Gjest Anonymous Skrevet 30. mars 2003 #1 Skrevet 30. mars 2003 nå har jeg sittet lenge og grublet! jeg er 18 år gammel jente, normal kropp, men alt for små pupper i forhold til resten av kroppen, synes i hvertfall jeg! regner med at de ikke kommer til å vokse så masse mer i og med at jeg er 18 snart 19! så da vurderer jeg silikon.... ikke så masse, men sånn at de synes i hvertfall og ser normalt store ut. og ikke så små slik som nå! hva synes dere om dette? blir det stygge arr. og er dte noen som har gjort dette? penger? det betyr ganske mye for meg
CeNedra Skrevet 31. mars 2003 #2 Skrevet 31. mars 2003 Jeg sier .. vent til du blir litt eldre i det minste.. Tror det er slik at man er usikker og misfornøyd uansett med et eller annet når man er ung og derfor bør man vente til man iallefall er sånn 24-29 før man skal gjøre noen kroppslige inngrep.. Da har personligheten og alt stabilisert seg og man vet mer om hva man vil ha resten av livet. En venninne av meg valgte silikon da hun var 19 og hun angrer bittert i dag. Det finnes vel også mange slike tatoveringshistorier.. Dersom du fremdeles har lyst senere kan du alltid gjøre det da. Men vent nå noen år iallefall syns jeg:)
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2003 #3 Skrevet 1. april 2003 Bare lurer, hva er det som gjør at venninnen din "angrer bittert i dag"? Er de for store, for små? Eller noen komplikasjoner? eller...?
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2003 #4 Skrevet 1. april 2003 Jeg lurer på hvorfor Gjest har startet to like tråder jeg... Hva er vitsen med det?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå