Gå til innhold

*Enigma*s dekryptering av livet.

*Enigma*

Anbefalte innlegg

Ikke alle pene mennesker skjønner at de er pene. Kjæresten min er utrolig nydelig (ikke bare jeg som mener det), men han har ikke så mye selvtillit. :( Han skjønner bare ikke at han er pen. Geek, pen og snill. Og skjønner ikke hvilket kupp han er. *riste oppgitt på hodet*

Sant det, men jeg tror nok ikke instruktøren er av den typen i det minste. ;) Han er nok av den typen som tilhører den kule gjengen, og derfor har jeg vært litt skeptisk, men han virker rimelig jordnær og hyggelig likevel. Ellers er det enkelte mennesker jeg kjenner som ikke skjønner hvor utrolig nydelige de er, snarere tvert imot og som oppfører seg deretter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ansjoni
Sant det, men jeg tror nok ikke instruktøren er av den typen i det minste. ;) Han er nok av den typen som tilhører den kule gjengen, og derfor har jeg vært litt skeptisk, men han virker rimelig jordnær og hyggelig likevel. Ellers er det enkelte mennesker jeg kjenner som ikke skjønner hvor utrolig nydelige de er, snarere tvert imot og som oppfører seg deretter.

Pene mennesker som liksom ikke vet det selv er jo de absolutt vakreste :)

hehe, men det høres ikke ut som som en instruktør på treningsstudio er av den typen men det er jo faktisk bra at han er hyggelig (gud så bra-irriterende det er å måtte bite i seg gamle, gode fordommer :fnise: )

takk for det indirekte komplimentet, forresten :) har ganske vanskelig for å tro på komplimenter sånn generelt, egentlig. Var ikke med i "den kule gjengen" på ungdomsskolen gitt, og det går gjerne ikke ubemerket hen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pene mennesker som liksom ikke vet det selv er jo de absolutt vakreste :)

hehe, men det høres ikke ut som som en instruktør på treningsstudio er av den typen men det er jo faktisk bra at han er hyggelig (gud så bra-irriterende det er å måtte bite i seg gamle, gode fordommer :fnise: )

Jeg tviholder på mine gode, gamle fordommer så godt jeg kan ;) Spesielt de som omhandler de "kule". :fnise:

takk for det indirekte komplimentet, forresten :) har ganske vanskelig for å tro på komplimenter sånn generelt, egentlig.

Bare hyggelig :) Det var seriøst ment. Kjenner igjen det med å ikke tro på komplimenter. Jeg regner som regel med at folk har en baktanke med dem.

Endret av *Enigma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var faktisk blant de kule en sommer. Var på reise sammen med en del ungdom, og var blant de eldste. Eneste gangen i livet mitt jeg ble regnet som en av de kule. Var skikkelig rart. Men jeg var jo ikke en annen enn den jeg var ellers. Snodige greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble ikke noen sykling til jobb, ettersom jeg fant ut at det var dårlig med mat hjemme, og sykling uten frokost eller mulighet til å få seg mat når man kommer på jobb er uaktuelt. Tok med sykkelen da, sånn at jeg kan sykle hjem igjen i det minste, så får jeg sykle en liten omvei slik at jeg sykler der jeg må sykle når jeg skal trene rett etter jobb. Da får jeg en litt lenger sykkelvei, og også en flatere vei slik at jeg må sykle mer, ikke bare masse nedoverbakker og så oppover den siste lille biten. Kjekt å ha prøvd å sykle den veien også, før jeg skal sykle for å rekke timer.

Må bare huske på å handle etter dugnaden i dag, sånn at jeg har frokost og mat jeg kan spise etter sykkelturen i morgen. Moren min hadde med seg Gjøviklomper da hun var innover 1.mai så jeg har noen i fryseren. Kanskje jeg skulle be søsteren min ta med seg noen innover i dag også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Rema1000 har ikke Gjøviklomper. ;)

Der Annie og søsteren min bor så har Rema1000 Gjøviklomper. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, Gjøviklompe selges ikke lenger sør enn til Nittedal. Men verken Annie eller min søster bor i eller i umiddelbar nærhet av Oslo. Det er derfor jeg vil at søsteren min skal kjøpe med seg Gjøviklomper, fordi de ikke finnes i nærheten her. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aha. Skjønner. Nei, jeg kunne ikke huske å ha sett dem. Derfor jeg undret.

Men spist Gjøviklomper, det har jeg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den gjøviklompa er oppskrytt !*true*

(den er egentlig ganske god, altså :fnise: )

Skal vi :slåss:

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha. Skjønner. Nei, jeg kunne ikke huske å ha sett dem. Derfor jeg undret.

Men spist Gjøviklomper, det har jeg. ;)

Det er de desidert beste lompene, de andre smaker papp i forhold. Nå er kanskje ikke jeg helt objektiv ettersom jeg har jobbet i bakeriet, men de ble kåret til Norges nest beste lomper i et radioprogram på nrk en sommer for et par år siden. Lompa som vant var om mulig enda mer lokal enn Gjøviklompa og ble kun solgt direkte i bakeriet som laget dem. Så helt på jordet kan jo ikke Totninger og Gjøvikinger være når de skryter av den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes lompa er god, og er verken Totning eller Gjøviking. (Ærlig talt, jeg kommer da fra riktig side av Mjøsa. ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes lompa er god, og er verken Totning eller Gjøviking. (Ærlig talt, jeg kommer da fra riktig side av Mjøsa. ;))

Jeg sier som til Ansjoni: Skal vi :slåss:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Serena

Dette er en av de fineste dagbøkene på hele KG, synes jeg. Betraktningene er både reflekterte, morsomme og stemningsfulle på en gang.

Håper du får en fin langhelg, vennen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...