Annie Skrevet 8. juli 2008 #1141 Del Skrevet 8. juli 2008 Kommer du bortom her før eller etter trening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #1142 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Kommer du bortom her før eller etter trening Hehehe, jeg har nærmest fått tredd planer ned over hodet av moren min som ikke godtok mine protester om at: jammen mamma!!! Jeg vet jo ikke engang om jeg skal være på Toten resten av helga, jeg SA jo det.... I tillegg skal jeg på fest med en kompis, så da tviler jeg på at jeg rekker det denne gang Skal jo til Toten igjen i slutten av juli, så er du hjemme da kan det hende du får besøk Endret 8. juli 2008 av *Enigma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 8. juli 2008 #1143 Del Skrevet 8. juli 2008 Mødre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #1144 Del Skrevet 8. juli 2008 :juhu: Tv!! Jeg fikk plutselig noen ekstra kanaler også gitt. Den gamle tv-en min var ikke helt god. Det gjør heller ikke noe å ha fått fjernkontroll :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #1145 Del Skrevet 8. juli 2008 Har vært og trent i dag også forresten. 30 min sykkel på vei hjem fra jobb, innom Myrens. Nesten 50 min styrke, skuldre, bryst og triceps, deretter 30 min på tredemølla. 5 min oppvarming, 20 min intervalltrening, 5 min nedtrapping. Denne uka her blir det ikke fullt så mye trening som jeg skulle ønske ettersom gårsdagen gikk bort og fredagen går bort. Lørdag vet jeg ikke helt hvordan blir, jeg skal få presset inn en eller annen form for trening eller mosjon, bare ikke helt sikker på hvor/hva/hvordan. Søndag må jeg vel trene når jeg kommer hjem tenker jeg. Skal jo ut på lørdag, sover over hos kompisen min og reiser med et tidlig tog så jeg kan jogge eller sykle eller noe sånt på ettermiddagen/kvelden. De 2 neste ukene derimot blir knallharde. Neste uke SKAL jeg sykle både til og fra jobb, jeg skal også trene skikkelig hver eneste dag. Fra neste helg igjen skal jeg ha 2 treningsøkter om dagen. Ettersom jeg da får ferie får jeg ikke syklinga til/fra jobb, så da blir det vel en liten gå/joggetur på morgenen også en skikkelig treningsøkt på ettermiddagen/kvelden. I tillegg er det full skjerpings på mat fram til jeg drar til Edinburgh. I Edinburgh får jeg veie opp masse god mat og alkohol med daglige svømmeturer. De har flotte svømmehaller der, og det koster 1/3 av prisene i Norge å svømme der. Framgangen min har stagnert litt, det er derfor jeg må skjerpe meg, og to uker helt uten is, sjokolade og brus (bon aqua og farris er greit) tror jeg ikke jeg har vondt av Spesielt ikke når det blir masse, masse god mat i Edinburgh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #1146 Del Skrevet 8. juli 2008 Mødre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 8. juli 2008 #1147 Del Skrevet 8. juli 2008 For mye kullsyrevann har ikke kroppen godt av pga at det gjerne er mye salt i det! Særlig Olden boble er fælt. Spe på med vanlig vann! ^^ Ellers misunner jeg deg treningsviljen din. Skulle ønske jeg var like flink som deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 8. juli 2008 #1148 Del Skrevet 8. juli 2008 Moren MIN er veldig grei, svigermor derimot.. :sukk: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 8. juli 2008 #1149 Del Skrevet 8. juli 2008 Hvis du vil finne på noe, bare si ifra. Kanskje vi kunne gå og spise is en dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 8. juli 2008 #1150 Del Skrevet 8. juli 2008 Moren MIN er veldig grei, svigermor derimot.. :sukk: Her er det omvendt svigermor er fantastisk, mamma er det noen humper i veien med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #1151 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) For mye kullsyrevann har ikke kroppen godt av pga at det gjerne er mye salt i det! Særlig Olden boble er fælt. Spe på med vanlig vann! ^^ Ellers misunner jeg deg treningsviljen din. Skulle ønske jeg var like flink som deg! Heh, jeg tror ikke akkurat det er noen fare for at jeg drikker for mye sånne ting da, det er bare det at brus på f.eks lørdager skal byttes ut med farris/bon aqua disse to ukene. Dessuten, når man trener så mye som jeg gjør, og får i seg så lite salt gjennom maten, så er det bare greit å få fylt opp saltreserver en gang i blant, sånn at man holder på væsken. Når det gjelder treningsvilje så er det rett og slett bare å komme i gang, det er det som er den vanskelige biten. Kommer man først inn i en rutine er det ikke så vanskelig, men akkurat å komme inn i den rutinen kan være beinhardt Endret 9. juli 2008 av *Enigma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #1152 Del Skrevet 9. juli 2008 Moren MIN er veldig grei, svigermor derimot.. :sukk: Moren min er ikke så verst, vi bare forstår hverandre ikke helt fordi vi er så totalt forskjellige, også er hun litt opptatt av at familien skal møtes, og da kan hun bli litt masete Hvis du vil finne på noe, bare si ifra. Kanskje vi kunne gå og spise is en dag? Hehe, nå var vel is noe av det jeg skulle holde meg laaaaaangt borte fra de neste to ukene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bianca Skrevet 9. juli 2008 #1153 Del Skrevet 9. juli 2008 Ser du også er tidlig oppe! Sola skinner og kanskje får vi en fin sommerdag i dag også Håper du får en flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #1154 Del Skrevet 9. juli 2008 Ser du også er tidlig oppe! Sola skinner og kanskje får vi en fin sommerdag i dag også Håper du får en flott dag! Jupp, må være tidlig oppe når man skal på jobb Litt lettere å stå opp tidlig når sola skinner Ser ut til at det skal bli sol hele dagen i dag på yr.no. Bare håper Yr tar feil angående helgeværet. ---- Jeg har nok en fordel i forhold til trening, jeg elsker jo å trene. Derfor var det bare for meg å komme inn i en god rytme og få overskudd til å trene. Lysten var jo der, det var overskuddet som manglet, men det kom da jeg begynte å trene jevnlig. Nå synes jeg nesten det er krise når jeg ikke kommer meg på trening, og det må være en veldig god grunn til at jeg ikke drar på trening, å være trøtt er ikke nok. Det må være noe som hindrer meg, f.eks besøk, jeg skal bort eller lignende. Trening for meg er terapi. Jeg har en stressende jobb og utålmodig som jeg er så har jeg en tendens til å bli irritert når folk maser, når folk kommer med spørsmål som for meg er dumme, eller når folk forlanger at vi skal ordne opp i ting de har gjort som vi har sagt de ikke får lov til. Da er det deilig å komme på treningssenteret og få fokuset over på treninga, bruke opp energien på tung styrketrening, beinhard kondisjonstrening, eller å kunne bruke punchingbag-en til å se for seg den man har lyst til å gå løs på og slå og sparke i vei. Effektivt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 9. juli 2008 #1155 Del Skrevet 9. juli 2008 Hehe, nå var vel is noe av det jeg skulle holde meg laaaaaangt borte fra de neste to ukene Okei, men etter de to ukene? Ellers kan vi sikkert finne på noe annet også, om enn ikke lete etter andre midt på natta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #1156 Del Skrevet 9. juli 2008 Okei, men etter de to ukene? Ellers kan vi sikkert finne på noe annet også, om enn ikke lete etter andre midt på natta. Du har ikke lyst til å lete etter folk hele natta flere ganger altså? Kan ikke skjønne det :gjeiper: Etter de to ukene reiser jeg til Edinburgh Men jada, vi kan gjerne finne på noe en dag. Fra den 19. til og med 23 har jeg jo ferie uten noen planer utover treningen, og den tar jo ikke akkurat hele dagen. Kan jo sikkert unne meg 1 is på Dolce Vita også da... Bare én is, den isen der er jo så god.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 9. juli 2008 #1157 Del Skrevet 9. juli 2008 Du har ikke lyst til å lete etter folk hele natta flere ganger altså? Kan ikke skjønne det :gjeiper: Nei, underlig nok. Du synes kanskje ikke det er det morsomste som finnes, du heller? Etter de to ukene reiser jeg til Edinburgh Men jada, vi kan gjerne finne på noe en dag. Fra den 19. til og med 23 har jeg jo ferie uten noen planer utover treningen, og den tar jo ikke akkurat hele dagen. Kan jo sikkert unne meg 1 is på Dolce Vita også da... Bare én is, den isen der er jo så god.... Ja, det synes jeg du skal. Bare el liten en! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #1158 Del Skrevet 9. juli 2008 Nei, underlig nok. Du synes kanskje ikke det er det morsomste som finnes, du heller? Ja, det synes jeg du skal. Bare el liten en! Nei, jeg kan ikke si djeg syntes det var spesielt morsomt. Traske rundt og være bekymret og ikke vite hva som har skjedd, en knapp halvtimes urolig søvn...og den ufattelige lettelsen da han ringte på døra... Håper jeg aldri noensinne opplever noe sånt igjen. I tillegg fikk jeg fryktelig såre føtter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 9. juli 2008 #1159 Del Skrevet 9. juli 2008 Uff, nei... Vil heller ikke det. Men jeg er faktisk glad vi var to. Men det er med nöd og neppe han fortsatt ikke har meldeplikt når han skal noe sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 9. juli 2008 #1160 Del Skrevet 9. juli 2008 Hm, hva har dere to drevet med...? Lykke til med treningsopplegget før ferien, Enigma! Og GOD SOMMER og GOD TUR når du omsider får fri! Jeg blir nok utlogga frem til min egen ferie starter, og, eh, i mesteparten av ferien også. Se det, nå har jeg skrevet "ferie" tre, nei fire ganger. Så klar...oh yess. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg