Gjest Gjest Skrevet 20. september 2007 #21 Skrevet 20. september 2007 Vi ville egentlig gifte oss i august neste år, men var for sent ute med å booke lokale (ringte i august), så vi får nok ikke giftet oss før våren 09...
Gjest Gjest_iap_* Skrevet 27. september 2007 #22 Skrevet 27. september 2007 snakk om å ver komt langt då... har fått: - lokale - kirke - forloverar - farge henge vist litt etter i forhold til kva tid eg skal i ilden..
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #23 Skrevet 15. oktober 2007 Gifter oss i mai 2008. Dette er i boks foreløpig: kirke lokale cateringselskap musiker til kirken forlovere til oss begge toastmaster innbydelser er vi i full gang med bestemt hvordan bordkort skal se ut band til festen kaker (familie baker alt sammen) fotograf begynt så vidt å se på kjole han har begynt å tenke på hva han skal ha på seg Tror dette var det meste. Gleder meg!!!!
Honey Skrevet 15. oktober 2007 #24 Skrevet 15. oktober 2007 Vi gifter oss 20/9-08 (er kanskje ikke sommer-08 bryllup?). Men dette er i alle fall så langt vi har kommet: - bestilt kirke - snakket med solist - hentet inn tilbud på underholdningsmusikk - gitt beskjed til restauranten vi skal ha festen på at vi ønsker den 20/9 og skal snakke med sjefen der om å komme å se på lokalet for å snakke meny o.l. - funnet men ikke kjøpt kjole (blir nok syoppdrag for Torunn på QXL siden originalen er så dyr) - trener 3-4 ganger i uka for å få en kropp verdig en brud - delvis ferdig gjestelist og budsjett - planleggingsstadiet ifht trykksaker - designet ringene vi skal ha hos Mestergull
Gjest ikkestressa Skrevet 15. oktober 2007 #25 Skrevet 15. oktober 2007 Vi gifter oss i mai men nekter å la meg stresse av alt bryllupsmaset :-) *Har kjøpt kjole (en forlover som er bridezilla på mine vegne hintet om opptil 6 mnd levering...) *booket lokale *booket vigsler fra hef Thats it og det kommer det til å bli med en stund fremover. Har bestemt meg for å ha et tilbakelent forhold til det hele.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå