Ce'Nedra Skrevet 2. september 2007 #21 Skrevet 2. september 2007 Hehe.. Misliker det jeg også. Hun må alltid gå å legge seg ute i gangen, ellers føler jeg at vi blir beglodd.. Merkelige greier!
Gjest Gjest_Julie_* Skrevet 2. september 2007 #22 Skrevet 2. september 2007 Ikke alltid like tøfft å se den hårete ostegrillen til matfar. Du omtaler deg selv og ditt utstyr som en ostegrill?
Poecilia Skrevet 2. september 2007 #23 Skrevet 2. september 2007 Du omtaler deg selv og ditt utstyr som en ostegrill?Pølse med "ost" i Jeg synes også det er noe ubehagelig å ha katten i nærheten mens vi er i senga. Pleier ikke hive henne ut av rommet, men det føles veldig rart å ha henne i senga eller ha henne tittende på oss mens vi holder på
Gjest Pet Skrevet 2. september 2007 #24 Skrevet 2. september 2007 Katta mi kommer nok ikke til å få seg noe selv noengang, så da må hun i det minste få lov til å se på. Unner henne det.
FantasDick Skrevet 3. september 2007 #25 Skrevet 3. september 2007 Katten lusker jo rundt så hun har nok sett oss et par ganger. Er jo ikke alltid vi har HappyTime på soverommet heller, da.. Hunden derimot, han lusker ikke, er stor og selksapssyk, så han blir jaget bort.
Gjest Meg vel Skrevet 3. september 2007 #26 Skrevet 3. september 2007 Hahaha! Minner meg om kusina mi og mannen hennes...! Han peisa på kusina mi og plutselig kjenta han at bikkja sleika han i rompa. Den bikkja fløy fort ut av rommet for å si det sånn.
Gjest Mysticgirl Skrevet 4. september 2007 #27 Skrevet 4. september 2007 Hahaha! Minner meg om kusina mi og mannen hennes...! Han peisa på kusina mi og plutselig kjenta han at bikkja sleika han i rompa. Den bikkja fløy fort ut av rommet for å si det sånn.
Elbereth Skrevet 4. september 2007 #28 Skrevet 4. september 2007 Den første hunden min pleide å ligge på soverommet hos oss eller ungene, men hun gikk alltid ut når vi begynte med noen aktiviteter... En kveld vi koste oss følte vi oss merkelig beglodd. Vi kikket oss litt rundt, for det kunne jo vært en av ungene. Men det var bare hunden som hadde lagt seg på nederst hylle i et skap som sto åpent. Hun torde så vidt kikke opp og så rett og slett flau ut over å ha sett det hun så, stakkar. De andre hundene har ikke ligget på soverommet. Den ene katten ligger alltid på toppen av skrivebordet på rommet vårt, og han har hørt litt av hvert uten at han gidder å lette på et øyelokk.
Gjest Mirina Skrevet 4. september 2007 #29 Skrevet 4. september 2007 Hahaha! Minner meg om kusina mi og mannen hennes...! Han peisa på kusina mi og plutselig kjenta han at bikkja sleika han i rompa. Den bikkja fløy fort ut av rommet for å si det sånn. Dette opplevde eksen min også da vi hadde oss på kjøkkengulvet.
Gjest Gjest idag Skrevet 5. september 2007 #30 Skrevet 5. september 2007 Har hatt hund i senga mens vi har holdt på, men den sukket stort sett bare oppgitt over at vi bråkte sånn når hun ville sove. Har bare opplevd en gang at hun ble litt nysgjerrig på hva som foregikk og kom opp til ansiktene våre og begynte å dempe, antagelig fordi hun trodde vi kranglet elns. En annen gang hun sov på stua hadde hun reagert på dama mi sine orgasmelyder og stod utenfor soveromsdøra og knurra
katla Skrevet 8. september 2007 #31 Skrevet 8. september 2007 Unner du ikke undulaten din noe gøy? Skjønner det med katter og hunder som kan "være i veien", men fuggern...... Kanskje den da vil si: "Polly vil ha sex!"
Gjest Jenna88 Skrevet 11. september 2007 #32 Skrevet 11. september 2007 Kunne aldri falt meg inn. Det hadde bare føltes ekkelt... og unaturlig. Nei, æsj... Synes dere det er flaut å ha sex foran husdyr? Jeg insisterer på å jage ut kattene og hunden før jeg ligger med min mann i stua foran peisen. Dekker tilmed over undulatburet. Gubben sier jeg er sprø. Hva mener dere? Jeg synes det er flaut, omtrent som å gjøre det offentlig. Men dyra er jo ikke mennesker. ER jeg gal?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå