Mie Skrevet 13. september 2007 #41 Del Skrevet 13. september 2007 Kondolerer. Jeg er sikker på at du er en stor støtte for søsteren din, Mayamor, det betyr nok uendelig mye å ha noen rundt seg som deler og forstår sorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 27. oktober 2007 #42 Del Skrevet 27. oktober 2007 Til slutt kom obduksjonsrapporten: Niesen min døde pga hjertet stoppet. Godt for min søster å vite at det ikke var noe hun kunne ha gjort annerledes (selv om vi har fortalt henne det siden hun døde...). Så hun sovnet rolig inn; og det hadde vi egentllig en mistanke om siden hun var så fin i ansiktet sitt. Hverdagen har kommet til min søster og familien, men de tenker framover. Jeg synes de er så flinke å tenke positivt. Flinke å ta seg av praktiske avgjørelser. Flinke med sine tre barn. Er sprekkeferdig av stolthet av at dette er min søster. Tusen takk for alle hilsner her inne. Setter utrolig stor pris på det. Tiden leger alle sår, men minnene bærer vi med oss. Rip. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå