt og koselig jente!! En ekstra stooor til deg. Selv om du var så heldig og fikk to istad fordi jeg er tjukk hodet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 20. september 2008 #1943 Del Skrevet 20. september 2008 Klemmer kan man aldri få nok av! - så her får du en til: Takk for i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 20. september 2008 Forfatter #1944 Del Skrevet 20. september 2008 Klemmer kan man aldri få nok av nei, i alle fall ikke fra hyggelige jenter som dere til dere begge to Regndråpe og Ansjoni. Etter jobb i går var jeg innom treningssenteret, noe som resulterte i ca 20 min intervalltrening på tredemølle, 20 min styrke mage/rygg og 55 min spinning. Syntes ikke spinningtimen i går var noe særlig bra. Musikken var stort sett bare trommer, litt sånn afrikanskinspirert musikk, noe som ikke passer meg særlig bra på en hard time. Jeg må ha sanger med litt fart i, som motiverer meg til å stå på, ikke som gjør meg sliten i huet. I tillegg hang jeg meg av en eller annen grunn opp i småting som instruktøren gjorde, som irriterte meg. Det er så irriterende når man begynner å henge seg opp i ting som ikke betyr noe og som ødelegger konsentrasjonen. Så var det tid for kg-treffet. Det er lenge siden jeg har ledd så mye som jeg gjorde i går. Utrolige hyggelige jenter. Traff Regndråpe, Fifi la belle og Nótt for første gang, og kjente iingvild, Wolfmoon, lunacia, Ansjoni og misa fra før. God mat og vin på Jaipur og deretter øl/vin/brus på Yatzi etterpå var definitivt oppskriften på en god kveld, selv om Yatzi ikke akkurat kommer til å bli stamstedet mitt I dag var det tidlig opp, 25 min sykkel, 17 min intervaller på tredemølle, 45 min spinning, 40 min styrketrening armer og bein og til slutt 18 min intervaller på tredemølle igjen. Er sliten nå ja, selv om jeg ikke tok meg helt ut på styrketreninga. Er litt støl etter all spinninga i det siste, kjente at jeg hadde fått en bitteliten strekk i låret og har ikke akkurat lyst til å ikke være gangbar i morgen. Men greit å komme i gang igjen med beinstyrken. Den kommer nok fort opp på et ok nivå igjen. Skal kutte litt ned på all spinninga, fredagen kan jeg definitivt kutte ut, og bytte ut med egentrening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 20. september 2008 Forfatter #1945 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Sitter og ser på You are what you eat, og må innrømme at jeg blir kvalm av å se hva de spiser. Jeg fatter ikke at det er mulig å stappe i seg så enorme mengder mat og ikke minst sjokolade, chips og iskrem hver eneste dag. Jaja, godt de får hjelp. I tillegg får jeg en og annen ide om hva jeg kan lage. Mye av det sunne de lager ser så utrolig fristende ut. To do today: Sette på vask 1 Trene På posten for å sende tilbake klær fra H&M Handle Henge opp vask 1 Sette på vask 2 Rydde og vaske kjøkkenet Vaske opp (utsetter til i morgen) Henge opp vask 2 Rydde gangen Støvsuge gangen Lage mat Slappe av og se film Endret 20. september 2008 av *Enigma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 20. september 2008 #1946 Del Skrevet 20. september 2008 Tror mange av de får et slags avhengighetsforhold til mat og snop. Urk. Hver sin lyst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Regndråpe Skrevet 20. september 2008 #1947 Del Skrevet 20. september 2008 Jeg må skryte av at jeg har vært litt flink i det siste! Har nesten ikke drukket cola, og ikke spist mye potetgull! *Stolt* Jeg lurer på om jeg skal unne meg litt kos i kveld da... Siden jeg har vært så flink til å vaske og rydde Jeg begynte å tenke på hvordan all den ekle maten jeg spiste så ut inni magen min jeg Da var det stopp. Håper du får en fortreffelig aften, søte *Enigma*! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 20. september 2008 Forfatter #1948 Del Skrevet 20. september 2008 Jeg må skryte av at jeg har vært litt flink i det siste! Har nesten ikke drukket cola, og ikke spist mye potetgull! *Stolt* Jeg lurer på om jeg skal unne meg litt kos i kveld da... Siden jeg har vært så flink til å vaske og rydde Jeg begynte å tenke på hvordan all den ekle maten jeg spiste så ut inni magen min jeg Da var det stopp. Håper du får en fortreffelig aften, søte *Enigma*! Du er nå søt da Men du satte nesten stopper for min godtericraving også :gjeiper: Klart du skal unne deg kos i kveld, er jo lørdag jo, også har du vært superflink til å vaske og rydde i tillegg Da fortjener du å slappe av og bare kose deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Regndråpe Skrevet 20. september 2008 #1949 Del Skrevet 20. september 2008 Var ikke meningen å få deg til å miste lysten på godteri da! Jeg skal kose meg masse i kveld! Kanskje til og med ta med ett glass vin! Lurer bare på hva jeg skal ha til middag i kveld. Men en finner vel ut av noe! Kos deg masse i kveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 20. september 2008 Forfatter #1950 Del Skrevet 20. september 2008 Var ikke meningen å få deg til å miste lysten på godteri da! Jeg skal kose meg masse i kveld! Kanskje til og med ta med ett glass vin! Lurer bare på hva jeg skal ha til middag i kveld. Men en finner vel ut av noe! Kos deg masse i kveld!! Du klarte det bare nesten Det skal LITT til å stoppe lysta mi på godteri/is/snacks da, tross alt Er det helg så skal jeg ha noe godt, så det så Her blir det tortilla med kyllingfilet, grønnsaker og guacamole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Regndråpe Skrevet 20. september 2008 #1951 Del Skrevet 20. september 2008 Du klarte det bare nesten Det skal LITT til å stoppe lysta mi på godteri/is/snacks da, tross alt Er det helg så skal jeg ha noe godt, så det så Her blir det tortilla med kyllingfilet, grønnsaker og guacamole Nam nam!! Her blir det favorittgrateng og Ha en fin lørdagskveld da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 20. september 2008 Forfatter #1952 Del Skrevet 20. september 2008 Nam nam!! Her blir det favorittgrateng og Ha en fin lørdagskveld da Oh, nam! Den må prøves ut en dag Håper du har en fin lørdagskveld også Sitter og ser Jumper. Han som spiller Griffin, Jamie Bell er lekker Han er ikke noe glansbilde, men jeg liker utseendet hans, og aksenten hans. Det gjør jo heller ingenting at rollen hans er kul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 20. september 2008 #1953 Del Skrevet 20. september 2008 Han som spiller Griffin, Jamie Bell er lekker Han er søt, men jeg synes han ser litt ung ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 20. september 2008 Forfatter #1954 Del Skrevet 20. september 2008 Han er søt, men jeg synes han ser litt ung ut... Han er født i 1986 Dvs. han er ikke for ung for meg 5 år går greit, gutter/menn er tross alt på topp litt tidligere enn oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 20. september 2008 #1955 Del Skrevet 20. september 2008 Her ble det taco i kveld... Det er tross alt bare lørdag en dag i uka! Med kyllingkjøttdeig da. Jeg har liksom fått inntrykk av at taco er usunt og fy-fy egentlig. Men det blåser vi i, det er jo så godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 20. september 2008 Forfatter #1956 Del Skrevet 20. september 2008 Her ble det taco i kveld... Det er tross alt bare lørdag en dag i uka! Med kyllingkjøttdeig da. Jeg har liksom fått inntrykk av at taco er usunt og fy-fy egentlig. Men det blåser vi i, det er jo så godt! Neh, taco trenger ikke være usunt det. Tortillas er sunnere enn skjell, ikke bruk store mengder ost og rømme, så er det ikke usunt. Uansett så er det lørdag bare én dag i uka, og det må da for pokker være lov å kose seg en gang i blant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 20. september 2008 #1957 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Skjell er ikke noe godt! Her går det i tortillas med krydder og hvitløk, mmm. Jeg er nok litt for glad i rømme må jeg innrømme, men prøver å begrense osten. Kjøper finello light da, ikke norwegia Men tacosene mine ble øyeblikket sunnere når bønnestuingen forsvant fra butikkhyllene Endret 20. september 2008 av Grafica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 20. september 2008 #1958 Del Skrevet 20. september 2008 Vi hadde kyllingfajitas til middag i dag. Her føler jeg meg faktisk veldig flink for tiden, for jeg har ikke lyst på godt omtrent av noe slag. Det bare frister ikke. I dag har jeg spist en skål med is med sjokoladesaus, men noe mer gjør meg egentlig småkvalm. Det ligner egentlig ikke meg. Gleder meg til skogstur i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 21. september 2008 Forfatter #1959 Del Skrevet 21. september 2008 Hmm...vil ikke at min dagbok skal bli forvandlet til en sunnhetsbibel som preker om hvordan man må trene masse og spise sunt og hvor forferdelig det er hvis man ikke gjør det Ja, jeg er opptatt av å leve forholdsvis sunt og trene, men ønsker ikke å bli oppfattet som fanatisk på noen måte. Jeg lever sunt fordi jeg virkelig er glad i sunn mat og jeg elsker å trene. Samtidig ser jeg på mtv nå i dag, om tynne kjendiser som snakker om hvor mye de spiser, og hvor naturlig tynne de er. Får helt fnatt når kjendiser som før gjennombruddet så normale ut, deretter raser ned i vekt og så snakker om at de egentlig er naturlig veldig tynne. Hvis de er så naturlig veldig tynne, hvorfor var de da ikke det tidligere? Jeg vet at noen er naturlig veldig tynne, men når du går ned 10-15 kg etter å ha blitt stjerne tviler jeg sterkt på sannhetsgestalten i stjernenes uttalelser. Har ikke lyst til å bli oppfattet sånn, får litt dårlig samvittighet her hvis folk føler de må unnskylde seg eller rettferdiggjøre matvanene sine. Samtidig er spesielt treninga mi en viktig del av livet mitt, og jeg vil gjerne følge litt med på hvordan jeg trener og hvor mye jeg trener. Derfor bruker jeg dagboka mi til å holde oversikten. Jeg prøver å gå ned i vekt om dagen. Har foreløpig klart å gå ned litt også, men jeg må ned en 4-5 kg fortsatt for å nå en vekt som kan få meg til å føle meg vel i forhold til tallet som står på vekta. Jeg vil tilbake der jeg var tidligere, komme inn i klærne mine igjen, føle meg vel. Dermed trener jeg ekstra hardt om dagen, og spiser ekstra sunt og mindre enn jeg normalt ville gjort hvis jeg bare skulle holde meg i form og holde vekta. Resepsjonisten vår uttrykte sin bekymring overfor meg på fredag. Jeg nevnte hvor uutholdelig det var å stå og se dem spise vaffel, og hun begynte å lure på om jeg bare levde på kylling og salat om dagen, ettersom jeg trente så mye og virket så fanatisk. Bare fordi jeg nevnte at jeg ikke kunne spise vafler. Måtte jo da forklare henne at det var ikke et slankeopplegg som gjorde at jeg ikke kunne spise vafler eller som gjorde meg dårlig etter pizzaen på jobb for et par uker siden. Det er rett og slett det at jeg blir dårlig av hvetemel. Blir litt oppgitt når jeg får høre at du trenger ikke gå ned i vekt vet du. Neida, jeg MÅ ikke gå ned i vekt, men hvorfor skal jeg ikke få lov når jeg er vant med å være tynnere enn jeg er nå og jeg bare skal litt ned, til en fortsatt veldig sunn vekt? Jeg har hatt perioder hvor jeg har vært tynnere enn det jeg passer til, men aldri noe usunt, og det har kun vært i stressa perioder der jeg har hatt problemer. Stor forskjell på det og å komme tilbake til den vekta der jeg for meg er normal. Om det ikke er normalt for andre som er større enn meg har ikke noe å si, vi er alle forskjellige og for meg er jeg nå større enn normalt, om folk som er større synes jeg er "tynn", javel, men vektmessig er jeg faktisk ikke det, ikke i nærheten av å være undervektig engang, jeg er nærmere øvre grense enn nedre for å si det sånn. Da blir jeg også litt provosert over å høre folk si at jeg ikke har et overflødig gram på kroppen, når jeg vet at jeg fint kan gå ned både i vekt og fettprosent. Usj, liker ikke sånne innlegg som dette her, måtte bare få ut litt frustrasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 21. september 2008 #1960 Del Skrevet 21. september 2008 Unnskyld Enigma, det var ikke meningen å få deg til å føle sånn! Beklager Akkurat det med resepsjonistdama er forklarling, når folk "ikke kan" spise ting er som søtt og godt er det gjerne fordi de er på en diett av et eller annet slag. Hun kunne jo ikke gjette at du har hvetemelsallergi. Jeg skjønner det er irritrende å høre, men akkurat det syntes jeg var litt unnskyldt. Men ingen har noe med å si på det at du vil prøve å gå ned litt i vekt. Det er din kropp, og din avgjørelse, så det er bare bullshit å si "Ja men du er jo så slank og fin!" Det er jo hvordan du føler deg med din egen kropp som er det viktigste. Sånn, nå skal jeg gå og ta meg en bit sjokolade jeg. Hihi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg