Midnattsol Skrevet 28. mars 2003 #1 Skrevet 28. mars 2003 Jadah, enda en p-ring tråd, I know Men... jeg har et spørsmål til de som gikk over fra p-piller til p-ringen: Brukte dere annen prevansjon i tillegg den første tiden, eller brukte dere KUN p-ringen med en gang? Kom mensen like regelmessig de første gangene etter bytte til p-ringen?
Madison Skrevet 29. mars 2003 #2 Skrevet 29. mars 2003 Tok ingen sjanser de første 2 ukene.. litt usikker på om man egentlig er sikker da.. spør legen? mensen kommer og går som vanlig, ingen endringer. :D
Midnattsol Skrevet 29. mars 2003 Forfatter #3 Skrevet 29. mars 2003 Vel, det gjorde jeg. Men for ca. 5 minutter siden fant jeg ut at det gikk bra. Ble vel bare litt småstressa et lite øyeblikk her. *puuuh* Det står ingenting i det pakningsvedlegget/boka om at man trenger å bruke mer beskyttelse, og legen sa heller ikke noe om det, men kunne selvfølgelig gjort det i begynnelse uansett bare for å være sikker. Well, ingen skade skjedd. Og takk for svar.
ivanka Skrevet 29. mars 2003 #5 Skrevet 29. mars 2003 det står i pakningsinnlegget til p-ringen hvordan det skal gjøres når man bytter fra p-piller...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå