Gjest Starya Skrevet 31. mars 2003 #1 Skrevet 31. mars 2003 Jeg ble plutselig så svimmel atte! kjennes som om jeg har sitti på DEN karusellen, og hoppa av i fart.. Snodige greier. :-? Håper det gir seg før jeg må inn til byen, vil nødig bli taua inn for fylletendenser...
Gjest Diva Skrevet 31. mars 2003 #2 Skrevet 31. mars 2003 Er det lenge siden du har tatt en Hb-prøve hos lege ? (blodprosent / jern ) Har du akkurat vært syk eller hatt en eller annen påkjenning i det siste ? Kanskje du bør ta en legesjekk ? Ikke fall om i byen dah Klem Diva :D
Gjest Starya Skrevet 31. mars 2003 #3 Skrevet 31. mars 2003 Tja, jeg skal sjekke stoffskiftet denne uka, kanskje jeg skal be de om å tappe litt ekstra? Har ikke vært syk. Har sitti her og "fulgt strømmen", dvs smårugga litt (knapt merkbart) frem og tilbake.. Syns det hjelper litt. Også føler jeg meg litt småkvalm, slik som man ofte blir når det er lenge siden en har spist... Men det er nå bare en time siden jeg spiste lunsj da... Ja ja. Blir jeg sjanglete i byen får jeg lene meg på guttungen. Så er vel det neste at vi får barnevernet på døra...
Gjest Diva Skrevet 31. mars 2003 #4 Skrevet 31. mars 2003 Uffe. Får håpe det går bra da... Hvis ikke får poden bære deg hjem Diva :D
Skusla Skrevet 31. mars 2003 #5 Skrevet 31. mars 2003 Hadde det sånn i en periode for noen uker siden, bare at jeg besvimte ganske ofte... Fant ut at jeg måtte begynne med B12 sprøyter. Så det kan være det da?? Ikke vet jeg, men jeg håper det går litt bedre med deg... Klem
ragnalina Skrevet 31. mars 2003 #7 Skrevet 31. mars 2003 Eller blodtrykksfall? Har ei venninne som har det ganske ofte og hun beskriver det slik som du..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå