caso Skrevet 2. september 2007 #21 Skrevet 2. september 2007 Slik er det ï borettslaget vårt også. Når de fikset blant annet ventilasjonsanlegget i alle leilighetene, så var de innom leilighetene i en ukes tid. De var veldig flinke til å ringe på først. Tror ikke håndverkere til se at folk har sex mer enn de som har sex vil bli sett på Man skal da ikke ha sex i normal arbeidstid!!!!??? .. eller jo
Gjest TS Skrevet 2. september 2007 #22 Skrevet 2. september 2007 Tusen takk for så mange fine svar, det hjalp meg til å ta motet til meg og si i fra. Og det gikk akkurat som Pax sa, jeg ble bare møtt med forståelse og vi skal ordne en spesialordning! Veldig lettet! Når det gjelder arbeidets art, er det rørene det skal fikses på, så jeg må stille meg tilgjengelig på ganske kort varsel dersom det skulle være noe prekært, men jeg synes det er bedre. Er dessuten student, så hverdagen min er ganske fleksibel. Ellers er det selveierleilighet, så styret hadde ikke kunnet overkjøre i noefall. Men igjen, tusen takk for støtten! :klem:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå