Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2003 #1 Skrevet 1. april 2003 Hei! Jeg har lyst til å begynne å trene igjen, men vet ikke hva. Noe som gir deg runde fine former, fast rompe og lår. Noen spesielle forslag?
chimp Skrevet 1. april 2003 #2 Skrevet 1. april 2003 Jeg trives m å trene allsidig; varierer mellom aerobics, step-trening, vekttrening i sal og styrkerom. Aereobics syns jeg personlig er morsomst, mest lystbetont, og er best for kondisjon, benstyrke og koordinasjon. Supplerer m de andre treningsvariantene for å få tak i de muskelgruppene som ikke blir så godt trent m aerobics. Driver du regelmessig trening tar d ikke lang tid før du merker d både på formen og på utseendet, men ikke forvent rersultater over natten....La trening bli en livsstil; da kommer alt d andre av seg selv..... :D
Mathias Skrevet 1. april 2003 #4 Skrevet 1. april 2003 Reklame Tusenfryd.... Vakke du som var på tv defra for en kort stund siden da....? :D
Tusenfryd Skrevet 1. april 2003 #5 Skrevet 1. april 2003 Reklame Tusenfryd.... Vakke du som var på tv defra for en kort stund siden da....? :D Nei...? Tror ikke det?
Mathias Skrevet 1. april 2003 #6 Skrevet 1. april 2003 Var innslag om en opplegg for arbeidsuføre... Men dette var jo off topic da... Jeg skriver ikke noe om trening, fordi chimp, (sikle sikle... ) skrev så bra...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå