Gå til innhold

ting vi ikke savner


Arwen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har en kam som jeg av og til bruker for å lage skille. Var DET så galt da?? :roll:

Rubiks kube tror jeg ligger i en eller annen eske en plass. I boden håper jeg.

Faktisk har vi to sorte saccosekker her. Måtte ha NOE å slenge rompa ned på før vi fikk oss sofa. Nå har vi fått oss sofa, men sekkene står her enda. Hehe. Mulig de blir satt i boden etter hvert når vi skal ha inn andre møbler her så de ikke står og tar opp plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Skjønner ikke helt hvorfor en grovtannet kam er satt opp på denne listen, den er jo uvurderlig til å fordele inn hårkur med.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt hvorfor en grovtannet kam er satt opp på denne listen, den er jo uvurderlig til å fordele inn hårkur med.

Milla

Sant sant.. Kanskje vi skal maile NRK å si fra.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kam, tipp-ex, brusmaskin (som ikke er i bruk lenger, men likevel), saccosekk, lager trolldeig, har settekasser, vannseng på jenterommet (fulldempet sådan) og en skuff full av klassebilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kam og tipp-ex er fortsatt i bruk her i huset... Har noen gamle klassebilder også...

Dessuten så begynte jeg å savne mitt elektroniske lommespill nå :roll: Det var jo kjempegøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fremdeles kålåkerungen min, men den står ikke fremme, nei. Har aldri likt den spesielt godt, av åpenbare grunner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KATTAstrofe

Savner lommespillet mitt jeg! Det var faktisk akkurat likedan som det som er avbildet der! Med Snoopy og tennis og hele pakka :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVa med meg da, som har rte tinger som beinner sge på den lista:

Hejmmelaget vin (har drukket over en flaske i kveld)

Tipp-ex

Klasseblide

Vel, det er vel ikke "håp" for meg! :wink:

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har både kam, kålåkerunge,rubiks kube, trolldeig og settekasser nedpakka i esker i garasjen. Og hjemmelaget vin? Den står og bobler på badet akkurat nå.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tipp-ex bruker jeg da enda.

Har en nestsen ubrukt saccosekk stående inne hos mamma, den er goood å sitte i

Kammer har jeg da masse av... De brukes til hårkurer og til evt sikk-sakk i skillen

klassebildene har jeg også inne hos mamma en plass.. de går det jo ikke an å kaste ....

Ellers så har jeg vel ikke mer av de tingene..

:hoho: husker de gymsokkene ja....... så stygge de var!!! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alive

Jeg var faktisk så heldig å arve et stueorgel av min kjære svigermor :o

Hva skulle jeg gjøre? Hun sunes selv det var veldig snilt av henne, og syntes det passet veldig godt i stuen vår... Vel nå står det der og blomstrer, og jeg vet ikke helt hvilken unnskyldning jeg skal gi for å bli kvitt det :(

Av en eller annen grunn, klarer jeg ikke å si at vi ikke vil ha det...

Det er jo for j..... stygt!!! :Gjesp: Kaster opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i all verden er galt m kammen???? Jeg kunne IHVERTFALL ikke greid meg uten.....Hehe! Også har jeg en settekasse hengende i entréen....visste ikke engang at den var blitt 'out of date'....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har saccosekk. Fikk den faktisk til jul av min kjære, etter mitt eget ønske, fordi den er himmelsk å sitte i med bekkenløsning :wink: (Men desto vanskeligere å komme opp av, det måtte jeg ha hjelp til.)

Ellers har jeg en del klassebilder liggende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
HVa med meg da, som har rte tinger som beinner sge på den lista:

Hejmmelaget vin (har drukket over en flaske i kveld)

Tipp-ex

Klasseblide

Vel, det er vel ikke "håp" for meg! :wink:

*klem*

Vi ser det Chiquita.... :hoho::hoho:

vinen skapte feil, som ble retta med Tipp-ex på skjermen og på bildet var alle gale???

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revetispa skrev:

Vi ser det Chiquita....

vinen skapte feil, som ble retta med Tipp-ex på skjermen og på bildet var alle gale???

:hoho::hoho::hoho:

Morsomt!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...