Gå til innhold

Brudeshow på Stjørdal???


Chiquita

Anbefalte innlegg

Noe n som var på "brudeshowt" sp, var på Torgkvartalet på Stjørdal nå sist torsdag??? (trosdag 27.03)

Jeg skulle egentlig dit, men ble sittende å lese itl eksamen i stedet for...

Hvordan var det der????

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest elise b

Jeg var på bryllupsshowet i Stjørdal. Endelig er det noen som tør å bruke store modeller. Det var ei dame som var stor og flott og ikke minst - hun strålte. Dette førte til at publikum også strålte. Hun var virkelig flott, og kjolen hun hadde passet fabelaktig til henne.

Ellers var det mange fine kjoler. Det ser ut som det kommer mere og mere farge på kjolene nå. Ei av modellen var svært mørk og bar en mørke rød kjole som var todelt. Det var den flotteste bruden jeg har sett noen gang.

En annen kjole hadde lyseblå glassperler, og bruden hadde blå tiara - dette var også flott.

Det jeg likte best med visningen var at det ikke var så lange seanser med undertøy. Det ble tatt inn imellom kjolene, og ga en piff til hele kjolevisningen.

Det finnes masse fint undertøy, og det blir vanskelig å velge. Det viktigste er vel at det passer under den kjolen jeg skal bruke.

Jeg skal gifte meg i august, men har ikke bestemt meg for kjole enda.

Skal prøve mandag kveld, og da bestemmer jeg meg tenker jeg.

Uvanlig å ha et bryllupsshow i et kjøpesenter, men det var virkelig flott.

Bryllupskakene som var utstilt var helt topp. De gikk i grønn farge og det var grønne flotte lys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh - nå ble jeg om mulig enda mer "misunneli" på at jeg ikke var der....

Vel, det kommer helt sikkert flere slike show før jeg skal gifte meg, så jeg får "trå til" da.....

(Skal ikke gifte meg før august NESTE år)

*klem klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...