Gjest Gjest Skrevet 1. september 2007 #1 Del Skrevet 1. september 2007 Hvordan sier man "så flink du er" og "så flink du har vært" og nå har du gjort mye" på engelsk. Det står helt stille for meg "flau" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 1. september 2007 #2 Del Skrevet 1. september 2007 Hvordan sier man "så flink du er" og "så flink du har vært" og nå har du gjort mye" på engelsk. Det står helt stille for meg "flau" Litt vanskelig å gi en direkte oversettelse, mulig jeg hadde gjort andre valg hvis jeg hadde kjent i hvilken situasjon det skal brukes, men kanskje: "You're really good." "You've been really good." "You have gotten through a lot" eller "You've done alot." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2007 #3 Del Skrevet 1. september 2007 Jeg ville sagt "well done", til barn ect sier man ofte "you're so clever". Eller "look how much you've done! well done!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 1. september 2007 #4 Del Skrevet 1. september 2007 Ikke for å kuppe tråden men hvor mange måter kan man si værsågod på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Latee Skrevet 1. september 2007 #5 Del Skrevet 1. september 2007 "look how much you've done! well done!" Enig i den. Kommer også litt an på situasjonen, men kunne også sagt "You're so talented", "you're so smart" ect.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Latee Skrevet 1. september 2007 #6 Del Skrevet 1. september 2007 Ikke for å kuppe tråden men hvor mange måter kan man si værsågod på? Som i når man gir noen noe eller etter h*n har sagt takk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 1. september 2007 #7 Del Skrevet 1. september 2007 Som i når man gir noen noe eller etter h*n har sagt takk? Begge deler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Latee Skrevet 1. september 2007 #8 Del Skrevet 1. september 2007 Vel.. Etter takk: You're welcome No problem Don't mention it Not at all Don't worry Å gi noe e.l.: Here you are Here you go Det var det jeg kom på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*melis* Skrevet 1. september 2007 #9 Del Skrevet 1. september 2007 Vel.. Etter takk: You're welcome No problem Don't mention it Not at all Don't worry Å gi noe e.l.: Here you are Here you go Det var det jeg kom på + No worries Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 1. september 2007 #10 Del Skrevet 1. september 2007 Hvordan man sier det på engelsk, det avhenger av omstendighetene, kan ramse opp par setninger; nice of uaroa...youhs, plastic fantatic, Im wanna to congretalating, osv. I knew that, men da blir man aldri trudd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 1. september 2007 #11 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Proud of u, what are u think aboout that, just now, what u are clever... Er helt elendig til å skrive engelsk... Endret 2. september 2007 av vimselot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå