Gjest Dolphina Skrevet 1. april 2003 #1 Skrevet 1. april 2003 Bare lurte på om dere som har brukt laser kan anbefale hvilke klinikk som bør benyttes...
Tigerpia Skrevet 1. april 2003 #2 Skrevet 1. april 2003 Og hvilken metode dere brukte...Plasmalite eller elektrolyse? Hvor dere fikk fjernet hår og hvor mange behandlingstimer dere brukte. Har selv veldig lyst på helt hårløse armer :D
-Fisken- Skrevet 8. april 2003 #3 Skrevet 8. april 2003 Ja, og hva er prisen? Noen som vet hvordan man kan fjerne hår i armhulene og bikinilinjen slik at det virkelig blir ordentlig borte? Syntes fortsatt det synes litt med høvel..
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2003 #4 Skrevet 10. april 2003 Jeg har tatt laser, men vet ikke hva metoden het. Jeg har tatt det i ansiktet, men har for mye pigment i ansiktet og da er ikke resultatet særlig bra. For overleppe, hake og kjevepartiet, betalte jeg 2500,- pr gang, måtte gi meg etter 5 ganger, det ble for smertefullt i ansiktet, et sant mareritt for jeg var blitt for brun av sol. Men armene er nok bedre å ta, men det må bli forferdelig dyrt, store områder... lykke til! på de 5 behandlingene er jeg fortsatt like plaget med hårvekst... :-?
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 Jeg anbefaler plasmalite FPL som utføres på Tonstad Hud & Kropp i Trondheim. Det er en sikker og effektiv hårfjerning! På armer må man ha ca mellom 3-6 behandlinger og hver behandling tar ca 1 time. Det er virkelig verdt det! Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2007 #6 Skrevet 10. november 2007 Jeg anbefaler plasmalite FPL som utføres på Tonstad Hud & Kropp i Trondheim. Det er en sikker og effektiv hårfjerning! På armer må man ha ca mellom 3-6 behandlinger og hver behandling tar ca 1 time. Det er virkelig verdt det! Lykke til Men hva koster hver behandling på begge armene? Er dette noe du har prøvd eller bare reklame? Er det noen garanti for ønsket resultat? Hvor lenge må man vente mellom hver behandling? Oi.., det var mange spørsmål, men håper du orker å svare..!
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2007 #7 Skrevet 10. november 2007 Om du bor i Trondheim , så har jeg har god erfaring fra Senter for estetisk laserkirurgi. Er en stund siden, så jeg husker ikke så godt pris, men det kom litt an på hva og hvor mye du skulle fjerne. Mener de har studentrabatt om du er det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå