Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

*Enigma*

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke så voldsomt modig når det gjelder farge ;) Jeg har funnet min farge, brunt med litt rødt, i dag lot jeg frisøren bruke en litt mer intens rødfarge, og det ble ordentlig kult. Ikke noen kjempeforandring, men nok :) Usj, what to do, what to do? Klippe det, eller spare? Jeg fikk litt lyst på en tøff bob, jeg er egentlig fryktelig kjedelig med langt hår, samtidig pleier gutter å ha sansen for langt hår da, og det er jo også veldig praktisk. *gruble*

KLIPP DEG!!!

Du er på mannejakt er du ikke? ;) Kan ikke ha kjedelig hårsveis da.... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Amorina

:fnise: Jeg digger denne, jeg har lest den hver dag siden du anbefalte den, og denne er en av de gode:

QC

Du er på side 73 - imponerende! :overrasket:

Det er noen sider med dagbok :)

Hårklipp, ja... jeg har det langt, begynt å få veldig langt, praktisk, egentlig. Alltid hatt langt, og håret er det eneste jeg liker på meg selv, så jeg tør søren ikke klippe det av :ler: Vel, har en hemmelig drøm om å klippe det skulderlangt og farge det mørkt, men :sjenert:

Bob er kjempetøft hvis du har ansikt/hals til det - frisøren kan anbefale deg en tøff, kort klipp hvis du vil fornye deg :) Skal du farge det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Jeg digger denne, jeg har lest den hver dag siden du anbefalte den, og denne er en av de gode:

QC

Du er på side 73 - imponerende! :overrasket:

Det er noen sider med dagbok :)

Hårklipp, ja... jeg har det langt, begynt å få veldig langt, praktisk, egentlig. Alltid hatt langt, og håret er det eneste jeg liker på meg selv, så jeg tør søren ikke klippe det av :ler: Vel, har en hemmelig drøm om å klippe det skulderlangt og farge det mørkt, men :sjenert:

Bob er kjempetøft hvis du har ansikt/hals til det - frisøren kan anbefale deg en tøff, kort klipp hvis du vil fornye deg :) Skal du farge det?

Jeg digger også QC, dagens episode er også bra ;) Må bare le av uttrykkene til Winslow og Pintsize i episoden du linker til :fnise:

Jeg fikk anbefalt boben av frisøren. Jeg har hatt en sånn tøff, ganske typete bob tidligere også, men jeg har litt lyst til å spare til langt hår nå da. Det er så praktisk! Eh...ok, så er det bare praktisk når jeg trener, for jeg liker ikke meg selv med oppsatt hår, så jeg setter det aldri opp utenom på trening ;) En slik bob vil framheve kjevepartiet og kinnbena mine, i tillegg til at halsen/nakken vil komme mer til sin rett. Jeg som sånn halvveis er på utkikk etter et mannebein burde kanskje tenke mer på hva jeg kler enn hva som er praktisk :gjeiper:

Stripet det gjorde jeg i går. Jeg har funnet en veldig fin nesten sjokoladebrun farge som jeg striper det i, sammen med en litt intens rødfarge. Jeg pleier å stripe det, i steden for å legge en hel bunnfarge og så legge striper etterpå. Jeg liker ikke den helfargete looken, liker at min egen farge lager litt spill i håret også. Frisøren jeg hadde i går, som ikke er min faste frisør lurte på hvorfor jeg ikke helfarget det og så la striper, hun var overbevist om at det ville bli penere. Til hennes store overraskelse visste jeg hva jeg snakket om ;) Hun synes det ble utrolig fint med det lille spillet min egen, lysere farge gir. I tillegg ga hun meg en mer intens rødfarge enn jeg vanligvis har, og det ble kjempekult :sjarmor: Min egen hårfarge er mellomblond/musebrun, og da må jeg ha lyse striper i likevel for at jeg skal se ut. Til og med moren min, som alltid tidligere har rynket på nesa når jeg har farget det (muligens fordi jeg har farget det i litt knæsje farger ;)), synes jeg er veldig fin med den fargen jeg har nå, så da tror jeg jeg kommer til å beholde det.

Samtidig har jeg litt lyst til å bleike det helt ned neste sommer og klippe det i litt mohawkstil ;) Nå vet jeg ikke om jeg noen gang kommer til å tørre det, men det hadde vært litt kult.

Ok, så har jeg bestilt klipp 15.august, dagen før jeg drar på ferie. Skal jeg skaffe meg en ferieflørt mens jeg er i Portugal også så må jeg jo nesten se bra ut :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vedr. hår. Gjør det du føler mest for. ;)

Tenker jeg var til mye hjelp... :fnise:

Jeg synes forøvrig ikke du er kjedelig på håret. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vedr. hår. Gjør det du føler mest for. ;)

Tenker jeg var til mye hjelp... :fnise:

Jeg synes forøvrig ikke du er kjedelig på håret. :)

Akkurat nå er det jo grusomt ettersom det er i en sånn mellomfase hvor jeg egentlig bare sparer (eller sparte :fnise:) Jeg blir fort litt borte i alt håret når jeg får langt hår, uansett hvor mye jeg klipper det opp foran. Nå er uansett håret mitt klippet mye opp da, så det blir ikke tungt, så så veldig ille er det ikke. Skulle veldig gjerne kledd skikkelig langt hår. Nå har jeg da uansett bestilt time, så nå får jeg bare håpe jeg ikke angrer meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd ut stort sett alle hårfarger, fra sort til knallrødt, blått i russetiden og en periode med lilla. ;) Og selv om jeg lovet meg selv å aldri bli blond, ble håret mitt helt lyst etter en sommer i Thailand. De siste par årene har jeg vært brunette, men nå skal jeg tilbake til lyst. Jeg gjør faktisk det samme som deg; farger ikke helt, men tar mange striper og lar noe være i min egen hårfarge. :)

Noen spennende sms i det siste da?

-misa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har prøvd ut stort sett alle hårfarger, fra sort til knallrødt, blått i russetiden og en periode med lilla. ;) Og selv om jeg lovet meg selv å aldri bli blond, ble håret mitt helt lyst etter en sommer i Thailand. De siste par årene har jeg vært brunette, men nå skal jeg tilbake til lyst. Jeg gjør faktisk det samme som deg; farger ikke helt, men tar mange striper og lar noe være i min egen hårfarge. :)

Noen spennende sms i det siste da?

-misa

Jeg skulle til og si ingen sms siden mandag, men joda, jeg fikk da sms i går også, eller egentlig natt til i går ;) Bare svar på en jeg hadde sendt, ikke noen søt melding eller noe sånt. Må innrømme at jeg kjenner et visst savn.... Ikke nødvendigvis etter personen, selv om jeg trivdes i hans selskap, men etter kos og oppmerksomhet.

Jeg har selv fått helt lyst hår etter å ha vært i Portugal og på Lanzarote tidligere. Veldig lekkert, nesten hvitbleiket hår og mørk brun hud. Det så en smule sært ut, men begge deler var helt naturlig. Håper håret mitt holder seg mørkt denne gangen, regner ikke med at sola klarer å bleike ned det mørkebrune og røde til lyst nå. Vet ikke om jeg noen gang har lyst til å gå tilbake til helt lyst hår, med mindre jeg da bestemmer meg for å gå for den bleika mohawken :fnise: Jeg trives best som brunette, og kler det veldig godt.

Usj, tror jeg trenger litt skikkelig søvn jeg, mørke ringer under øynene, og trøtt og dratt ansikt er ganske enkelt ikke spesielt pent :gjeipe: Trening, mye vann og nok søvn er målet framover :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening, mye vann og nok søvn er målet framover :Nikke:

Mitt mål også faktisk. Skal ned et par kilo, samt stramme opp litt her og der. ;)

-misa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!:)

Tipper at den nye fargen i håret ditt har gjort deg til en babe! Hehe. Høres fint ut. Kunne tenkt meg ny hårfarge, jeg og. :)

Nok søvn, ja, det er vel noe vi alle har godt av. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!:)

Tipper at den nye fargen i håret ditt har gjort deg til en babe! Hehe. Høres fint ut. Kunne tenkt meg ny hårfarge, jeg og. :)

Nok søvn, ja, det er vel noe vi alle har godt av. :lur:

Babe blir jeg nok aldri, gitt. :ler: Meeen så lenge jeg tross alt har draget på noen gutter så skal jeg ikke klage. Bare litt synd at jeg ikke har draget på de guttene jeg helst vil ha ;) Det var ikke så stor forskjell på fargen denne gangen da, men den gangen jeg gikk fra blond til mørk brun var reaksjonen ganske WOW!

Vel, vel, jeg fortsetter nå flørten med Andy H i det minste. Han er jo så søt, og han får meg til å smile og le. Ikke verst bare det, men han er fortsatt ikke min type. Er litt usikker på hvor seriøst han tar dette her, han var veldig ivrig på at jeg skulle komme til Edinburgh igjen da jeg snakket med ham tidligere i dag.

Nå er jeg ferdig med dagens treningsøkt. 25 min sykkeltur og 1 t Energy step. Det var hardt å delta på saltime igjen, har ikke vært med på det på et par uker nå, og det var stor forskjell på det og spinningtimene jeg har vært på.

I går ble det ikke noe trening ettersom jeg var hos frisøren og på kino, men mandag ble det en 25 min sykkeltur, 25 min mage/rygg og 1 t spinning. I morgen skal jeg trene litt styrke før spinninga, og fredag og lørdag blir det bare spinning. Søndag blir det ikke trening pga. barnedåpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å komme ut fra en vellykket frisøropplevelse :) Tror det er riktig som Annie sier, jeg, det er bedre å være kul på håret enn å ha det langt bare for å ha det langt, hvis det er oppmerksomhet fra gutta du er ute etter. Det viktigste er at du selv føler deg vel, da synes det utenpå, vettu. Ukebladklisjé, men sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å komme ut fra en vellykket frisøropplevelse :) Tror det er riktig som Annie sier, jeg, det er bedre å være kul på håret enn å ha det langt bare for å ha det langt, hvis det er oppmerksomhet fra gutta du er ute etter. Det viktigste er at du selv føler deg vel, da synes det utenpå, vettu. Ukebladklisjé, men sant.

Jeg føler meg jo aldri vel ;) Tror jeg må grave litt etter den selvtilliten min. Jeg er redd for å bli for typete, fordi de gutta jeg tror jeg vil ha sjelden er vilt begeistra for typete jenter. Det er i alle fall det de sier, kompisene mine. Jeg er for tøff i trynet når jeg er sammen med dem, jeg kler meg ikke søtt nok, jeg er ikke pen og pyntelig nok. Samtidig innrømmer de at jeg kler det, og at de blir fascinert, enten de vil eller ikke.

Har en litt dårlig dag i dag. Usikker som faen, skulle ha gått for kølsvart sminke og gjemt meg bort etter beste evne. Skravla med Andy H i går kveld. Han forvirrer meg, jeg veit ikke hvor jeg har ham, er ikke sikker på om han veit det sjøl heller. Er ikke sikker på om jeg veit hvor jeg har med sjøl en gang når det gjelder Andy. Han er en søt fyr, han får meg til å smile og le, jeg føler meg komfortabel sammen med ham, men forelska? Nei, absolutt ikke, betatt? Kanskje? Jeg liker i det minste oppmerksomheten, kosen, men faren er at jeg kan innbille meg at jeg liker ham bedre enn jeg gjør. Been there, done that! Jeg har et så sterkt ønske om å finne noen, at det ødelegger for meg, fordi så fort jeg treffer noen som gir meg den oppmerksomheten jeg lengter etter, begynner jeg å gruble på hva jeg vil og hva han vil.

Det irriterer meg at jeg ikke klarer å bare slappe av og ta ting som de kommer. Har mest lyst til å slå av hjernen og bare flyte med strømmen. Jeg klarer ikke bare nyte oppmerksomheten, jeg lurer på hvilke baktanker personen har. Det kan i alle fall ikke være så enkelt som at han er helt ærlig, og rett og slett liker meg. Har mest lyst til å grave meg et dypt, svart hull i dag og gjemme meg i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler meg jo aldri vel ;) Tror jeg må grave litt etter den selvtilliten min. Jeg er redd for å bli for typete, fordi de gutta jeg tror jeg vil ha sjelden er vilt begeistra for typete jenter. Det er i alle fall det de sier, kompisene mine. Jeg er for tøff i trynet når jeg er sammen med dem, jeg kler meg ikke søtt nok, jeg er ikke pen og pyntelig nok. Samtidig innrømmer de at jeg kler det, og at de blir fascinert, enten de vil eller ikke.

Kjenner meg igjen her. ;)

Har en litt dårlig dag i dag.

:klem:

-misa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! Kaffe til deg: :kaffe:

Takk, den trengtes. Herregud så trøtt jeg er. Må innrømme at jeg følte meg litt bedre da jeg kom på msn og så følgende melding bak navnet til en av mine venner: Klarte faktisk å kjøre feil på vei til jobb... *gjesp* :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det irriterer meg at jeg ikke klarer å bare slappe av og ta ting som de kommer. Har mest lyst til å slå av hjernen og bare flyte med strømmen. Jeg klarer ikke bare nyte oppmerksomheten, jeg lurer på hvilke baktanker personen har. Det kan i alle fall ikke være så enkelt som at han er helt ærlig, og rett og slett liker meg. Har mest lyst til å grave meg et dypt, svart hull i dag og gjemme meg i det.

Jeg foreslår at du ikke graver et hull og gjemmer deg i det, men i stedet satser på det første, lete etter den strømmen du kan flyte med. Japp, enkelt, jeg vet. Hehe. Jeg kjenner meg så godt igjen i grublingene, hva er fornuft og hva er følelser, hvordan "bestemmer" man hva man skal føle og ikke minst hva man skal gjøre med det. Hjernen har ofte en tendens til å mene noe, på grunnlag av ting som man ikke alltid vet om er de beste. Men jeg tenker at det må jo være en grunn til at vi er utstyrt med både hjerne og følelser - så kanskje må man bare prøve å bruke en kombinasjon? Den som finner oppskrifta med målene av hver kan gjerne si fra til meg også, altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Jeg synes bob-sveiser er de kuleste sveisene i hele verden! (og det er ikke fordi jeg har det selv altså... :fnise: ) Nye fargen din hørtes dritlekker ut :) Om du noengang "kvinner" deg opp til den bleka hawk'en så send meg en PM, jeg kan anbefale en frisør som er sinnsykt god på sånne sveiser! Han er den eneste som får lov til å klippe meg nå :)

:klem: Skal ikke være lett med disse guttene. Jeg kjenner veldig godt til det med å innbilde seg at man føler mye mer enn man egentlig gjør. Men samtidig er en slik langdistanseflørt litt god, å få søte og koselige meldinger gjør godt for selvtilliten og man har noen å gå og "drømme" om. Og vips, så plutselig dukker det opp en ekte fyr ;)

Håper du får en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Is er bedre enn dypt hull. :jepp:

:is:

Is er bedre enn dypt hull ja :ler: jeg er ikke helt sikker på om jeg rekker middag før isen da, men jeg kan vel alltids spise is til middag ;)

Jeg synes bob-sveiser er de kuleste sveisene i hele verden! (og det er ikke fordi jeg har det selv altså... :fnise: ) Nye fargen din hørtes dritlekker ut :) Om du noengang "kvinner" deg opp til den bleka hawk'en så send meg en PM, jeg kan anbefale en frisør som er sinnsykt god på sånne sveiser! Han er den eneste som får lov til å klippe meg nå :)

:klem: Skal ikke være lett med disse guttene. Jeg kjenner veldig godt til det med å innbilde seg at man føler mye mer enn man egentlig gjør. Men samtidig er en slik langdistanseflørt litt god, å få søte og koselige meldinger gjør godt for selvtilliten og man har noen å gå og "drømme" om. Og vips, så plutselig dukker det opp en ekte fyr ;)

Håper du får en fin dag :)

Bobsveis er kult hvis det ikke er sånn pen og pyntelig bob. Tviler på at jeg kvinner meg opp til hawk-en gitt, jeg prøver å se litt sånn halvveis profesjonell ut nå som jeg har ordentlig jobb. Dresser meg opp til og med.

Det er litt deilig med en langdistanseflørt ja. Greit å ha litt avstand til ham, så jeg ikke risikerer å møte på ham hele tida. Samtidig er det herlig å få oppmerksomhet :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...