Ruby Skrevet 30. mars 2003 #1 Del Skrevet 30. mars 2003 Her er en liten test om hvor mye dere vet om SEX http://tv2.timlanddata.no/Testdegselv2.php...et+du+om+sex%3F Jeg fikk Wow! Du vet virkelig hva som er hva og hvor, både på din egen kropp og det motsattes kjønn. Og enda bedre: Du vet nøyaktig hvordan du skal bruke kunnskapen din også! Vær så snill å ikke skryt altfor mye av dette resultatet, det er så flaut for oss andre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 30. mars 2003 #2 Del Skrevet 30. mars 2003 Jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 30. mars 2003 #3 Del Skrevet 30. mars 2003 WOW Du vet virkelig hva som er hva og hvor, både på din egen kropp og det motsattes kjønn. Og enda bedre: Du vet nøyaktig hvordan du skal bruke kunnskapen din også! Vær så snill å ikke skryt altfor mye av dette resultatet, det er så flaut for oss andre... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 30. mars 2003 #4 Del Skrevet 30. mars 2003 Det samme her! Er sikker på at kjæresten min scorer like høyt :blunke: Hilsen Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 30. mars 2003 #5 Del Skrevet 30. mars 2003 Samme her :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 30. mars 2003 #6 Del Skrevet 30. mars 2003 Wow! Du vet virkelig hva som er hva og hvor, både på din egen kropp og det motsattes kjønn. Og enda bedre: Du vet nøyaktig hvordan du skal bruke kunnskapen din også! Vær så snill å ikke skryt altfor mye av dette resultatet, det er så flaut for oss andre... Jeg visste jeg kom til å få et slikt resultat!! Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gutt_1982 Skrevet 30. mars 2003 #7 Del Skrevet 30. mars 2003 Jeg fikk: Wow! Du vet virkelig hva som er hva og hvor, både på din egen kropp og det motsattes kjønn. Og enda bedre: Du vet nøyaktig hvordan du skal bruke kunnskapen din også! Vær så snill å ikke skryt altfor mye av dette resultatet, det er så flaut for oss andre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 30. mars 2003 #8 Del Skrevet 30. mars 2003 Wow! Du vet virkelig hva som er hva og hvor, både på din egen kropp og det motsattes kjønn. Og enda bedre: Du vet nøyaktig hvordan du skal bruke kunnskapen din også! Vær så snill å ikke skryt altfor mye av dette resultatet, det er så flaut for oss andre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 30. mars 2003 #9 Del Skrevet 30. mars 2003 Det samme fikk jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bare meg 79 Skrevet 30. mars 2003 #10 Del Skrevet 30. mars 2003 Ja er vel fornøyd med dette Veldig bra Det får en si! Du er kanskje ikke selveste Don Juan, men du vet da å finne veien fra nakken til føttene på en ganske behagelig måte. Sjansen for at du kjenner til alt vesentlig for å tilfredstille ditt favorittkjønn er stor, og feilene dine er antgelig av teknisk art. Du skal være fornøy med deg selv! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bare meg 79 Skrevet 30. mars 2003 #11 Del Skrevet 30. mars 2003 WOW Alle har fått det på testen, hva er det jeg surre med i senga da??? :-? ER jeg fjern,HMMMMM??! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest the imp Skrevet 30. mars 2003 #12 Del Skrevet 30. mars 2003 fikk også wow! var ikke fryktelig vanskelig den testen der da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 30. mars 2003 #13 Del Skrevet 30. mars 2003 Jeg fikk også Wow! Hmm, vi er noen seksuelle genier her inne på KG... Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kopfzerbrechen Skrevet 30. mars 2003 #14 Del Skrevet 30. mars 2003 Du vet virkelig hva som er hva og hvor, både på din egen kropp og det motsattes kjønn. Og enda bedre: Du vet nøyaktig hvordan du skal bruke kunnskapen din også! Vær så snill å ikke skryt altfor mye av dette resultatet, det er så flaut for oss andre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 30. mars 2003 #15 Del Skrevet 30. mars 2003 WoW, her også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 30. mars 2003 #16 Del Skrevet 30. mars 2003 Du vet virkelig hva som er hva og hvor, både på din egen kropp og det motsattes kjønn. Og enda bedre: Du vet nøyaktig hvordan du skal bruke kunnskapen din også! Vær så snill å ikke skryt altfor mye av dette resultatet, det er så flaut for oss andre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. mars 2003 #17 Del Skrevet 30. mars 2003 jeg og fikk wow Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 30. mars 2003 #18 Del Skrevet 30. mars 2003 Wow! Du vet virkelig hva som er hva og hvor, både på din egen kropp og det motsattes kjønn. Og enda bedre: Du vet nøyaktig hvordan du skal bruke kunnskapen din også! Vær så snill å ikke skryt altfor mye av dette resultatet, det er så flaut for oss andre... Jasså ja........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 30. mars 2003 #19 Del Skrevet 30. mars 2003 Wow! Du vet virkelig hva som er hva og hvor, både på din egen kropp og det motsattes kjønn. Og enda bedre: Du vet nøyaktig hvordan du skal bruke kunnskapen din også! Vær så snill å ikke skryt altfor mye av dette resultatet, det er så flaut for oss andre... Var det ikke det jeg visste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Homer Skrevet 30. mars 2003 #20 Del Skrevet 30. mars 2003 Nei, nei, nei!!! Au, au, au!!! Er det noen som kan oppdatere meg??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå