Gå til innhold

kjolen din

lin

Anbefalte innlegg

hei jenter!

Åssen er det gått med kjolevalget deres? ble det som vist her, eller ender/endte det opp med noe annet? Og dere som allerede er gifte - fornøyde??

fant min "reserve-drømmekjole" -øverst til høyre/nr 1126

spesielt flott bakfra....!

Hadde vært gildt å høre fra dere igjen, nå noen uker etter(¨,)

selv venter jeg på min demetrioskjole som skal komme i juni/juli...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

meta, jeg har valgt samme kjole som deg! Den kom i posten i dag, og er bare SÅ nydelig! Mye finere enn på bildet, til og med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi.. jeg har forandret mening to ganger siden jeg skrev innlegget her. min nåværende favoritt er denne..

Synes den er helt nydelig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nyyyydelig kjole, Gjest!

Synes slett ikke det gjør noe at det er fjorårets modell (min er også det, forresten). Det viktigste er jo at DU liker den, og at DU føler deg vel i den!

15 dager går fort!!! Jeg har nøyaktig 6 uker igjen i dag - og jeg gleder meg sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jenter!

Åssen er det gått med kjolevalget deres? ble det som vist her, eller ender/endte det opp med noe annet? Og dere som allerede er gifte - fornøyde??

fant min "reserve-drømmekjole" -øverst til høyre/nr 1126

spesielt flott bakfra....!

Hadde vært gildt å høre fra dere igjen, nå noen uker etter(¨,)

selv venter jeg på min demetrioskjole som skal komme i juni/juli...

kanskje jeg skulle legge inn linken for kjolen jeg mener....;)

http://www.kristinsbrudesalong.no/Stpatric...ck2002_1_no.htm

må også presissere at dette ikke er den jeg har valgt, synes bare den er så nydelig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal fortsatt ha samme kjole - Demetrios 4153. Det er samme kjole som den lin skal ha. Gifter meg 21. juni (under en måned til!!) og kjolen har ennå ikke kommet til Christiane Brudesalong. Er litt stressa nå, men går ut i fra at det ordner seg. Og gjør det ikke det er vel Christiane behjelpelige med en "backup-kjole", håper jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal fortsatt ha samme kjole - Demetrios 4153. Det er samme kjole som den lin skal ha. Gifter meg 21. juni (under en måned til!!) og kjolen har ennå ikke kommet til Christiane Brudesalong. Er litt stressa nå' date=' men går ut i fra at det ordner seg. Og gjør det ikke det er vel Christiane behjelpelige med en "backup-kjole", håper jeg![/quote']

væææ -håper den kommer da! enda er det jo en mnd igjen. Men når er du lovet at den skal komme? jeg bestilte min i midten av mars og fikk beskjed om 3-4mnd. noe mere vet jeg ikke.... skulle gjerne hatt den nå jeg -enda det er godt over 2mnd igjen;)

et spm til, juneberg - hvilken farge har du valgt? gold/coffee som meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lin:

Jeg ble lovet at den skulle komme i løpet av tre måneder - jeg bestilte kjolen 10. februar. Christianes Brudesalong tror kjolen ble sendt fra fabrikken 15. mai og at den vil komme snart.

Jeg har bestilt kjolen i ivory, men jeg har bare sett den i gold/coffe så jeg er veldig spent på hvordan den ser ut!! Prøvde den i gold/coffe og synes den er nydelig også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Og her er min kjole (som jeg har bestilt fra USA forresten- sitter som et skudd! :D )

www.bonny.com/gowns.php?id=186&gline=1&start_page=12&featured=N

Jeg har fjerna sløyfa da, den er ikke helt meg...

Tussi1( ikke innlogget)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...