Gå til innhold

kjolen din

lin

Anbefalte innlegg

Gjest Badu, ulogga

Amelie: Jeg skal ha kjolen lysere, lik fargen du ser på noen av de andre linea kjolene. Fargen heter perlemor. Kjolen er kjøpt på christiane i Oslo til 9000 + 1700 for sjalet.. Ikke billig.. men finner ikke noe annet i samme stil til salgs eller leie, så da ble valget enkelt...

Badu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I juni skal jeg til pers i min drømmekjole St. Patric nr. 1212. Av en eller annen grunn er dette den eneste det ikke er stort bilde av forfra.

http://www.kristinsbrudesalong.no/Stpatric...ck2002_1_no.htm

HEi !

Min har jeg ikke funnet på nettet, det er en St. Patric 1213.

Den ligner veeeldig på din, Gjest...men min har ikke ermer + litt annerledes overdel og bar rygg til korsryggen. Samme stropper og detaljer i livet.

Samme skjørtet også, men med ett ekstra slep til å sette på.

Nydelig !

God smak har vi :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mzfire

Takk Damien :) Morsomt at du sier det samme for var nettopp det jeg også la merke til. Syns det var så nydelig. Modellen har håret ned, lurer på om jeg også skal det, eller ha det delvis oppsatt på toppen og håret ned bak.. Men hehe lang tid til enda :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Angelique

Hei Tuppelure

Er du sikker på at du ikke finner kjolen din på www.demetriosbride.com

Der ligger både splitter nye og "eldgamle" kjoler som bilder.

Er så veldig nyskjerrig på hva andre Demetrios-dans har valgt, skjønner du.... :D

Gleder meg hemningsløst til 10. mai :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mzfire

Kjolen din så veldig lekker ut :) Er det en Maggie Sottero kjole? Jeg vil også ha en fra Maggie Sottero.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjolen din så veldig lekker ut :) Er det en Maggie Sottero kjole? Jeg vil også ha en fra Maggie Sottero.

Tror nok ikke det er en MS kjole :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mzfire

Er så vanskelig å se forskjell på hennes kjoler egentlig.. hvet du det xeyes? Den som jeg har lagt ut link på som jeg kunne tenkt meg er hvertfall Maggie Sottero kjole :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Angelique!

Ja, jeg har trålet nettet etter bilde av kjolen siden jeg fant den i sept. 2001. Men til slutt var Demetrios så snille og sendte meg bilde av den på email og snailmail. Nå har jeg dessuten mange fine bilder av meg selv i den, så hvis du vil kan du få se! Gi meg mailadr din i en PM.

Mener forresten å huske at den har nr. 4112

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...