Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja Bada, vegghengt toalett blir det! Forhåpentligvis med doring og lokk med "demping"!

Var noen fine blandebatterier ja Elastica, det er jo så masse fint at jeg blir helt satt ut av at jeg faktisk bare må velge EN ...

:ler2:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som kan gi tips på butikker i Bergen og omegn med store utstillinger??

Skrevet

Pass på å få nok skapplass.

Hvis du skal ha vaskemaskina på badet kand et sikkert være fint med en eller annen form for integrert skittentøyssak?

Leser alle tips, vi skal etterhver også pusse opp badet. :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Heisann.

Vi holder også på å pusse opp badet vårt, og vi har tenkt til å kjøpe baderomsinnredning på http://www.lundofeurope.no. Der har de noen flotte innredninger.

Er forresten ny her på forumet, men det virker som et interessant sted med mange hyggelige folk.

Skrevet

På et så stort bad ville jeg hatt et stort massasje badekar, men nå er jeg veldig glad i å bade da. ;) Er det skråtak på badet deres? I tilfelle bør en tenke gjennom plassering av badekar så en slipper å dunke hodet i taket hver gang en skal oppi. ;)

Det er veldig in med dampbad for tiden, men det bruker mye strøm og er vel ikke akkurat miljøvennlig..

Jeg synes at vegghengt toalett er utrolig mye finere og utrolig mye mer praktisk enn "vanlig" toalett. Men det er kanskje uansett standard i nye bygg? Vi har dette, som er designet av Philippe Starck.

Det var utrolig lekkert, bada. :) Er det like lett å rengjøre som det ser ut?

Skrevet
Det var utrolig lekkert, bada. :) Er det like lett å rengjøre som det ser ut?

Tusen takk! :) Ja, det er veldig lett å rengjøre. Det er noe helt annet enn å vaske det andre toalettet vårt, som er et helt standard gulvstående toalett med mange krinkelkroker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...