Gjest vimselot Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Nå er jeg der igjen, jeg klarer ikke spise, vet jeg må gå ned par kg, men ikke på denne måten. Siden mandag har jeg fått i meg ca 3-500 kcal. og om det ikke var for ei venninne i går som kom innom, laget mat, så ville jeg bare inntatt 200 kcal siden mandag. Hun sliter med det samme, så det var ikke nødvendig å si et ord om mat. Når jeg spiser, har jeg svart her på kg, men nå spiser jeg ikke, og trenger svar selv...
Gjest vimselot Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Jeg vet hvordan man starter og avslutter en fastekur, men Jeg har ikke fastet, jeg har vært selvdestukiv. Og er ennå det. ¨ Ris, nudler, egg, jeg klarer nesten ikke skirve, for ordet mat takler jeg, men ikke mer. Spør meg self hva som skjer nå. Og hvordan jeg skal komme ut av dette, for jeg vil jo spise, men makter det ikke. Ingen som kan svare?
Lilith Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 Klarer du å drikke, da? Kunne du drukket noen sånne måltidserstattere, eller supper, buljong, smoothies og slike ting, bare for å få noe med litt næring ned i magen?
Gjest Gjest_Ninen_* Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 Jeg har det på samme måten for tiden. For meg fungerer det å spise grønnsaker og frukt (noen typer, oppdelt i biter på fat). Jeg får i meg litt andre ting også, men klarer ikke å spise opp en brødskive for eksempel, tar bare et par biter og kaster resten. Tenker likevel at det er bedre enn ingenting. Ellers drikker jeg "mye" fruktjuice og smoothies. Synes det er mye lettere å drikke enn å spise. Håper dette går over snart, for oss begge!
Gjest vimselot Skrevet 31. august 2007 #5 Skrevet 31. august 2007 Takk begge dere for svar. Ja, spiste suppe i går, har tomatjuice, osv. Men får kanskje kjøpe suppeprodukter i dag. Men noe i meg VET at da jukser jeg, og begynner å spise igjen, og blir meg selv igjen. Siden jeg er klar over det, høres det enkelt ut, men det er ikke slik det fungerer. Ellers ville jeg spist. Har gitt råd til andre her inne, men nå har jeg null styring mht til inntak av mat selv, og da kan jeg ikke si noenting. Det er liksom brått og totalt stopp. Klarer skrive ordet MAT, MEN makter ikke tenke på å lage mat, oppskrifter osv. Suppe, ok, jeg skal få i meg suppe i dag. Jeg forstår ikke dette, for det kommer bare kastet over meg. Til det går over igjen, men jeg har jo som sagt, opplevd det før. Nå har jeg levd og spist veldig sunt en tid, men fra denne fasen kan jeg ikke gå rett over til overspising, men jeg kan havne i den gjørma og, men det er faktisk bedre enn å sulte (nei, jeg er ikke sulten engang p.t.)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå