Gå til innhold

Selvskryt-tråden

Fremhevede innlegg

Gjest su querida
Skrevet

Vi trenger alle litt skryt iblandt (bra for hjerte og sjel så la denne ligge på kropp og helse), og her er stedet for å gjøre det!

Skrytet mitt: Jeg ser jævli lekker ut i dag. :sjarmor: Selv med det dumme forkjølelsessåret som kom over natta! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Spiderella
Skrevet

dette er j med på.

j ser som regel alltid bra ut. skulle jeg gi meg selv terningkast hadde jeg fått en sekser.

j er kjempe glad for at j er så pen. ulempen er at mange gutter bare vil ligge med meg for å få meg på listen sin. :jepp:

J er fornøyd med hele meg jeg. :)

Skrevet

Er ganske så fornøyd med meg selv jeg også :) I dag er jeg spesielt fornøyd med en bukse jeg kjøpte som får den utrente rumpa mi' til å se ganske så spretten ut.

Gjest Silmarill
Skrevet (endret)

Jeg er fornøyd med meg selv! Er 36 år, har leilighet, jobb, venner, familie som støtter hverandre i alt, har en sønn på 16 år som er en såkalt "snill" tennåring med sunne vaner og vettet i behold og en snill og fin kjæreste + 3 pusekatter :)

Jeg er også fornøyd med utseende mitt og er glad for at jeg er frisk. Har empati og er glad de gangene jeg kan hjelpe andre mennesker, eller bare det å få dem til å le gjør meg glad!

Føler meg yngre enn jeg er, og uten å skryte for mye så ser jeg faktisk yngre ut enn 36 :) Faktisk så er det noen som tror at sønnen min på 16 er lillebroren min :fnise:

dette er j med på.

j ser som regel alltid bra ut. skulle jeg gi meg selv terningkast hadde jeg fått en sekser.

j er kjempe glad for at j er så pen. ulempen er at mange gutter bare vil ligge med meg for å få meg på listen sin. :jepp:

Det er flott med selvtillit, ingenting er bedre enn det :)

Å bli likt av gutter for å havne på en dusteliste ville jeg ha sett på som sjofelt, ekkelt og jeg ville ha følt meg billig!

Det er ihvertfall ingenting jeg ville ha snakket/skrevet høyt om - bare et råd til deg!

Synd at guttene bare vil ha deg pga. utseende, når det er det indre som faktisk teller mest.

Endret av Silmarill
Gjest Silmarill
Skrevet
Selv med det dumme forkjølelsessåret som kom over natta! :)

:tristbla: jeg da, jeg har brukket benet og er gipset med rød gips til oppunder kneet - jeg kler den gipsen så da gjør det ikke noe :fnise:

PS!Dumme drittgips :sur:

Gjest Gjest_tingeling_*
Skrevet
dette er j med på.

Hvor mange lister er du på nå da? Du teller dem vel?

Gutta vil ligge med deg kun fordi du sier terningkast 6 og ikke fordi du er en smarting :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...