Gjest Anonymous Skrevet 30. mars 2003 #1 Skrevet 30. mars 2003 jeg gruer meg litt til å bli gravid. er redd for å bli feit på magen og sånt.blir man så ille så det sies? er interissert i det. vil jo ikke ikke bli gravid pga. av det. takk for svar. klem fra jente 18
Gjest KATTAstrofe Skrevet 30. mars 2003 #2 Skrevet 30. mars 2003 Er ikke det individuelt da? Søsteren min har født to barn og hun er like syltynn nå som før hun ble gravid. Hun har aldri slanket noe bort, det forsvant med ammingen. Men du må jo regne med at magen blir noe slappere. Forhåpetligvis har du fått litt andre prioriteringer enn å se ut som en 18-åring den dagen du skal få barn :blunke:
Skusla Skrevet 30. mars 2003 #3 Skrevet 30. mars 2003 Forsvinner ikke mye når man ammer da?? Det er da ikke den prioriteringen man tenker mest på når man blir gravid da, om man får slapp mage eller ikke....
jordbær Skrevet 31. mars 2003 #4 Skrevet 31. mars 2003 søstra mi har født to unger og har kroppen til en 18åring.. Så det er nok individuelt!
kristiane Skrevet 31. mars 2003 #5 Skrevet 31. mars 2003 Jeg har fått tre unger, og har kropp som en 30. åring, noe annet ville vært rart, siden jeg er 30. Men hvordan kroppene våres blir etter fødsler er forskjellig, du kan jo se på din mor, da dere har noen av de samme genene.
glaciera Skrevet 31. mars 2003 #6 Skrevet 31. mars 2003 Det tok meg ca 2 mnd etter fødsel før jeg var "den samme gamle" igjen. Og jeg var slank før, ja. Jeg passet på å spise sunt (men godt) og være aktiv med bl.a. svømming og raske turer gjennom hele svangerskapet. Når snuppa var ute gikk det fort og greit å komme i form igjen. Og du trenger både styrke og utholdenhet for å ta vare på en baby og alt hun trenger av utstyr Og du: du burde glede deg til å være gravid. Det er en herlig, magisk følelse!
Gjest Frøken Dings Skrevet 31. mars 2003 #7 Skrevet 31. mars 2003 Noen er mer opptatt av hvordan de ser ut enn andre, slik er det bare. Selv var jeg også redd for hvordan kroppen ville forandre seg etter graviditeten, men heldigvis ble den den samme gamle etter få uker. Og at magen nødvendigvis blir slappere er ikke sikkert. Min er ikke det i det hele tatt, den er like stram som før.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå