FantasDick Skrevet 3. september 2007 #21 Skrevet 3. september 2007 Jalp; jeg tror vi har skjønt poenget ditt etter 500 innlegg av samme sort. Problemer med for tidlig/sen orgasme er ikke gøy, og heller ikke noe som kan stikkes under en stol. Min mann kommer heldigvis, etter min mening, etter passende tid. Det samme med meg. Men forskjellen på meg og min mann er at jeg kan komme så mange ganger jeg vil, og jo tidligere jeg kommer jo bedre, for da kan jeg få flere orgasmer i løpet av samme runde. Men hvis jeg ikke rekker å komme før mannen min kommer så kan jeg se langt etter noen orgasme i den runden. Når han har kommet så er sexen ferdig. Punktum. Han er selvfølgelig snill og slikker meg til orgasme hvis jeg ønsker det, når han er selv er ferdig, men det er ikke det samme. Jeg vil også komme når vi har sex, det gjør han hver eneste gang! Når ting er sånn som i mitt tilfelle så klarer jeg dessverre ikke å juble like mye over min manns orgasme som jeg kan med min. For at jeg skal få orgasme kan ikke han ha fått sin..
Gjest Mysticgirl Skrevet 3. september 2007 #22 Skrevet 3. september 2007 Jalp; jeg tror vi har skjønt poenget ditt etter 500 innlegg av samme sort. Problemer med for tidlig/sen orgasme er ikke gøy, og heller ikke noe som kan stikkes under en stol. Min mann kommer heldigvis, etter min mening, etter passende tid. Det samme med meg. Men forskjellen på meg og min mann er at jeg kan komme så mange ganger jeg vil, og jo tidligere jeg kommer jo bedre, for da kan jeg få flere orgasmer i løpet av samme runde. Men hvis jeg ikke rekker å komme før mannen min kommer så kan jeg se langt etter noen orgasme i den runden. Når han har kommet så er sexen ferdig. Punktum. Han er selvfølgelig snill og slikker meg til orgasme hvis jeg ønsker det, når han er selv er ferdig, men det er ikke det samme. Jeg vil også komme når vi har sex, det gjør han hver eneste gang! Når ting er sånn som i mitt tilfelle så klarer jeg dessverre ikke å juble like mye over min manns orgasme som jeg kan med min. For at jeg skal få orgasme kan ikke han ha fått sin.. Sukk..er det rart menn har prestasjonsangst sier jeg bare!
Jalp Skrevet 3. september 2007 #23 Skrevet 3. september 2007 Jalp; jeg tror vi har skjønt poenget ditt etter 500 innlegg av samme sort. Problemer med for tidlig/sen orgasme er ikke gøy, og heller ikke noe som kan stikkes under en stol. Min mann kommer heldigvis, etter min mening, etter passende tid. Det samme med meg. Men forskjellen på meg og min mann er at jeg kan komme så mange ganger jeg vil, og jo tidligere jeg kommer jo bedre, for da kan jeg få flere orgasmer i løpet av samme runde. Men hvis jeg ikke rekker å komme før mannen min kommer så kan jeg se langt etter noen orgasme i den runden. Når han har kommet så er sexen ferdig. Punktum. Han er selvfølgelig snill og slikker meg til orgasme hvis jeg ønsker det, når han er selv er ferdig, men det er ikke det samme. Jeg vil også komme når vi har sex, det gjør han hver eneste gang! Når ting er sånn som i mitt tilfelle så klarer jeg dessverre ikke å juble like mye over min manns orgasme som jeg kan med min. For at jeg skal få orgasme kan ikke han ha fått sin.. Selv om du har lest mine innlegg om dette tidligere, skulle det vel ikke være noe i veien for at jeg tok meg tid til å svare noen når de spør. Eller synes du jeg bør spørre deg først? Du sier jo selv at problematikken med sen eller tidlig orgasme for mannen ikke er "gøy". Min påstand er at hvis kvinner generelt hadde sluttet å tilta seg definisjonsretten på hva som er for tidlig eller for sent for mannen, så hadde menn fått et bedre seksualliv. og dermed også kvinner. Er timingen et problem for noen kvinner, så synes jeg man først og fremst kan begynne å jobbe med seg selv istedenfor å sykeliggjøre og forsøke og endre mannen slik at han "passer". Eller synes du mannen bør undertrykke sin orgasme slik at du kan få din?
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2007 #24 Skrevet 3. september 2007 Jalp; jeg tror vi har skjønt poenget ditt etter 500 innlegg av samme sort. Problemer med for tidlig/sen orgasme er ikke gøy, og heller ikke noe som kan stikkes under en stol. Min mann kommer heldigvis, etter min mening, etter passende tid. Det samme med meg. Men forskjellen på meg og min mann er at jeg kan komme så mange ganger jeg vil, og jo tidligere jeg kommer jo bedre, for da kan jeg få flere orgasmer i løpet av samme runde. Men hvis jeg ikke rekker å komme før mannen min kommer så kan jeg se langt etter noen orgasme i den runden. Når han har kommet så er sexen ferdig. Punktum. Han er selvfølgelig snill og slikker meg til orgasme hvis jeg ønsker det, når han er selv er ferdig, men det er ikke det samme. Jeg vil også komme når vi har sex, det gjør han hver eneste gang! Når ting er sånn som i mitt tilfelle så klarer jeg dessverre ikke å juble like mye over min manns orgasme som jeg kan med min. For at jeg skal få orgasme kan ikke han ha fått sin.. Du høres ufattelig egoistisk ut. Det verste er at du er av typen som tror hun er veldig storsinnet og raus, mens i virkeligheten skorter det totalt på innsikt.
FantasDick Skrevet 4. september 2007 #25 Skrevet 4. september 2007 LOL, ja, jeg har gitt mannen min prestasjonsangst, krever at alle spør meg før de poster et innlegg og tror jeg er kjemperaus mens jeg egentlig bare er ufattelig egoistisk. Kan ikke dere bare være fornøyd for at jeg har funnet en mann som vil gjøre alt for at jeg også skal få orgasme èn av ti ganger, siden han får orgasme ti av ti ganger? Selv omd et ikke funker for andre, funker det for oss, og det er det som er viktig.
Gjest Gjest_Terje_* Skrevet 4. september 2007 #26 Skrevet 4. september 2007 Jalp; jeg tror vi har skjønt poenget ditt etter 500 innlegg av samme sort. Problemer med for tidlig/sen orgasme er ikke gøy, og heller ikke noe som kan stikkes under en stol. Min mann kommer heldigvis, etter min mening, etter passende tid. Det samme med meg. Men forskjellen på meg og min mann er at jeg kan komme så mange ganger jeg vil, og jo tidligere jeg kommer jo bedre, for da kan jeg få flere orgasmer i løpet av samme runde. Men hvis jeg ikke rekker å komme før mannen min kommer så kan jeg se langt etter noen orgasme i den runden. Når han har kommet så er sexen ferdig. Punktum. Han er selvfølgelig snill og slikker meg til orgasme hvis jeg ønsker det, når han er selv er ferdig, men det er ikke det samme. Jeg vil også komme når vi har sex, det gjør han hver eneste gang! Når ting er sånn som i mitt tilfelle så klarer jeg dessverre ikke å juble like mye over min manns orgasme som jeg kan med min. For at jeg skal få orgasme kan ikke han ha fått sin.. Shit, så glad jeg er som ikke har en dame som deg.
FantasDick Skrevet 4. september 2007 #27 Skrevet 4. september 2007 (endret) Shit, så glad jeg er som ikke har en dame som deg. Edit; Du er glad for at du ikke har ei dame som vil ha orgasme? Endret 4. september 2007 av Zaphireh
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2007 #28 Skrevet 4. september 2007 Problemer med for tidlig/sen orgasme er ikke gøy, og heller ikke noe som kan stikkes under en stol. Min mann kommer heldigvis, etter min mening, etter passende tid. Det samme med meg. Men forskjellen på meg og min mann er at jeg kan komme så mange ganger jeg vil, og jo tidligere jeg kommer jo bedre, for da kan jeg få flere orgasmer i løpet av samme runde. Men hvis jeg ikke rekker å komme før mannen min kommer så kan jeg se langt etter noen orgasme i den runden. Når han har kommet så er sexen ferdig. Punktum. Han er selvfølgelig snill og slikker meg til orgasme hvis jeg ønsker det, når han er selv er ferdig, men det er ikke det samme. Jeg vil også komme når vi har sex, det gjør han hver eneste gang! Når ting er sånn som i mitt tilfelle så klarer jeg dessverre ikke å juble like mye over min manns orgasme som jeg kan med min. For at jeg skal få orgasme kan ikke han ha fått sin.. Jeg vet at det å sammenligne når det gjelder sex er litt...tja...men for en som aldri noensinne har fått en orgasme ved sex EVER selv etter 4 barn så må jeg si at det for meg blir et skikkelig luksusproblem du har. Setter det ikke en demper på din mann når han må følge et fastlagt mønster for når det er "tillatt" å komme pluss krav om å fortsette etter han har kommet, med slikking? Å ikke få orgasme, eller bare en (!) en og annen gang burde vel ikke spillenoen rolle. Selv hadde jeg jublet om jeg bare en eneste gang kunne fått en orgasme ved sex.
Jalp Skrevet 4. september 2007 #29 Skrevet 4. september 2007 Edit; Du er glad for at du ikke har ei dame som vil ha orgasme? Jeg tror du misforstår litt. Det er bra at du og mannen din er godt kompatibel i forhold til det seksuelle. Men hvis du ser litt mer prisippielt på forholdet mann/ kvinne og seksualiteten de har sammen, så er det jo slik at kvinner har rom for å beklage seg over menn som ikke passer helt til egen timing når det gjelder orgasmer. Slik klaging er ikke stuerent for menn. Menn blir tvunget inn i en seksualitet der de i utgangspunktet ikke er bra nok, hvis timingen ikke passer den kvinnelige partneren. De blir tvunget til å forkaste sitt naturlige orgasmemønster. Når timingen ikke matcher særlig godt mellom kvinne og mann, mener jeg at det bør bli like vanlig at kvinnen bør forsøke å justere seg, som at menn skal gjøre det. I dag er det slik at disse justeringene automatisk blir tillagt mannen. Han må undertrykke sin orgasme, og han kan aldri la kåtheten og spontaniteten få ta overhånd, for da kan han få orgasme på et for kvinnen upassende tidspunkt. På den måten undertrykkes lidenskapen og den ekte kåtheten, og da blir sex teknisk og forutsigbart. Det er problemet. Jeg tror dette kommer til å bli sentralt i den (forhåpentligvis) kommende seksuelle frigjøringen for menn. Vi vil ha orgasme uten å skamme oss. Og vi vil ikke lenger undertykke kåtheten og lidenskapen bare fordi noen kvinner trenger lenger tid på å komme. Vi vil gjerne bidra til at kvinner får orgasme og kan nyte sex, men vi vil være noe mer en dyktige teknikere med full oversikt over alle kvinnelige erogene soner.
Gjest judas Skrevet 4. september 2007 #30 Skrevet 4. september 2007 Den store forskjellen mellom etter at menn har kommet og etter at damer har kommet , er at man kan fotsette å ha sex etter at dama har kommet , mens man ikke kan gjøre det etter at det har gått for mannen . Ja med mindre man bruker "støttejul " el på "lillegutt" som blir redusert fra en fin stiv penis til en liten slapp dilt ,lite brukendes til noenting få minutter etter at mannen har fått sin orgasme . Derfor er det et poeng at menn bør prøve å holde tilbake til det har gått for dama også , sånn at det skal bli moro på begge parter og ikke bare på mannen . Dette faktum er sikkert de gutta som leser denne tråden pinlig klar over , hvis det fører til prestasjons angst hos menn er jo det veldig synd , men jeg er spent på å høre hvordan man kan komme seg rundt dette problemet uten at mannen holder tilbake?
FantasDick Skrevet 5. september 2007 #31 Skrevet 5. september 2007 Etter hva dere menn skriver synes jeg det høres ut som at det er dere som er egosistiske her. Mulig jeg er veldig heldig, men det er min mann som har bestemt at han ikke skal komme før jeg har fått min(e) orgasme®. Så da har jeg vel blitt vant til at det er slik det skal være. Det er ikke det; vi har oss både spontant og kjapt veldig ofte og da er det selvfølgelig bare han som får orgasme, siden jeg er treig. Og hvis vi har planlagt en kveld med litt HappyTime, men han er altfor kåt, så kommer han etter 10 sekunder hvis det er det han vil. Han kommer hver gang, mens jeg kommer halvparten av gangene, men jeg skal ikke klage. Før jeg møtte mannen min, hadde jeg aldri hatt orgasme under sex, eller sammen med en partner. Så dette er nok veldig nytt for meg, og jeg er like forundret hver gang jeg kommer - at jeg faktisk får det til! Vet ikke helt jeg - kanskje mye vil ha mer..?
Gjest Gjest_Devin_* Skrevet 5. september 2007 #32 Skrevet 5. september 2007 Den store forskjellen mellom etter at menn har kommet og etter at damer har kommet , er at man kan fotsette å ha sex etter at dama har kommet , mens man ikke kan gjøre det etter at det har gått for mannen . Ja med mindre man bruker "støttejul " el på "lillegutt" som blir redusert fra en fin stiv penis til en liten slapp dilt ,lite brukendes til noenting få minutter etter at mannen har fått sin orgasme . Derfor er det et poeng at menn bør prøve å holde tilbake til det har gått for dama også , sånn at det skal bli moro på begge parter og ikke bare på mannen . Dette faktum er sikkert de gutta som leser denne tråden pinlig klar over , hvis det fører til prestasjons angst hos menn er jo det veldig synd , men jeg er spent på å høre hvordan man kan komme seg rundt dette problemet uten at mannen holder tilbake? Flere som fint klarer ekstra runder. i tillegg kan man bruke hjelpemidler. Hva med de som blir klagd på for at de bruker for lang tid da? Sett mange tråder om det her og.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå