Gjest Embla s Skrevet 31. mars 2003 #1 Del Skrevet 31. mars 2003 Hva har du lyst på NÅ? (enkelt og greit)! Jeg har ubendelig lyst på After Eight sjokolade. Og ikke bare en (de er jo så små og tynne...), så mange jeg vil har jeg lyst på! Kansjke en hel eske? ...men det blir ikke noe After Eight på meg nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 31. mars 2003 #2 Del Skrevet 31. mars 2003 En liten kebab med masse salat, salatdressing, rødsaus og hvitløkssaus...mmmh... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 31. mars 2003 #3 Del Skrevet 31. mars 2003 En kopp kaffe........ Men en sjokolade hadde ikke vært å forakte.. hmmm, tror jeg har en toblerone liggende her ett sted... *Skusla løper å ser....* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 31. mars 2003 #4 Del Skrevet 31. mars 2003 En Troika hadde vært på sin plass nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 31. mars 2003 #5 Del Skrevet 31. mars 2003 Banan! Jeg har nettopp spist den siste, men vil ha mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 31. mars 2003 #6 Del Skrevet 31. mars 2003 Fazermint.... ligger en pakke i kjøleskapet og jeg vurderer om den skal åpnes eller ikke... Litt av ett dilemma dette her... Hvis jeg åpner den er den borte i løpet av i morgen... burde vel egentlig vente til helgen ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 31. mars 2003 #7 Del Skrevet 31. mars 2003 Jeg har lyst på pizza- og den kommer om en time. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 31. mars 2003 #8 Del Skrevet 31. mars 2003 Herlig tråd, Embla S :D Akkurat nå har jeg lyst påååå......... Pasta! Skal ha det til middag og jeg håper den kommer snart For øvrig så er sjokoladekake på menyen, så jeg sjesser fælt på det og :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 31. mars 2003 #9 Del Skrevet 31. mars 2003 VANN VANN VANN Kjedelig kanskje... Men det er det jeg har lyst på... (og drikker masse selvsagt ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 31. mars 2003 #10 Del Skrevet 31. mars 2003 Sjokolade og atter sjokolade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Skrevet 31. mars 2003 #11 Del Skrevet 31. mars 2003 Smågodt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 31. mars 2003 #12 Del Skrevet 31. mars 2003 Akkurat nå har jeg fryktelig lyst på ordentlig italiensk pizza, gjerne med blåmuggost og sopp, mens jeg for et par timer siden tok ut en kyllingfilet fra fryseren for å lage szechuan-kylling med appelsin/chillisaus..... livet er fullt av vanskelige valg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 31. mars 2003 #13 Del Skrevet 31. mars 2003 Popcorn.... eller Dajm..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 31. mars 2003 #14 Del Skrevet 31. mars 2003 Denne tråden inspirerte meg til å gå ut å kjøpe smågodt og sjokolade. Så nå skal jeg se film og spise godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 31. mars 2003 #15 Del Skrevet 31. mars 2003 Pizzaen var deilig, med tomatsaus, kylling, oliven og masse annet godt :-) Det er så kos og bestille pizza en gang i blant! Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Dings Skrevet 31. mars 2003 #16 Del Skrevet 31. mars 2003 Jeg har lyst på horn med ost og skinke! (Er egentlig litt sent å spise nå, men de er så fristende der de ligger i fryseren...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 31. mars 2003 #17 Del Skrevet 31. mars 2003 Jeg har lyst på Cola Light!! Men jeg drikker vann, da... Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 31. mars 2003 #18 Del Skrevet 31. mars 2003 Mmmm, jeg har nettopp spist hjemmelaget pizza fra igår.. Og et glass med cola m/isbiter NAM NAM NAM!!!! Ellers må jeg si jeg er svak for påskemasipanen om dagen.. med sjokolade utenpå!!!!!! Nå får jeg vann i munnen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 31. mars 2003 #19 Del Skrevet 31. mars 2003 Jeg har lyst på Gullbrød jeg... Har fått dilla og kjøper neste alltid et når jeg er ferdig på jobben. Men så har jeg bare lyst på meeeer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå