Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2003 #1 Skrevet 31. mars 2003 Jeg har fått tre vorter på ene hånda!! Jeg har prøvd å bruke Verucid, men jeg begynner bare å klø noe vanvittig etter et par dager, dette tiltross for at jeg er nøye med kun å påføre på selve vorten. Har dere noen andre forslag? Noen som har prøvd det nye vortemiddelet som har kommet på markedet som fryser bort vorta? Håper dere kan hjelpe meg med dette, for jeg skjemmes over dette, og har egentlig ikke råd til å kontakte en hudlege..
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2003 #2 Skrevet 31. mars 2003 begynner også å klø noe vanvittig av verucid...!! Har en bitteliten vorte som kommer innimellom.. Men tar på likevel, den er så liten at den rekker å forsvinne før jeg blir fullstendig GAL!! Tror denne kløingen har blitt utviklet etterhvert.. Hadde nemlig noen større vorter for lengre siden som jeg fikk bort fint, uten kløing. Men så plutselig begynte det å klø.. Kanskje en slags allergi som fremkalles.. Kroppen forsvarer seg. -Nei, ikke fjern de fine vortene mine....! :o anyways, lykke til :D
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2003 #3 Skrevet 31. mars 2003 Merkelig. Da er det tydeligvis ganske sterke saker. Jeg har og prøvd å ta på likevel, men jeg klør til jeg begynner å blø, og da svir det ihvertfall hvis jeg tar på mer.. Håpløse greier! :evil:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå