Gå til innhold

portal og "rød løper"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen forslag til hvordan pynte en portal og hva kan man bruke som løper?:)

Skal gå opp en grusvei og videre inn på en plen- er litt redd for at kjolen blir stygg før kvelden starter

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det noen forslag til hvordan pynte en portal og hva kan man bruke som løper?:)

Skal gå opp en grusvei og videre inn på en plen- er litt redd for at kjolen blir stygg før kvelden starter

Vi dro på ikea og kjøpte fem 2 x 1,5 m røde tepper som vi skal legge etter hverandre :) De var på tilbud til 100 kr stykket. Men det er jo et par måneder siden nå, da, så kan hende de ikke har det tilbudet lenger.

Hva med å pynte portalen med blomster som matcher brudebuketten eller temaet, eller bånd i fargen som skal gå igjen?

Gjest Veronica Mars
Skrevet

Vi fikk låne rød løper. Prøv og snakk med utesteder, hoteller el.

Skrevet
Vi dro på ikea og kjøpte fem 2 x 1,5 m røde tepper som vi skal legge etter hverandre :) De var på tilbud til 100 kr stykket. Men det er jo et par måneder siden nå, da, så kan hende de ikke har det tilbudet lenger.

Hva med å pynte portalen med blomster som matcher brudebuketten eller temaet, eller bånd i fargen som skal gå igjen?

Hei,det med IKEA var smart,godt med tips som gjør at en får opp øynene:)

Skal ha mørke calaer,så da må jeg finne noen flere blomsterslag å pynte med hvis ikke går det med en hel haug.

Tenkte på om jeg skulle kle den med grønt først og deretter sette inn blomster bare som ett bånd som gikk rundt.

men er det mange/vanlig å bruke en portal? eller er det like koselig bare med en benk i enden av "løperen"

Er usikker_og har en som ikke liker så mye styr ved min side!!!

Skrevet

Vi hadde røde lapper.

Portalen kjøpte vi på Lidl og pyntet med bjørk, non hvite blomster, rosa roser og noe i sølv. (Buketten min var rosa med noe hvitt og sølv)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...