Gå til innhold

Sydenreise


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Skal bestille sydentur til meg og min kjære for sommeren 08, og klarer ikke å bestemme meg for noen ting!! Vi vil ikke på party-ferie, vi vil ha en fin strand hvor vi kan ligge rett ut og bli brun. (Må gjerne være ting i nærheten vi kan dra på utflukt til.)

Noen tips til gode "sydendestinasjoner" for to avslappere?? Trenger nye impulser, blir til at jeg bare kikker på områder jeg har vært på før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dra til Skiathos eller Zakynthos, det er helt nydelige øyer i Hellas! Ellers så er faktisk Sunny Beach mye bedre enn det media beskriver, og vi var der nå i juli. Forøvrig er jeg veldig fan av å reise lengre bort, og da er thailand å anbefale. Greit, man betaler mer for flybilletten, men gud så billig man kan bo og leve der som turist. Middag med øl koster 35kr kontra typiske syden hvor middagen koster 150 uten øl... Og luksushotell koster 300 kroner natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Skal bestille sydentur til meg og min kjære for sommeren 08, og klarer ikke å bestemme meg for noen ting!! Vi vil ikke på party-ferie, vi vil ha en fin strand hvor vi kan ligge rett ut og bli brun. (Må gjerne være ting i nærheten vi kan dra på utflukt til.)

Noen tips til gode "sydendestinasjoner" for to avslappere?? Trenger nye impulser, blir til at jeg bare kikker på områder jeg har vært på før!

Kreta :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...