Gjest misa Skrevet 12. august 2008 #1541 Del Skrevet 12. august 2008 Noen som kan hjelpe meg litt? Ikke noe poeng å foreslå sider Du gjør det ikke enkelt for oss å hjelpe, gitt.... :gjeiper: -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 12. august 2008 Forfatter #1542 Del Skrevet 12. august 2008 Du gjør det ikke enkelt for oss å hjelpe, gitt.... :gjeiper: -misa Nei, jeg vet Det er bare det at det er ikke jeg som skal bestemme dette her sånn sett Det var mer et spørsmål om å finne noen på akkurat den siden. Dette her er ikke min greie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 12. august 2008 Forfatter #1543 Del Skrevet 12. august 2008 Ikke meininga å være sur og vanskelig altså, sorry Jeg vet jo at dere bare prøver å være søte og faktisk hjelpe meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 12. august 2008 #1544 Del Skrevet 12. august 2008 Du kan jo foreslå de andre sidene, la ham kikke litt, og spørre om han liker utvalget der også, kanskje? Kanskje han bare visste om akkurat den siden der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 12. august 2008 #1545 Del Skrevet 12. august 2008 Når vi er inne på sko og støvletter på den sida, så er jo disse veldig søte. Og disse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 12. august 2008 Forfatter #1546 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Du kan jo foreslå de andre sidene, la ham kikke litt, og spørre om han liker utvalget der også, kanskje? Kanskje han bare visste om akkurat den siden der. Jeg skal snakke litt med ham, men med hans noe spesielle interesse for nettopp støvletter tviler jeg på at han ikke vet om flere sider sånn uten å gå nærmere inn på det her, og uten å høres negativ ut, for det er ikke egentlig det som er meningen. Det bare er litt vanskelig å få fram det jeg vil si. Uansett tror jeg det er greiest å ta det med ham, det var egentlig et lite hjertesukk den bønnen om hjelp, for de er slett ikke min type støvletter, men det er det han vil ha Når vi er inne på sko og støvletter på den sida, så er jo disse veldig søte. Og disse! Mhm, kjempesøte sko! Hadde de enda hatt noen like fine støvletter Endret 12. august 2008 av *Enigma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 12. august 2008 Forfatter #1547 Del Skrevet 12. august 2008 Og nå så jeg jo at de var fra siden misa foreslo. Tror jeg bør legge meg Gjerne før Andy kommer hjem og får meg til å sitte oppe lenge i natt også... Riktignok kan jeg sove litt lenger i morgen, skal ha hjemmekontor fra morgenen av ettersom de som skal fikse taket mitt kommer innom for å sjekke fukt osv. i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 12. august 2008 #1548 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Når vi er inne på sko og støvletter på den sida, så er jo disse veldig søte. Og disse! Det andre paret der skal jeg ha som bryllupssko! I rødt! :D Har sikla på dem driiiiitlenge... Og har nå da endelig den perfekte unnskyldningen Altså disse Jeg skal snakke litt med ham, men med hans noe spesielle interesse for nettopp støvletter tviler jeg på at han ikke vet om flere sider sånn uten å gå nærmere inn på det her, og uten å høres negativ ut, for det er ikke egentlig det som er meningen. Det bare er litt vanskelig å få fram det jeg vil si. Kjenner folk med alle slags mulige fetisjer og seksuelle preferanser, så fetish for støvletter/høye hæler forskrekker ikke meg så mye Jeg bryr meg rakkern om hva folk liker, så lenge de har det fint og ingen kommer til skade :D Endret 12. august 2008 av Grafica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 12. august 2008 Forfatter #1549 Del Skrevet 12. august 2008 Det andre paret der skal jeg ha som bryllupssko! I rødt! :D Har sikla på dem driiiiitlenge... Og har nå da endelig den perfekte unnskyldningen Altså disse Kjenner folk med alle slags mulige fetisjer og seksuelle preferanser, så fetish for støvletter/høye hæler forskrekker ikke meg så mye Jeg bryr meg rakkern om hva folk liker, så lenge de har det fint og ingen kommer til skade :D Nei, jeg bryr meg heller ikke om hva folk liker og ikke liker. Så lenge de også respekterer mine grenser så kan de gjøre akkurat hva de vil for min del Hvilken farge vil du ha på brudekjolen da, og ikke minst hva slags type brudekjole vil du ha? Regner med at du ikke går for den tradisjonelle brudekjolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 12. august 2008 #1550 Del Skrevet 12. august 2008 Hihi, får jeg virkelig lov til å vise den? :D JEg skal ha denne http://photos-f.ak.facebook.com/photos-ak-...612621_9491.jpg (uten rosepynten foran på kjolen). Usikker på om jeg skal ha den i ivory eller hvit, men heller faktisk mot helt hvit... Fordi det virker mer "uvanlig" nå til dags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 12. august 2008 Forfatter #1551 Del Skrevet 12. august 2008 Hihi, får jeg virkelig lov til å vise den? :D JEg skal ha denne http://photos-f.ak.facebook.com/photos-ak-...612621_9491.jpg (uten rosepynten foran på kjolen). Usikker på om jeg skal ha den i ivory eller hvit, men heller faktisk mot helt hvit... Fordi det virker mer "uvanlig" nå til dags Kul kjole, og jeg må si at de skoene i rødt var fantastisk lekre. Lurer på om jeg skal skaffe meg et par sånne selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 12. august 2008 Forfatter #1552 Del Skrevet 12. august 2008 Sitter og hører sangen om igjen og om igjen. Bare utsetter å legge meg. Er egentlig totalt utslitt, men jeg klarer ikke gå og legge meg. Vil bare ha noen til å holde rundt meg, massere skuldrene mine, stryke på meg... Tror virkelig jeg vil ha godt av å komme meg unna litt nå. Ikke minst for å få en pause fra internett, en ting mindre som kan holde meg våken til langt på natt. Akkurat nå skulle jeg gjerne visst hvor drømmefangeren min var. Ikke at jeg tror på den, men man vet jo aldri. Jeg sleit en del med mareritt før jeg fikk den, og de gikk over etter at jeg fikk drømmefangeren. Kan jo hende det hadde mer med hvem jeg fikk den av, og hvordan livssituasjonen min endret seg da jeg fikk den... Sitter egentlig bare og drar ut tida fram til jeg er helt nødt til å gå til sengs. Må jo henge opp klesvask før jeg legger meg også. Your smile is heavenly, I don't deserve all the love that you're giving to me Your touch makes it hard to breathe, the shiver's around me now, you're so fine Takida - Curly Sue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 12. august 2008 #1553 Del Skrevet 12. august 2008 Mhm, kjempesøte sko! Hadde de enda hatt noen like fine støvletter Ja, jeg var ikke imponert over støvlettene der, akkurat. JEg skal ha denne http://photos-f.ak.facebook.com/photos-ak-...612621_9491.jpg (uten rosepynten foran på kjolen). Usikker på om jeg skal ha den i ivory eller hvit, men heller faktisk mot helt hvit... Fordi det virker mer "uvanlig" nå til dags Den var kjempesøt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 13. august 2008 Forfatter #1554 Del Skrevet 13. august 2008 :klø: Jeg lurer virkelig på hva jeg gjorde i går. Da jeg skulle legge meg kjente jeg at underarmen min gjorde vondt. Kikket på den og jeg har en rød stripe, et svært blåmerke og er hoven. It's a mystery. Akkurat nå angrer jeg på at jeg ikke kjøpte melk etc. i går kveld. Det regner bikkjer og katter, og jeg sitter her uten frokost. Vil ikke ut i regnet! Eneste lille lyspunkt var verdens søteste melding fra Andy på telefonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 13. august 2008 #1555 Del Skrevet 13. august 2008 Du kan få låne min drømmefanger Direkte import fra portugal. Vet ikke hvor bra den virker da, men det kan jo bare være at det er jeg som har dårlig karma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 13. august 2008 Forfatter #1556 Del Skrevet 13. august 2008 Du kan få låne min drømmefanger Direkte import fra portugal. Vet ikke hvor bra den virker da, men det kan jo bare være at det er jeg som har dårlig karma Hehe, jeg sovnet da til slutt... Har ikke prøvd drømmefangeren min på evigheter, spørs om den ikke funker litt dårlig. Karma er stygge saker Jeg fikk den tross alt av eksen min...Kan en drømmefanger virke omvendt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 13. august 2008 #1557 Del Skrevet 13. august 2008 Nå regner det ikke. Får håpe det holder seg sånn, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 13. august 2008 Forfatter #1558 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Nå regner det ikke. Får håpe det holder seg sånn, altså! Nei, regnværet gikk over like plutselig som det kom. Det var helt vanvittig en liten stund. Jeg bare hørte en merkelig lyd utenfra, og kikket ut, det var vanskelig å se ut pga. alt regnet. I følge værmeldingen kan det bli noe ustabilt utover dagen, men satser på at det holder seg ok sånn at det går greit å sykle fra jobb til trening og fra trening og hjem uten at jeg blir våt. --- Ser for øvrig ut til at vekta går nedover. Farlig å si sånne ting, da kan det plutselig snu seg, men fortsetter det slik blir jeg veldig fornøyd. At vekta faktisk går nedover er jeg litt overrasket over ettersom det har blitt noen utskeielser i det siste, både med is forrige uke og dåpen i helga. Jeg hadde ikke forventet å gå opp i vekt, men heller ikke at den skulle krype nedover. Håndverkere er i grunnen ikke en yrkesgruppe jeg er spesielt fornøyd med. Jeg ble oppringt på dagen i går av de som driver og skal fikse taket og gulvet på kjøkkenet mitt, om jeg kunne være hjemme på morgenen i dag slik at de kunne stikke innom og sjekke tilstanden. Joda, litt kort varsel i forhold til å spørre om det var ok med hjemmekontor, men greit nok. Det ordnet seg det. Så får jeg melding i dag kl 07:45 om at han som skulle sjekke kjøkkenet mitt var syk så han kom ikke likevel. Neivel....Det kunne han kanskje ha sagt fra om tidligere slik at jeg da hadde kunnet komme meg på jobb i stedet? Sender melding tilbake om det var greit det, men at jeg reiste på ferie på lørdag. Får da til svar: jammen det er da ikke noe problem. Jeg er jo på beina før det... Joda, greit nok at du er på beina før det, men jeg kan ikke bare ta hjemmekontor i hytt og vær, spesielt ikke rett før en ferie. Jeg har ting jeg må bli ferdig med, sjefen min må settes inn i mine saker og jeg har møter o.l som må gjøres unna før jeg drar på ferie. Forklarer på sms for håndverkkeren at det ikke er mulig for meg å bare ta ut hjemmekontor når som helst rett før en ferie og at jeg er nødt til å møte på jobb fram til ferien min. Hører ikke noe mer før litt over 8 da en kollega av ham ringer for å si at han kommer innom i stedet. Det ordnet seg jo, men hvordan er det mulig å ikke forstå at det ikke bare er å bli hjemme sånn uten videre? Ok, jeg har mulighet til å ta hjemmekontor, men i utgangspunktet er ikke det noe som er populært at jeg tar på kort varsel, og det er heller ikke sånn at jeg kan ta det i tide og utide og ikke møte på jobb. Det er jo egentlig på jobb de trenger meg, selv om jeg kan fikse en del ting remote så får jeg ikke skiftet toner på printerne, koblet opp pc-er og hatt gjennomgang av programmer o.l for nyansatte hjemmefra. Når kan man begynne å telle ned timer til ferie forresten? Endret 13. august 2008 av *Enigma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 13. august 2008 Forfatter #1559 Del Skrevet 13. august 2008 Kom forresten på en utrolig positiv samtale jeg hadde på søndag. Jeg satt og pratet med bestemoren til "svigerinnen" min om mye forskjellig, både om tantebarna mine, hva jeg drev med osv. Hun er en oppegående, klar og trivelig eldre dame. Så spurte hun om ikke jeg hadde en kjæreste, hun mente da hun hadde hilst på ham før. Jeg svarte som sant var at joda, jeg hadde hatt det, men ikke nå lenger. Jeg forventet jo en lang preken om at det var vel på tide å slå seg til ro og få barn osv. Det er som regel det jeg får høre når folk, særlig eldre får høre at jeg er singel. Men neida, svaret jeg fikk var: så bra! Man har godt av litt forandring og du er jo såpass ung enda også at du burde ikke stresse med å slå deg til ro for godt. Det var så utrolig deilig å høre. Jeg føler meg egentlig slett ikke klar for bryllup og hele pakka med rekkehus, stasjonsvogn, 2,4 barn, stakittgjerde og hund Ok, det var kanskje litt overdrevet, og jeg kommer uansett ikke til å få et sånt liv, men det virker som om det er det folk forventer at jeg skal ønske meg. Spesielt eldre mennesker, for ikke å snakke om "svigerinnen" min. Da er det godt å få anerkjennelse for valgene jeg gjør, selv om jeg ikke akkurat er frivillig single. Selv om jeg skulle få en kjæreste nå tror jeg ikke jeg umiddelbart vil slå meg til ro likevel. Jeg vil jo gjerne ha en karriere, og oppleve ting før jeg "slår meg til ro". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 13. august 2008 #1560 Del Skrevet 13. august 2008 Man kan da fint ha kjæreste uten å slå seg til ro? Eller mener du at jeg er veldig satt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg