Gå til innhold

Hva gjør du nå?

Anbefalte innlegg

Gjest Embla s
Skrevet

Kg tar mye tid.. tid jeg egentlig skulle brukt på heelt andre ting. Regner med at det ikke bare er meg som har det sånn.. Så: Hva gjør du egentlig akkurat NÅ?

Meg: Jeg skriver som bare f... på hovedoppgaven min :ler: (det er i allefall det alle andre tror... hvem lurer jeg..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en venninne ved siden av meg som driver å dunker til meg. :ler::hoho: Hun har det litt gøy . :kul: .

Skrevet

Tja. Prøver å gjøre en del på engang.

Sitter egentlig og skriver søknader dah....

Meeeen.... er jo ikke så voldsomt aktiv..(?)

Ellers er det jo litt skolearbeid som må til pers..... er vel ikke så flink der heller. Pokker ta KG asså! :lol::ler:

Neiiida....:D

Skrevet

Vasker kopper og klær.

Må si jeg er litt bekymra på hvordan det skal gå når jeg skal begynne å studere igjen til høsten. Må vel bare komme meg på lesesalen fort som f... og ikke starte maskinen min før jeg går ut ellerno.

Skrevet

*venter på at mannen skal komme hjem fra jobb*

:wink:

Skrevet

Jeg skriver på en oppgave :roll:

Må vel bare lukke nettleseren og mailen i noen timer... Mååå jo bare sjekke nye innlegg og sånn av og til - tar fort tid det...

hrmf - etter middag skal jeg være kjempeflink, så :P

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Jeg vasker klær og skal stryke litt tøy i kveld, middagen står i ovnen og jeg skal spise om en times tid. Oscar har akkurat fått mat og er i gang med middagshvilen sin.... han ligger i kurven sin mens The Cardigans strømmer ut av høytalerne. Solen glipper innimellom persiennene, luften er lett og frisk... en deilig søndag.

Milla

Gjest gotthard
Skrevet

prøver og svare på en oppgave som skal lever i morgen "hvordan gjøre passive barn mer aktive"

veit hvordan men forklarer for kort , blir bare en halv side :cry:

så da tar jeg en tur hit for og tenke da veit du :D

Gjest Étoile
Skrevet

Leser... Ligger laaangt etter med pensum etter at jeg har vært på lang ferie, og så er det så vanskelig å vite hvilken ende man skal begynne i... så hver gang jeg blir superfrustrert (veldig ofte i dag ja) titter jeg innom her litt... Og så vasker jeg klær, har spylt all vintergørra av terrassen og rydder litt rundt i leiligheten.

Gjest Scampi
Skrevet

Jeg gjør regnskap for mine to bedrifter, vasker klær og måtte titte innom litt mens lillemor tok en blund - suger på lakrisdrops og angrer på at jeg ikke tok sokker på for nå er jeg kjempekald på føttene :ler: Det er ingen myte at vi kvinner gjør mange ting på en gang...

Skrevet

Vasker tøy og leser bed-øk *får plutselig veeeldig dårlig samvittighet, og forter meg å åpne boka..* :ler:

Skrevet

Limer noen skuffer til skapet mitt..venter på at det skal tørke nå. Ellers laster jeg ned musikk og leser litt; "Veien til Jerusalem" av Jan Guillou.

Julie.

Skrevet

INGENTING!

Bortsett fra å høre på musikk og prøve å lese meg opp på KG etter noen dagers fravær. PLUSS komme til hektene etter en knallfest hele natten.....

Deilig søndag!

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Sitter i min digre sorte kontorstol og koser meg med lasagne, tomat og oliven salat, loff med smør på og ett stort glass hjemmelaget is-te... nam-nam.

Milla

Skrevet

Har nettopp sittet på verandaen min å solt meg i dagens siste solstråler(som dog dukket opp litt sent... :x ), men AKKURAT nå så sitter jeg å skriver et innlegg til Embla S' forum! :wink:

Skrevet

Har satt meg ned for å jobbe. Men kommer jo ikke i gang. Sitter bare her å leser innlegg på KG.

Skrevet

Jeg sitter og irriterer meg grønn fordi sambo prøver å koble seg til internett via min PC.

Vi får det ikke til og jeg leter etter bruksanvisninger på nettet. Egentlig har jeg sluttet å lete (mn later fortsatt som jeg gjør det for å få fred). Har fått tak i "nerden" vår, som kanskje kan hjelpe til.

Ellers vurderer jeg å lage middag.. og å kjøpe sjokkis.. eller begge deler.

Gjest Anonymous
Skrevet

Slettet. Hege (mod)

www.kvinneguiden.no/Forum/php#0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...