Atilla Skrevet 1. mars 2002 #21 Skrevet 1. mars 2002 Ooops, virker som du har god oversikt Maggie! Kanskje du kan forklare hva reglene går ut på i praksis? Jeg har kun informasjon fra trygdekontoret, og ettersom at denne regelen sikkert ikke er så godt innarbeidet overalt ennå hersker det muligens en del tvil om den.. Min nye samboer tjener langt mer enn barnas mor - men betaler jo maks bidrag også. Jeg og mitt barns far tjener omtrent som du beskriver, han har vel litt mer enn meg. Uansett - kostnadene ved henting / bringing er ikke det som betyr så mye for oss (det er vel ment for de som virkelig bor langt unna hverandre), men heller det praktiske. Men til syvende og sist er vel den beste løsningen at man blir enige om det som er best for barna - og for min sønn tror jeg samværet med pappa'n blir bedre dersom de to skal slippe å streve hver gang han skal dit. Da er det best å ha en opplagt pappa med energi til å ta seg av han, enn en pappa som har slitt for å ordne det med henting. Jeg har jo fritid etterpå allikevel, så meg er det jo ikke synd på! Allikevel har jeg stor forståelse for at de som er helt alene om omsorgen vil ha dette i ordnede former, det blir en del stress. Jeg har opplevd litt av hvert jeg og, men etter at jeg fikk kjæreste og samboer går alt så meget bedre!! 1212[ Dette Innlegg er endret av: Atilla den 2002-03-01 11:13 ]
Gjest Anonymous Skrevet 12. august 2004 #22 Skrevet 12. august 2004 Har han bil så kan han selvfølgelig stille opp å hente ungen nå og da. Det hadde ungen også satt pris på tenker jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå