Gjest Grafica Skrevet 11. august 2008 #1501 Del Skrevet 11. august 2008 Garth Nix får du kjøpt på Outland, de pleier å ha et sånt samlesett med alle tre bøkene i en fin liten boks. Overraskende billig, og, til å være sånt spesielt sett. Nå kommer det vel ikke til å være bare dere to hele tida, blir det for "tett" er det jo bare å si du vil rusle en tur aleine eller finne deg noen å snakke med Men jeg kan godt dra om ikke du vil, altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 11. august 2008 Forfatter #1502 Del Skrevet 11. august 2008 Jeg har i grunnen sagt ja Fant ut at jeg ikke kan la sjansen gå i fra meg. Her har jeg en alle tiders mulighet til å komme til Island, uten at jeg blakker meg. Jeg har snakket en del med folk som kjenner ham bedre enn meg, og jeg har snakket med venninner om hva de ville gjort. Alle sier go for it. Jeg har ingenting å tape, fyren er tvers igjennom snill, det vet jeg jo. Likevel er det en liten stemme som sier at det kanskje ikke er det mest fornuftige jeg har gjort En annen ting som bekymrer meg litt om dagen er hvilken oppfatning folk har av meg. Det virker som om folk har en oppfatning av meg som en kinky, nymfoman, sexfiksert jente :gjeiper: Det stemmer svært lite med virkeligheten. Mulig at de tenker sånn om meg fordi de selv har litt tendenser i den retningen og fordi jeg ikke er prippen når de snakker om ting og tang. Jeg bare håper ikke jeg sender ut noen nymfo-vibber, da er det jo i såfall ikke så rart om jeg ikke får stå i fred når jeg er ute på byen i Edinburgh Ble sittende oppe og skravle med Andy H i natt også. Vanskelig å faktisk gå og legge seg når jeg sitter og prater med ham. Han fisker ørlite grann etter tegn på at jeg kanskje liker ham mer enn jeg sier. Har en følelse av at han vil overbevise meg om at han ikke er for ung for meg Han er en fin fyr da i det minste. Håper jeg får til å dra til Edinburgh i desember, selv om jeg reiser til Island. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 11. august 2008 #1503 Del Skrevet 11. august 2008 "kinky, nymfoman, sexfiksert jente"? Du? Var IKKE det inntrykket jeg hadde hvertfall I det hele tatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 11. august 2008 #1504 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Jeg bare håper ikke jeg sender ut noen nymfo-vibber, da er det jo i såfall ikke så rart om jeg ikke får stå i fred når jeg er ute på byen i Edinburgh Synes det er kult at du drar til Island, det eneste jeg hadde vært obs på var om fyren var interessert. Ble selv invitert til Gardeballet, med betalt fly, hotell og lommepenger i tillegg, men takket nei fordi jeg visste fyren var forelsket. Da hadde det ikke vært riktig å si ja, men det er meg. Hvis vi bare hadde vært kompiser, og det ikke hadde vært forventninger om noe mer, da hadde jeg svart JA! Ellers synes jeg nesten det er litt søtt at han vil ha deg som et trofé, ta det som et kompliment uansett, men kle deg som du vil. -misa edit: skriveleif Endret 11. august 2008 av misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 11. august 2008 Forfatter #1505 Del Skrevet 11. august 2008 Synes det er kult at du drar til Island, det eneste jeg hadde vært obs på var om fyren var interessert. Ble selv invitert til Gardeballet, med betalt fly, hotell og lommepenger i tillegg, men takket nei fordi jeg visste fyren var forelsket. Da hadde det ikke vært riktig å si ja, men det er meg. Hvis vi bare hadde vært kompiser, og det ikke hadde vært forventninger om noe mer, da hadde jeg svart JA! Ellers synes jeg nesten det er litt søtt at han vil ha deg som et trofé, ta det som et kompliment uansett, men kle deg som du vil. -misa edit: skriveleif Nei, nei, det er ikke noe sånt inne i bildet. Det er jeg helt sikker på Da hadde jeg aldri dratt. Han ba med seg ei anna venninne i fjor, så det er bare sånn han gjør. Han vil ikke dra aleine, og ber derfor med seg venninner han kan tenke seg å ha det kult med, som kan være sosiale, "eskortepiker" han ikke trenger å være flau over, og som er single Han har ikke direkte lyst til å erte på seg noen sjalu typer Det har ikke helt gått opp for meg enda det her, men Kommer jeg meg i form hadde det vært kult å kle seg opp da. Gjør jeg det er det fordi jeg synes det er ok selv, lar meg ikke presse til noe jeg sjøl ikke har lyst til. Jeg går ikke på akkord med meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 11. august 2008 #1506 Del Skrevet 11. august 2008 Oh, Garth Nix har jeg ikke hørt om før. Da skal det testes ut, jeg elsker fantasy Venter bare spent på at neste bok i Songs of ice and fire kommer. Jeg stoler på fyren, vet at han ikke kommer til å prøve seg på noe jeg ikke er interessert i. Jeg har sinnsykt lyst til å komme meg til Island, og dette er jo en once in a lifetime opportunity. Spørsmålet er hvordan det er å henge med ham over såpass lang tid. Da jeg nevnte samvittigheten min for ham ba han meg drite og dra, eller rettere sagt, ba samvittigheten min drite og dra. Invitasjonen var fullstendig uten baktanker og gitt på grunnlag av hvem han kunne tenke seg å dra på en sånn tur med, og hvem han regnet med at kunne takle oppgaven. REIS OG KOS DEG!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 11. august 2008 Forfatter #1507 Del Skrevet 11. august 2008 REIS OG KOS DEG!!!! I'm going, I'm going Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 11. august 2008 #1508 Del Skrevet 11. august 2008 I'm going, I'm going Er du her ennå? Hvis alt du gjør her i livet er "det lureste du har gjort", får du ikke gjort stort. Høres da helt smooth ut det opplegget der, jeg synes det høres litt artig ut å kle seg opp og jeg...hihi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 11. august 2008 #1509 Del Skrevet 11. august 2008 Island er i det minste et land som er sagaomsust! Jeg vil også dit, og jeg tviler på at noen betaler slik tur for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 11. august 2008 #1510 Del Skrevet 11. august 2008 Hvem er klar for jentetur? -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 11. august 2008 Forfatter #1511 Del Skrevet 11. august 2008 Er du her ennå? Hvis alt du gjør her i livet er "det lureste du har gjort", får du ikke gjort stort. Høres da helt smooth ut det opplegget der, jeg synes det høres litt artig ut å kle seg opp og jeg...hihi. Neida, ikke alt jeg gjør er "det lureste jeg har gjort", det har vel heller vært slik at alt for ofte har jeg gjort mindre lure valg. Opplegget høres bra ut, og han spurte pent om han fikk lov å kjøpe inn stæsj for å kle meg opp Jeg sa at jeg ville gjerne godkjenne det først, men ellers greit. Det var ikke noe problem det, måtte bare sette foten ned og sette mine egne grenser. Men jeg synes tross alt det er litt greit å bli dolla opp for én gangs skyld også jeg da. Være berte for en dag Island er i det minste et land som er sagaomsust! Jeg vil også dit, og jeg tviler på at noen betaler slik tur for meg. Jeg gleder meg veldig, jeg har alltid ønsket å komme til Island. Det blir masse tid til å leke turist også, både utenom messa og på dagene etter messa. Messa er nemlig fra 6. til 8. og vi skal være der helt til kvelden 11. Føler meg veldig heldig som får en slik tur betalt for meg. Det er jo sånn man bare drømmer om. Hvem er klar for jentetur? -misa Jeg henger meg med på jentetur også, bare det ikke blir i år 3 turer i løpet av ett år holder i grunn. Det blir dyrt nok, selv når jeg ikke betaler fly og hotell på Islandsturen. Nevnte for Andy i dag at jeg skulle på Islandstur, og han måtte jo bare kommentere: og du sier du ikke har ferie? Jeg måtte også berolige ham med at jeg fortsatt hadde tenkt å komme til Edinburgh i desember Jeg er også ferdig med dagens trening. 25 min sykling, 20 min styrke mage/rygg og litt over 45 min spinning. Spinningtimen i dag var kortere enn det jeg er vant med. En instruktør jeg ikke har hatt før. Litt skuffet, selv om økta var hard nok. Tirsdag: Sykle fra jobb til trening, forhåpentligvis regner det ikke, og varme opp 10-20 min på AT. Spinning kl 17 i ca en time, etterpå blir det styrketrening. Onsdag: Sykle fra jobb til trening, lett oppvarming AT ca 10 min, styrketrening, deretter AT hvis jeg rekker, før 1 t knallhard energy step kl 18. Torsdag: Sykle fra jobb til trening, styrketrening og deretter spinning fra kl 17:30. Fredag blir det ikke noe trening fordi jeg skal til frisøren, og innom sportsbutikken for å kjøpe matte og treningsstrikker. Skal ikke sluntre unna treninga selv om jeg er på ferie. Lørdag: Sykling til og fra trening, ca 1 t spinning. Deretter er det bare å dusje og reise til flyplassen :juhu: Jeg gleder meg masse til turen. Det skal bli så godt å bare komme vekk fra alt. Det er sikkert sunt for meg at det ikke er internett på hotellet også, så må jeg ganske enkelt gjøre noe annet. Dvs, lese, høre på musikk og slappe av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Leela_ Skrevet 11. august 2008 #1512 Del Skrevet 11. august 2008 Island, sukk, det har jeg også lyst til. Hadde ikke vært dumt med en kompis som betalte for meg, men da hadde kanskje sambo blitt sjalu. Men synes du skal dra, blir jo litt kompistur. Synes faktisk det er et lite kompliment å få være "trofe" jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 11. august 2008 #1513 Del Skrevet 11. august 2008 Jeg vil ha ordentlig ferie, jeg, ikke gå rundt og være sykemeldt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 12. august 2008 Forfatter #1514 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg vil ha ordentlig ferie, jeg, ikke gå rundt og være sykemeldt... Det skjønner jeg godt Får håpe du blir bedre snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 12. august 2008 Forfatter #1515 Del Skrevet 12. august 2008 Island, sukk, det har jeg også lyst til. Hadde ikke vært dumt med en kompis som betalte for meg, men da hadde kanskje sambo blitt sjalu. Men synes du skal dra, blir jo litt kompistur. Synes faktisk det er et lite kompliment å få være "trofe" jeg. Kompisen min holder seg til å invitere de single venninnene ja Han er ikke så interessert i å måtte krangle med sjalu typer. Tipper det begynner å bli skralt med single jenter i vennekretsen, kan ikke helt se hvorfor han ellers skulle invitere med seg meg. Eller... Jeg er jo passe nerdete da, så det er kanskje litt derfor også Selvsagt er det en kompliment å få være "trofé" selv om jeg ikke helt klarer å se hvordan jeg kan utgjøre et trofé, sammenlignet med det som vanligvis beveger seg rundt av babes på sånne messer osv. er ikke jeg noe å vise fram. Men, men, jeg skal nå gjøre mitt beste for å se ok ut. Jeg hadde uansett tenkt å sette inn nådestøtet fram mot jul, nå blir det bare et litt hardere program. Mye trening, jeg skal bli enda nøyere på hva jeg spiser (ikke helt sikker på hvordan jeg skal klare det, men) og melder meg nok inn i Vektklubben i 3 måneder. Jeg har registrert meg hos vektklubb.no tidligere, men jeg synes ikke det er spesielt bra. Det er jo også en gratistjeneste, så man skal vel ikke forvente for mye. Blir litt i villrede når det gjelder Andy. Han begynner å bli ganske direkte, og gir klart uttrykk for at han synes det er kjipt at jeg mener han er for ung. Han legger ikke direkte skjul på at han gjerne vil noe mer, og han er veldig ivrig på at jeg skal komme i desember. Lurer litt på hvordan jeg skal gjøre dette her. Jeg drar på ferie nå, også skal jeg jo på ferie en del dager i begynnelsen av november, er det da ille å ta ut den siste feriedagen + avspasering 1 måned etter, altså i desember? Jeg vil så gjerne til Edinburgh i desember. Byen er så vakker da, og selvsagt har jeg lyst til å treffe vennene mine igjen. Jeg bare lurer på om det er dårlig gjort av meg å ta ut så mye ferie i løpet av en så kort periode så sent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 12. august 2008 #1516 Del Skrevet 12. august 2008 Æsj, jeg får helt komplekser av deg. :gjeiper: Du er slank og veltrent! Trenger da ikke gå ned noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 12. august 2008 Forfatter #1517 Del Skrevet 12. august 2008 Æsj, jeg får helt komplekser av deg. :gjeiper: Du er slank og veltrent! Trenger da ikke gå ned noe... Ikke meningen å gi deg komplekser, vennen Jeg synes du ser flott ut, men sliter litt med meg selv for tida. Dette her er i grunnen bare et siste forsøk på å komme tilbake der jeg var da jeg reiste til Edinburgh. Går det ikke så er det greit nok. Da har jeg i det minste prøvd. Sitter og prater om Islandstur med kompisen min her. Det begynner å gå litt mer opp for meg at jeg faktisk skal dit :juhu: Bare synd at det er så leeeenge til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 12. august 2008 #1518 Del Skrevet 12. august 2008 Æsj, jeg får helt komplekser av deg. :gjeiper: Du er slank og veltrent! Trenger da ikke gå ned noe... Uff ja, jeg også! Skjønner tanken om å komme tilbake til slik du var før, men det er absolutt ikke noe du trenger å gjøre. Hvis du trenger å slanke deg så lurer jeg virkelig på hva det er jeg trenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 12. august 2008 Forfatter #1519 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Uff ja, jeg også! Skjønner tanken om å komme tilbake til slik du var før, men det er absolutt ikke noe du trenger å gjøre. Hvis du trenger å slanke deg så lurer jeg virkelig på hva det er jeg trenger Usj, det er jo ikke meningen å gi noen komplekser. Det er bare det at jeg vil så gjerne tilbake der jeg var, eller i nærheten i det minste. Har alltid hatt litt komplekser for egen kropp og er ekspert i finne feil ved meg selv, samtidig som jeg misunner andre som ser så flotte ut. Så må jeg jo innrømme at jeg er ørlite grann treningsnarkoman og kostholdsfreak, så jeg synes det er veldig greit å leve sunt og trene masse. Har lyst til å se hva vektklubben vil anbefale meg, ettersom jeg selv har en viss formening om hvordan jeg bør gå fram. Endret 12. august 2008 av *Enigma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 12. august 2008 Forfatter #1520 Del Skrevet 12. august 2008 Har nettopp sjekket været for området jeg skal til for de neste 10 dagene, og det er spådd sol, sol, sol, sol, sol og enda mer sol :juhu: Temperaturen ligger på 25 - 30 grader, gjett om jeg gleder meg!!! Sommer, sommer, sommer!! Og min personlige entertainer kom tilbake Gleder meg virkelig til Islandsturen også, selv om jeg får litt angst av tanken på at my sugar daddy planlegger innkjøp av støvletter til meg. Jeg fikk link til en side med beskjeden: velg et par, anse det som min måte å kjøpe blomster på.... Fyren er jo ikke helt riktig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg